eens even luisteren dan maarquote:Op donderdag 30 november 2006 16:30 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Vind dat ze op Game Theory wel aardig die 'live-sound' te pakken hebben bij sommige nummers.
Damn, Moment of Truth, had je die nog niet? Het beste Gangstarr-album IMHO.quote:
Neuh tot voorkort had ik eilk alleen Hard To Earn, warriorz en die verzamelaar , daar kwam in september step in the arena bij en nu dus moment of truth, ik moet dan ook zeggen dat ik niet een echte gangstarr liefhebber ben, en wat premo's producties betrefd de eerste albums van Jeru, Afu-Ra en Buckshot Lefonque wat leuker en gevarieerder vind.quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:30 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Damn, Moment of Truth, had je die nog niet? Het beste Gangstarr-album IMHO.
Goede aanvullingen gekocht overigens Paro!
Laters!!
AA
Ik weet bijna zeker dat je Moment of Truth echt heel dope gaat vinden, het album groeit als het ware.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh tot voorkort had ik eilk alleen Hard To Earn, warriorz en die verzamelaar , daar kwam in september step in the arena bij en nu dus moment of truth, ik moet dan ook zeggen dat ik niet een echte gangstarr liefhebber ben, en wat premo's producties betrefd de eerste albums van Jeru, Afu-Ra en Buckshot Lefonque wat leuker en gevarieerder vind.
Yeah. PP vind ik wat toegankelijker zelfs.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef Hellrazor het volgende:
Is Edan - Primitive Plus een aanrader als ik beuty and the beat geweldig vind![]()
![]()
inderdaad. ik vind m denk ik daardoor ook vetter dan beauty and the beatquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah. PP vind ik wat toegankelijker zelfs.
ik heb echt alles gemist volgens mijquote:
vergetenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:21 schreef Hellrazor het volgende:
Alleen Opgezwolle - eigen wereld...
Mijn grote vriend Serch is een paar weken geleden naar NY geweest en heeft wederom redelijk moeiteloos gigantisch toffe platen gescoord. Oa eentje van Rockwell Noel.. pfffieeuw.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb echt alles gemist volgens mijik ben gestopt met nieuwe hip hop te checken want het meeste viel me toch altijd tegen
alleen MF Doom dingen daar ben ik nog benieuwd naar
Damn, ik word volledig gehypnotiseerd door de avatar van je! And that ain't a bad thing!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |