ja tis idd wel een typische wu-tang bass.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
he die had ik niet opgemerkt , maar ik had het meer over de bass juist![]()
Ik was zaterdag hier in het dorp bij een R&B-party, dat was nog eens goeie muziek!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja tis idd wel een typische wu-tang bass.
op die shaolin soul albums staan sommige originele nummers, daar zitten van die mierzoete oude R&B nummers in met die wu-tang basslines erin![]()
36 chambers ook niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik was zaterdag hier in het dorp bij een R&B-party, dat was nog eens goeie muziek!
on-topic: Ik weet niet waarom, maar veel wu-shit, ook het oudere werk, vind ik eigenlijk helemaal niet zo tof.
KANNN NIETquote:Op woensdag 8 november 2006 22:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Da Mystery of Chessboxin' ook niet?![]()
![]()
Daar heb ik nog een dikke dubbel-LP van liggen met campy coverart.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is gewoon het thema van war of the worlds
http://www.elite.net/~gurpal/movie/eveofwar.mid
Tsss, you better protect ya neck kid.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik was zaterdag hier in het dorp bij een R&B-party, dat was nog eens goeie muziek!
on-topic: Ik weet niet waarom, maar veel wu-shit, ook het oudere werk, vind ik eigenlijk helemaal niet zo tof.
Maar eens even beluisteren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:37 schreef rotskibo het volgende:
nee, wel gelekt.
Haha, 36 Chambers vond ik niet super nee, zal het nog eens een luisterbeurtje geven. Die andere ken ik trouwens niet, is dus wel het luisteren waard merk ikquote:Op woensdag 8 november 2006 22:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
36 chambers ook niet?
Da Mystery of Chessboxin' ook niet?![]()
![]()
die laatste is een nummer op 36 chambers. ik zou het zeker nog een luisterbeurt geven.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:08 schreef S-Two het volgende:
[..]
Haha, 36 Chambers vond ik niet super nee, zal het nog eens een luisterbeurtje geven. Die andere ken ik trouwens niet, is dus wel het luisteren waard merk ik.
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die laatste is een nummer op 36 chambers. ik zou het zeker nog een luisterbeurt geven.
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
zaterdag mag ik als alles oke is
naar huis
![]()
Het is alleen jammer dat de keuze is gevallen is op zo'n slechte beat ... intussen is er weer een nieuwe remix (Crooked I, G Malone, The Game) .quote:Op donderdag 9 november 2006 19:22 schreef S-Two het volgende:
Iemand deze kleine samenwerking al gehoord?
Hee Uzu!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ook zit ik aan de sondevoeding,waardoor ik erg ben opgeknapt
zaterdag mag ik als alles oke is
naar huis
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |