Filmpje is al best oud. Maar ziet er cker goed uitquote:
Maar wel een xbox 360 demo, en als die online kan kan de pc-demo dat t.z.t. ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
er is toch geen pc demo ?
Dankje welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:46 schreef MosPos het volgende:
Trouwens de complimenten voor de op X-fi
360 demo kan niet onlinequote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:23 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Maar wel een xbox 360 demo, en als die online kan kan de pc-demo dat t.z.t. ook.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:52 schreef X-qlusive. het volgende:
Beetje vreemd he als je al in een demo online kendat zou al een groot deel van je spel weggeven voordat ej hem uitbrengt....
je had ook gewoon kunnen nadenken![]()
tis een beetje krom vin je nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:20 schreef CittaR het volgende:
hoezo? je kan in de splinter cell demo ook online op de 360 en zo zijn er nog wel een paar spellen....
dat zijn 1 van de weinige...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
check eerst even of je gelijk hebt voordat je wat zegt
* instemtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
check eerst even of je gelijk hebt voordat je wat zegt
was even lingo kijkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:22 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
tis een beetje krom vin je nietdat zou trouwens zegge dat alleen demo games tegen demo games online kunnen spelen....
![]()
[..]
dat zijn 1 van de weinige...
ik ken zomaar ff niet 3 games opnoemen die in de demo online kunen![]()
oke, maar nogmaals weer 1 van de weinige, en zover ik weet is geen1 spel van NFS ooit eens speelbaar online geweest in de demoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
was even lingo kijken![]()
1 Battlefield 2
2 Prey
3 Splinter Cell Double agent
Fear sowieso ook nog, en eigenlijk heb ik maar weinig andere demo's gespeeld.... En volgens mij had COD2 ook een gratis map.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
was even lingo kijken![]()
1 Battlefield 2
2 Prey
3 Splinter Cell Double agent
Er zijn al voldoende spellen genoemd die met de demo online konden, dus zo heel erg gek is het nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:52 schreef X-qlusive. het volgende:
Beetje vreemd he als je al in een demo online kendat zou al een groot deel van je spel weggeven voordat ej hem uitbrengt....
je had ook gewoon kunnen nadenken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |