[ race modus ]quote:Electronic Arts finally published some infos about the onlinemode of Need for Speed Carbon over the onlinemagazine IGN:
Can you give us a quick synopsis of what direction you are taking online features this year? What is the biggest difference between this year and last year?
Carbon's online feature set is much broader and deeper than anything we've done before on a Need for Speed game. For Most Wanted last year we had 3 online multiplayer modes. This year we've added to that and included a great deal more .
In or out of the main career all of our race modes can be played online. There are 4 game modes that you can compete in online multiplayer racing: Circuit, Sprint, Speedtrap and Canyon Duel. Those races that aren't multiplayer will track your best times and scores on the Online Leaderboards.
We are tracking and displaying your statistics for every race, track, game mode and free roam event you participate in during the game. We've added Online Co-operative Challenge Series events where you can race with up to 3 friends in any of 4 challenges and complete the Challenge together.
What can you tell us about the new race modes?
We also have two, very cool, online exclusive multiplayer modes that I can't wait to talk about. But, we'll have to save those for next time.
How are you taking advantage of leader boards this year?
Every track and race mode has its own leaderboard that reflects both multiplayer and single player results. If you are connected to online while playing, your best results are being recorded to the boards. Better yet, we filter the results to show you how you rank against all of your friends on each board.
What is Shadow Mode?
We've built Need for Speed's first Shadow mode. You can record your own shadow on any ranked track and if you play online, you can download the current leader's Shadow for a specific track and race mode. If you can do better, your Shadow takes over the top spot for others to try to beat.
We heard there was a photo mode? What is that?
We have developed a Photo Mode this year. You can take a photo of your car in either the pause menu of a solo race, or the front end and upload it to NeedforSpeed.com for you and your friends to share. Each photo includes detailed data on your car including your modifications, visual upgrades and car statistics
What are virus achievements?
There are four special unlocks you can earn this year by playing others online. Three of the unlocks are earned by playing an "infected" player in specific multiplayer modes. Once you've played together, you are now infected, gain the unlock, and can infect others by playing with them in that mode. If you can contract all three viruses you'll earn an additional piece of content for the achievement.
toegevoegd dankquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
http://ftp1.gameswelt.net(...)es/carbontrailer.wmv
traailer uit de OP van deel 1
Bagger user, ip ban!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
kutspel, slotje.
Dat is 1 en de zelfde autoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:09 schreef X-fi het volgende:
Nissan Skyline GT-R R34 (1999) (#1)
Nissan Skyline GT-R R34 (1999) (#2)
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:47 schreef 907 het volgende:
Vind overigens de Alfa Romeo Brera (2006) uit de OP er erg bruut uitzien
dat is alleen geen exotische autoquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:22 schreef MosPos het volgende:
De Demo van MW kwam het weekend voor de release. Maar ik denk toch elke dag weer: Vandaag komt ie wel
Het aftellen is begonnen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:15 schreef X-qlusive. het volgende:
19 dagen nog ? 2 november....
ik tel nix af, heb ik het veels te druk voor... voor ik het weet is het alweer half novemberquote:
hahahahaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:56 schreef LoggedIn het volgende:
Volgens mij werken er uitsluitend extreme nerds bij EA. Hun angst voor daglicht zit nu zelfs in hun games verwerkt
X360quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:14 schreef Vegnagun het volgende:
Demo gedownload op de 360 en ik ben zwaar teleurgestelt, wat een rotzooi.
© http://www.nfscarbon.nlquote:Nieuws over demo en de carlist
14-10-2006 12:20
De demo is nog steeds niet uitgebracht, maar we hebben nieuws voor je:
PC Demo: De demo is bijna klaar, hij zal waarschijnlijk rond het uitbrengen van het echte spel online komen.
Carlist: Binnenkort zal IGN nieuwe auto's bekendmaken.
Website: De officiele website krijgt een redesign en komt waarschijnlijk volgende week online
most wanted was wel stap in de goeie richting. carbon is weerquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:01 schreef CittaR het volgende:
sinds nfs underground is het echt helemaal bergafwaarts gegaan..... porsche unlimited![]()
of je hem gespeeld hebtquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:31 schreef turkish_n3z het volgende:
[..]
most wanted was wel stap in de goeie richting. carbon is weer![]()
Ben ik het niet mee eens. Het spel is nog niet uitgebracht. Ik denk dat dit 1 van de beste NFS ooit wordt. Het tunen is heel goed bedacht en uitgevoerd, de grapichs zien er weer heel strak uit, en online is weer heerlijk uitgebreid. De stad is lekker groot, je hebt genoeg race-types. Dit is mijn menng, en ik heb cht zin in 1 november. Wordt weer een toppertjequote:Op zondag 15 oktober 2006 14:31 schreef turkish_n3z het volgende:
[..]
most wanted was wel stap in de goeie richting. carbon is weer![]()
Ik denk dat de demo het weekend voor 2 november (donderdag) komt. Ik hoop eerder, maar ga er niet vanuit.quote:
Ja ik kende hem, is wel mooi hoe hij hem tunedquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:34 schreef kcin22 het volgende:
Tunen van een DB9 door een Duitser. Kan nooit goed gaan, hoor ik jullie denken en dat klopt. Wat een ongelooflijke kutsmaak moet je hebben om hem zo te verneuken.![]()
Maargoed het filmpje. Ik weet niet om jullie hem al kennen, dus ik post hem maar ff. 10 minuten duurt hij en laat toch wel wat beter zien hoe het in zijn werk gaat om de auto uit te bouwen in tegenstelling tot het Impreza-trailertje.
Enjoy![]()
nicequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:34 schreef kcin22 het volgende:
Tunen van een DB9 door een Duitser. Kan nooit goed gaan, hoor ik jullie denken en dat klopt. Wat een ongelooflijke kutsmaak moet je hebben om hem zo te verneuken.![]()
Maargoed het filmpje. Ik weet niet om jullie hem al kennen, dus ik post hem maar ff. 10 minuten duurt hij en laat toch wel wat beter zien hoe het in zijn werk gaat om de auto uit te bouwen in tegenstelling tot het Impreza-trailertje.
Enjoy![]()
Niks aan het handjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:17 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
nou jij hoef nogeneens dit spel te spelen, je weet nogeneens welke auto dit is![]()
![]()
ff voor de duidelijkheid, dit is een Audi R8 (Le Mans)
jah beetje stom van mequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef kcin22 het volgende:
[..]
Dit in het begin ja. Dat zie ik ook. Kijk alleen is ver dan de eerste 60 seconde. Dan komt hij toch bij een DB9 uit.
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:
...demo op 360 viel beetje tegen
Tja. Dat zijn de demo's altijd al geweest van NFSquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
soort vertraging tijdens racen, beetje last van framedrops
Het is wel een beetje erg slordig dat ze na 3 weken na de geplande demodatum nog niets hebben.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:46 schreef X-fi het volgende:
ik maar hopen dat de demo nu uit was..
Zoals ik in het vorige topic al zei, je ps2 kan geen beter beeld geven dan NFS MW, dus ik zou daarvoor gaan, bij een pc kun je voor betere graphics gaan, maar dat speelt bij ps2 geen rol. Zeker als je NFS MW nog nooit hebt gespeeld zou ik je aanraden om op zijn minst eerst die even te spelen, het is namelijk een topspel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:19 schreef CybPraetorian het volgende:
Misschien dat niet iedereen de voorlaatste post uit het vorige topic heeft gelezen, daarom deze hier nog maar een keer:
ik zit te twijfelen:
Ik wil graag een leuk NFS spel voor mn PS2, maar wat moet ik doen
1 NFS Most Wanted kopen, die nu zeer voordelig in prijs is,
of
2 NFS Carbon straks halen, met nieuwere wagens e.d.
Zit ook die chase mogelijkheid (met cops e.d.) in Carbon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |