Het koppel oudere man-jongere vrouw is al eeuwenlang de standaard, maar in mijn omgeving zie ik steeds meer omgekeerde koppels!
Zo ben ik 24 en heb ik een relatie met een dame van 31.
Is een maat van mij 30 en getrouwd met een vrouw van 40.
Nog een maat is 26 en die heeft een vriendin van 34.
En nog een maat is 24 en die woont samen met een dame van 29.
Gister ernstig benaderd door een dame van 29, en er is ook nog een 38-jarige die al meerder malen te kennen heeft gegeven wel een avontuurtje met mij te zien zitten.
Ik persoonlijk vind het helemaal top. Niks ten nadele van jonge meisjes, maar geeft mij maar een oudere.
De voordelen zijn evident:
9 van de 10 keer zijn deze vrouwen veel ervarener, wat zich uit in een veel, maar dan ook veeel hoger libido. Ze zijn voor veel meer in en veel assertiever.
Het zeur gehalte is veeeel lager, want ze weten zo onderhand wel hoe het werkt en hebben een eigen leven en verwachten niet dat je hun onzekere jonge meisjes leven komt opfleuren.
Ook het feit dat ze zelf een woning, geld en auto hebben is een leuke bijkomstigheid.
Nee.... ik kan het iedereen aanraden....
quote:wat een voordelen waar ik wel mee eens ben
Op zondag 06 januari 2002 18:00 schreef X-Ray het volgende:Ik persoonlijk vind het helemaal top. Niks ten nadele van jonge meisjes, maar geeft mij maar een oudere.
De voordelen zijn evident:
9 van de 10 keer zijn deze vrouwen veel ervarener, wat zich uit in een veel, maar dan ook veeel hoger libido. Ze zijn voor veel meer in en veel assertiever.
Het zeur gehalte is veeeel lager, want ze weten zo onderhand wel hoe het werkt en hebben een eigen leven en verwachten niet dat je hun onzekere jonge meisjes leven komt opfleuren.
Ook het feit dat ze zelf een woning, geld en auto hebben is een leuke bijkomstigheid.Nee.... ik kan het iedereen aanraden....
zijn er geen nadelen
Nadelen...? Ik denk dat een nadeel zou kunnen zijn de situatie 10 jaar later... waar de man weer oog krijgt voor jongere dames en de vrouw zowat in de overgang zit.
Voor de rest eens met de voordelen....
Vind het trouwens ook niet echt erg, maar ik merk de 'trend' inderdaad ook hier lichtelijk in de omgeving.
[Dit bericht is gewijzigd door Oosthoek op 06-01-2002 18:39]
quote:Jawel oudere vrouwen willen eerder een vaste relatie en als je daar niet op zit te wachten is dat toch lullig.
Op zondag 06 januari 2002 18:17 schreef Emel het volgende:[..]
wat een voordelen waar ik wel mee eens ben
zijn er geen nadelen
quote:Ik heb ze nog niet gemerkt
Op zondag 06 januari 2002 18:17 schreef Emel het volgende:zijn er geen nadelen
quote:Brrrr
Op zondag 06 januari 2002 18:37 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Jawel oudere vrouwen willen eerder een vaste relatie en als je daar niet op zit te wachten is dat toch lullig.
quote:precies, door schade en schande wijs geworden
Op zondag 06 januari 2002 18:49 schreef X-Ray het volgende:[..]
Brrrr
Juist niet.
De jonge dames willen gelijk settelen, de oudere hebben dat vaak al gehad.
quote:Hmm, en wat zijn nu eigenlijk de voordelen voor jou als vrouw zijnde?
Op zondag 06 januari 2002 18:35 schreef milagro het volgende:
* meldtNadelen...? Ik denk dat een nadeel zou kunnen zijn de situatie 10 jaar later... waar de man weer oog krijgt voor jongere dames en de vrouw zowat in de overgang zit.
Voor de rest eens met de voordelen....
De jonge ongedwongenheid en het ontbreken van de bierbuik?
Of het grotere libido van de jongere man? Het feit dat hij meestal wat meer openminded is? Mode bewuster?
*benieuwd is*
quote:ja denk het ook
Op zondag 06 januari 2002 18:35 schreef milagro het volgende:
* meldtNadelen...? Ik denk dat een nadeel zou kunnen zijn de situatie 10 jaar later... waar de man weer oog krijgt voor jongere dames en de vrouw zowat in de overgang zit.
mannen vinden jongere vrouwen toch aantrekkelijker later.
quote:ook mee eens...
Op zondag 06 januari 2002 18:37 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Jawel oudere vrouwen willen eerder een vaste relatie en als je daar niet op zit te wachten is dat toch lullig.
quote:Libido is zeker een reden (hoewel er natuurlijk uitzonderingen zijn, oftwel er zijn ook zat 'oudere' heren nog zeer op dreef en jongere die al uitgeblust zijn).
Op zondag 06 januari 2002 18:51 schreef X-Ray het volgende:[..]
Hmm, en wat zijn nu eigenlijk de voordelen voor jou als vrouw zijnde?
De jonge ongedwongenheid en het ontbreken van de bierbuik?
Of het grotere libido van de jongere man? Het feit dat hij meestal wat meer openminded is? Mode bewuster?
*benieuwd is*
Dat ik vaak op (iets) jongere heren uitkom heeft ook te maken dat ik dat aantrek blijkbaar
Heren van mijn leeftijd zijn vaak bezet en of net gescheiden en hebben dan zo'n rugzakje.
In feite is het zo dat ik gewoon op mannen val en de leeftijd er niet zo te doet, hoewel ik heb natuurlijk wel mijn grenzen, naar boven en naar beneden toe qua leeftijd.
Ik wil lekkere en frequente sex, een goed gesprek, en toch op zijn tijd onvolwassen gedrag, een redelijk voorkomen en behoud van mijn vrijheid, mijn eigen plek (die heb ik al) en hij moet geen kids (van mij) willen (die heb ik al).
quote:Libido geeft geen garantie voor goede sex, laat dat duidelijk zijn. Tien keer op en neer is nog steeds 10 keer saai op en neer.
Op zondag 06 januari 2002 19:01 schreef milagro het volgende:
Libido is zeker een reden (hoewel er natuurlijk uitzonderingen zijn, oftwel er zijn ook zat 'oudere' heren nog zeer op dreef en jongere die al uitgeblust zijn).
Ik kom liever ook eens klaar zonder hulpmiddelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 06-01-2002 19:05]
quote:Mwa ik merk juist het omgekeerde, dat oudere types meer willen settlen en de jongere wat vrijer zijn en gewoon op de ouderwetse manier door willen gaan.
Op zondag 06 januari 2002 18:49 schreef X-Ray het volgende:[..]
Brrrr
Juist niet.
De jonge dames willen gelijk settelen, de oudere hebben dat vaak al gehad.
quote:Dat is waar, ik druk me daar wat onvolledig uit inderdaad.
Op zondag 06 januari 2002 19:04 schreef Manono het volgende:[..]
Libido staaat geen grant voor goede sex, laat dat duidelijk zijn.
Ik kom liever ook eens klaar zonder hulpfoefjes.
quote:ben ik een uitzondering dan? ik ben 20 maar geef mij maar een vrouw van 24/25. "vrouwen" van +- 19 zijn nog gewoon meisjes.
Op zondag 06 januari 2002 18:59 schreef Emel het volgende:[..]
ook mee eens...
quote:nou ik ben 25 en ik wil liever vastigheid....of valt 25 nog niet onder oudere types?
Op zondag 06 januari 2002 19:05 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Mwa ik merk juist het omgekeerde, dat oudere types meer willen settlen en de jongere wat vrijer zijn en gewoon op de ouderwetse manier door willen gaan.
quote:Neeeeeeee!!! ik ben pas oud, 38
Op zondag 06 januari 2002 19:08 schreef Emel het volgende:[..]
nou ik ben 25 en ik wil liever vastigheid....of valt 25 nog niet onder oudere types?
en ik wil dus absoluut geen vastigheid in de zin van samenwonen en zo!
quote:vrouwen van 18 a 19 zijn nog in ontwikkeling
Op zondag 06 januari 2002 19:08 schreef tripherder het volgende:[..]
ben ik een uitzondering dan? ik ben 20 maar geef mij maar een vrouw van 24/25. "vrouwen" van +- 19 zijn nog gewoon meisjes.
ik ben 25
quote:jij bent een jonge vrouw dus. En als jij een relatie aan zou gaan met een veel jongere man, dan zou je met een puber moeten gaan daten
Op zondag 06 januari 2002 19:11 schreef Emel het volgende:[..]
vrouwen van 18 a 19 zijn nog in ontwikkeling
ik ben 25
quote:ow 38
Op zondag 06 januari 2002 19:09 schreef milagro het volgende:[..]
Neeeeeeee!!! ik ben pas oud, 38
en ik wil dus absoluut geen vastigheid in de zin van samenwonen en zo!
hmm dat kan
jij wil dus liever losse relaties ?
quote:ik kan niet zo goed opschieten met pubers
Op zondag 06 januari 2002 19:13 schreef milagro het volgende:[..]
jij bent een jonge vrouw dus. En als jij een relatie aan zou gaan met een veel jongere man, dan zou je met een puber moeten gaan daten
quote:ja en nee. los in de zin van niet samenwonen, elkaar niet iedere dag zien. Dat houdt het spannender en ik wil graag iemand missen, door het verlangen naar elkaar dan, doe je meer je best om het elkaar naar de zin te maken.
Op zondag 06 januari 2002 19:13 schreef Emel het volgende:[..]
ow 38
da's nog jong hoor
hmm dat kan
jij wil dus liever losse relaties ?
vast in de zin van enige exclusiviteit wat de sex betreft.
Ik ben zelf niet iemand (meer) die zomaar in bed belandt met iemand en zie dat de partner dan dus ook niet graag doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |