Ik heb stiekum met je gedanstquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:00 schreef PC eend het volgende:
Dag 55: ...ik hoop dat je het leuk vond
Kolere ze outsmarten mequote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:08 schreef Jappie het volgende:
Yep...bewijs is geleverd...Marcia is een blind paard
Al ligt Jeroen midden in de huiskamer in een fluoriserende outfit, zou hij jou opvallen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:08 schreef Jappie het volgende:
Yep...bewijs is geleverd...Marcia is een blind paard
Komt niet meer, volgens de verhalen uit een bepaald fotoboekquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:12 schreef Dr_Greene het volgende:
Bij de weg..
...is Scanman01 al terug??
vorig jaar was die ook al na een tijdje weg en zweerde hij dat hij niet meer kwamquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Komt niet meer, volgens de verhalen uit een bepaald fotoboek
Er is nog hoopquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vorig jaar was die ook al na een tijdje weg en zweerde hij dat hij niet meer kwam. en ineens was hij erweer
Zei die vorig jaar ook...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets flik je hummie maar 1 keerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:26 schreef Henk-B het volgende:
Jongen kan iemand me even bijpraten, want die man van Monique is toch aan de deur geweest en nu hangt ze weer de slet uiT!!!!
Wanneer komt die man weer aankloppen bij het huis?
Of is het inmiddels over???
huuuh?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:26 schreef Henk-B het volgende:
Jongen kan iemand me even bijpraten, want die man van Monique is toch aan de deur geweest en nu hangt ze weer de slet uiT!!!!
Wanneer komt die man weer aankloppen bij het huis?
Of is het inmiddels over???
Dat zegt ie wel vaker.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |