En nu we dan echte concrete plannen aan het maken zijn, echte dagen in echte werelde met echte mensen en echte donaties...loopt het helemaal fokking dood!!
ZEG me dat jullie toevallig een weekeindje weg waren en nu heeeeeeeel erg hard mee gaan denken!!
Laat me in vredesnaam niet voor joker staan ten overstaande van een hele grote multinational en een ziekenhis!!!!!
ACTIE GODVERRRDOMME, DIT KAN IK NIET ALLEEN, IK BEN OOK MAAR EEN CATOOTJE!!!!!!!!!
Zeg maar waar het heen moet
quote:Nee, dat klopt, stuur maar naar mij....ik moet effe kijken of ik je adres heb, dan e-mail ik je mijn huisadres..
Op zondag 06 januari 2002 18:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb je een paar spullen toegezegd.
Meer actie heb ik je niet beloofd...Zeg maar waar het heen moet
*schuins kijkt naar AL DIE ANDEREN*
quote:Email me effe Catootje@fokzine.net (sorry: stond catoot, moest catootje zijn..)
Op zondag 06 januari 2002 18:02 schreef thecrook het volgende:
Ik heb wel wat (originele) spellen waar ik wel zonder kan, als je me een adres geeft gaat het morgen weg met de post Catoot!![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 06-01-2002 19:06]
Die geluidskaart mag je hebben, maar dan moet ik eerst een adres hebben van je.
quote:Stuur een e-mail naar Catoot@home.nl of Catootje@fokzine.net
Op zondag 06 januari 2002 19:05 schreef TumTum het volgende:
'k heb nog een 16 bits geluidskaartje liggen, de rest van mijn ouwe rotzooi heb ik ooit eens voor een appel en een ei verpatst.Die geluidskaart mag je hebben, maar dan moet ik eerst een adres hebben van je.
Kan je helaas nergens mee helpen
En ik vind het initiatief helemaal niet naief, maar ik mis een wat concrete uitwerking en enige betrokkenheid van het AMC zelf, al heb ik niet alle aanverwante links aangeklikt, dus ik kan wat gemist hebben.
Qua spullen; er ligt hier wel het één en ander, maar heb geen idee of het geschikt is om überhaupt Windows mee te draaien. Zou ik m'n vriendje moeten vragen, hij gaat over het computergebeuren hier.
Komt nog eens bij; je kan niet verwachten van mensen dat zij ff zo'n f.40,- aan reiskosten gaan maken om een ouwe monitor naar Groningen te brengen, waarvan ze ook niet eens weten of het wel nut heeft. Kleine dingen opsturen lijkt me geen probleem, als men maar weet dat ze nodig zijn.
Vond het zoiezo al kansloos om met FOK/GOT massaal te gaan stemmen ("help, eerlijke mensen stemmen op 'n ander, vriendjes, help me met competitievervalsing"), en nu dit...
quote:Wat is dit nou weer voor kutopmerking?! Achteraf praten is altijd makkelijk. O.a. Catootje neemt tenminste initiatief, kan ik van jou niet zeggen.
Op maandag 07 januari 2002 15:34 schreef MacBeth het volgende:
HaaaaaaaaaaahaaaaaaaVond het zoiezo al kansloos om met FOK/GOT massaal te gaan stemmen ("help, eerlijke mensen stemmen op 'n ander, vriendjes, help me met competitievervalsing"), en nu dit...
quote:Wat is dit nou weer voor kutopmerking?! Ik neem zeker initiatief, alleen niet voor dit soort shit, en uberhaupt niet aan fok
Op maandag 07 januari 2002 15:41 schreef fokje het volgende:[..]
Wat is dit nou weer voor kutopmerking?! Achteraf praten is altijd makkelijk. O.a. Catootje neemt tenminste initiatief, kan ik van jou niet zeggen.
quote:De computers zijn bestemd voor fok ja. Tsssss.
Op maandag 07 januari 2002 15:42 schreef MacBeth het volgende:[..]
Wat is dit nou weer voor kutopmerking?! Ik neem zeker initiatief, alleen niet voor dit soort shit, en uberhaupt niet aan fok
quote:leuke opmerking. En wat doe jij voor zieke kinderen?
Op maandag 07 januari 2002 15:34 schreef MacBeth het volgende:
HaaaaaaaaaaahaaaaaaaVond het zoiezo al kansloos om met FOK/GOT massaal te gaan stemmen ("help, eerlijke mensen stemmen op 'n ander, vriendjes, help me met competitievervalsing"), en nu dit...
quote:Zodat we hier voortaan ook gehandicapte kinderen hebben. Aha. Hoe nuttig.
Op maandag 07 januari 2002 15:44 schreef fokje het volgende:[..]
De computers zijn bestemd voor fok ja. Tsssss.
quote:Niets. Ik werk aan het plezier, vermaak, muzikale uitingen en bierconsumptie van mezelf en me vrienden
Op maandag 07 januari 2002 15:46 schreef Ripley het volgende:[..]
leuke opmerking. En wat doe jij voor zieke kinderen?
quote:Zelfs al mislukt het hele project, er is niets voor niks geweest. Feit dat er mensen mee willen werken puur op vrijwillige basis om voor de kinderen die ernstig ziek zijn betere omstandigheden te creeëren, is nooit naief en alleen maar voor te pleiten. Kan jij een voorbeeld aan nemen.
Op maandag 07 januari 2002 15:46 schreef MacBeth het volgende:[..]
Zodat we hier voortaan ook gehandicapte kinderen hebben. Aha. Hoe nuttig.
Dat de uiteindelijke uitwerking van dit alles de mist in gaat, ligt niet aan Catootje en anderen die er zoveel tijd en moeite in hebben gestoken, alleen maar aan organisatorische omstandigheden of anderszinds gebrek aan middelen.
quote:Doe dat en bemoei je je niet met mensen die wel wat voor de mensen over hebben die in slechtere omstandigheden verkeren. Moet je ook niet verwachten dat iemand iets voor jou doet als jij het op de één of andere manier het moeilijk hebt.
Op maandag 07 januari 2002 15:48 schreef MacBeth het volgende:[..]
Niets. Ik werk aan het plezier, vermaak, muzikale uitingen en bierconsumptie van mezelf en me vrienden
quote:Dat ligt eraan waar je blij van wordt. Als jullie er blij van worden kinderkes te helpen, ga je gang. Ik krijg d'r geen kick van, daarvoor zijn betere dingen te bedenknen.
Op maandag 07 januari 2002 15:55 schreef fokje het volgende:[..]
Zelfs al mislukt het hele project, er is niets voor niks geweest. Feit dat er mensen mee willen werken puur op vrijwillige basis om voor de kinderen die ernstig ziek zijn betere omstandigheden te creeëren, is nooit naief en alleen maar voor te pleiten. Kan jij een voorbeeld aan nemen.
quote:Middelen die jullie juist moeten leveren. Kromme redenatie
Dat de uiteindelijke uitwerking van dit alles de mist in gaat, ligt niet aan Catootje en anderen die er zoveel tijd en moeite in hebben gestoken, alleen maar aan organisatorische omstandigheden of anderszinds gebrek aan middelen.
quote:Daar heb je vrienden voor.
Op maandag 07 januari 2002 15:58 schreef fokje het volgende:[..]
Doe dat en bemoei je je niet met mensen die wel wat voor de mensen over hebben die in slechtere omstandigheden verkeren. Moet je ook niet verwachten dat iemand iets voor jou doet als jij het op de één of andere manier het moeilijk hebt.
Maar ik ben zoiezo voor de Amerikaanse standpunten: laat de losers de losers blijven en de winners de winners.
quote:BS
Op maandag 07 januari 2002 16:22 schreef soulburn het volgende:
Dus weer lekker de oertijd, knuppels en berenvellen zeker he?
Zie jij Amerikanen in grotten en berenvellen?
Bepaal je eigen lot, bouw aan goede relaties die je helpt, je hulp ontvangt en lol mee trapt, streef je eigen plezieren na en wees competitief. Da's mijn motto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |