abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2724975
Twee weken lang hebben een aantal mensen zich een slag in de rondte gebeld, gefaxet, en geregeld om kinderen in het AMC een paar van onze oude pc's te gunnen...beloftes zijn gemaakt, plannen, en partners zijn erbij betrokken, het ziekenhuis benaders...

En nu we dan echte concrete plannen aan het maken zijn, echte dagen in echte werelde met echte mensen en echte donaties...loopt het helemaal fokking dood!!

ZEG me dat jullie toevallig een weekeindje weg waren en nu heeeeeeeel erg hard mee gaan denken!!

Laat me in vredesnaam niet voor joker staan ten overstaande van een hele grote multinational en een ziekenhis!!!!!

ACTIE GODVERRRDOMME, DIT KAN IK NIET ALLEEN, IK BEN OOK MAAR EEN CATOOTJE!!!!!!!!!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 januari 2002 @ 18:00:16 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_2724985
Ik heb je een paar spullen toegezegd.
Meer actie heb ik je niet beloofd...

Zeg maar waar het heen moet

pi_2724999
quote:
Op zondag 06 januari 2002 18:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb je een paar spullen toegezegd.
Meer actie heb ik je niet beloofd...

Zeg maar waar het heen moet

Nee, dat klopt, stuur maar naar mij....ik moet effe kijken of ik je adres heb, dan e-mail ik je mijn huisadres..

*schuins kijkt naar AL DIE ANDEREN*

DANYEL EN THIJS
pi_2725014
Ik heb wel wat (originele) spellen waar ik wel zonder kan, als je me een adres geeft gaat het morgen weg met de post Catoot!
pi_2725018
quote:
Op zondag 06 januari 2002 18:02 schreef thecrook het volgende:
Ik heb wel wat (originele) spellen waar ik wel zonder kan, als je me een adres geeft gaat het morgen weg met de post Catoot!
Email me effe Catootje@fokzine.net (sorry: stond catoot, moest catootje zijn..)

[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 06-01-2002 19:06]

DANYEL EN THIJS
  zondag 6 januari 2002 @ 18:05:21 #6
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_2725039
<<<Oeps>>>

Arme Tootepoot

Isser dan niemand die haar met concrete dingen kan helpen?

zondag 6 januari 2002 @ 19:05:41 #7
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_2725637
'k heb nog een 16 bits geluidskaartje liggen, de rest van mijn ouwe rotzooi heb ik ooit eens voor een appel en een ei verpatst.

Die geluidskaart mag je hebben, maar dan moet ik eerst een adres hebben van je.

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
pi_2725644
quote:
Op zondag 06 januari 2002 19:05 schreef TumTum het volgende:
'k heb nog een 16 bits geluidskaartje liggen, de rest van mijn ouwe rotzooi heb ik ooit eens voor een appel en een ei verpatst.

Die geluidskaart mag je hebben, maar dan moet ik eerst een adres hebben van je.

Stuur een e-mail naar Catoot@home.nl of Catootje@fokzine.net
DANYEL EN THIJS
pi_2725765
...Het loopt ontzettend storm geloof ik...mooi dat ik dus niet meer in actie kom de komende tijd hee! Iedereen die redelijk klein spul te geven heeft en dat wil opsturen kan me mailen, komend weekeinde staat mijn voordeur open voor mensen die een pc willen dumpen.....en that's it!! Ik doe nog es fokking wat zeg!!
DANYEL EN THIJS
  zondag 6 januari 2002 @ 20:06:25 #10
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_2726157
Het leven is zo simpel, en toch zo ingewikkeld tegelijkertijd

Kutterdekut voor je zeg!

zondag 6 januari 2002 @ 20:41:40 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_2726582
Ja echt kutterdekut.

Kan je helaas nergens mee helpen

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_2732159
Wel erg naief van je geweest, kadootje....
maar het blijft lullig..
pi_2734244
Catootje, ms heb ik iets gemist, ik heb snel de betreffende draadjes doorgelezen, maar wat kan het AMC zelf doen? Ik neem aan dat zo'n afdeling zelf ook een budget heeft? Ik hoor weinig initiatief van hun kant, heeft bijv. een activiteitenbegeleider oid geen busje ofzo, om de spullen op te halen? Ook bijv. van bedrijfen die afgeschreven computers hebben staan? Kunnen zij zelf geen inzamelplaats regelen?

En ik vind het initiatief helemaal niet naief, maar ik mis een wat concrete uitwerking en enige betrokkenheid van het AMC zelf, al heb ik niet alle aanverwante links aangeklikt, dus ik kan wat gemist hebben.

Qua spullen; er ligt hier wel het één en ander, maar heb geen idee of het geschikt is om überhaupt Windows mee te draaien. Zou ik m'n vriendje moeten vragen, hij gaat over het computergebeuren hier.

Komt nog eens bij; je kan niet verwachten van mensen dat zij ff zo'n f.40,- aan reiskosten gaan maken om een ouwe monitor naar Groningen te brengen, waarvan ze ook niet eens weten of het wel nut heeft. Kleine dingen opsturen lijkt me geen probleem, als men maar weet dat ze nodig zijn.

maandag 7 januari 2002 @ 15:34:03 #14
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2734284
Haaaaaaaaaaahaaaaaaa

Vond het zoiezo al kansloos om met FOK/GOT massaal te gaan stemmen ("help, eerlijke mensen stemmen op 'n ander, vriendjes, help me met competitievervalsing"), en nu dit...

Down[br]Under
pi_2734413
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:34 schreef MacBeth het volgende:
Haaaaaaaaaaahaaaaaaa

Vond het zoiezo al kansloos om met FOK/GOT massaal te gaan stemmen ("help, eerlijke mensen stemmen op 'n ander, vriendjes, help me met competitievervalsing"), en nu dit...

Wat is dit nou weer voor kutopmerking?! Achteraf praten is altijd makkelijk. O.a. Catootje neemt tenminste initiatief, kan ik van jou niet zeggen.
  maandag 7 januari 2002 @ 15:42:39 #16
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2734422
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:41 schreef fokje het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor kutopmerking?! Achteraf praten is altijd makkelijk. O.a. Catootje neemt tenminste initiatief, kan ik van jou niet zeggen.

Wat is dit nou weer voor kutopmerking?! Ik neem zeker initiatief, alleen niet voor dit soort shit, en uberhaupt niet aan fok
Down[br]Under
pi_2734450
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:42 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor kutopmerking?! Ik neem zeker initiatief, alleen niet voor dit soort shit, en uberhaupt niet aan fok

De computers zijn bestemd voor fok ja. Tsssss.
  maandag 7 januari 2002 @ 15:46:12 #18
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_2734469
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:34 schreef MacBeth het volgende:
Haaaaaaaaaaahaaaaaaa

leuke opmerking. En wat doe jij voor zieke kinderen?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 7 januari 2002 @ 15:46:22 #19
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2734472
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:44 schreef fokje het volgende:

[..]

De computers zijn bestemd voor fok ja. Tsssss.

Zodat we hier voortaan ook gehandicapte kinderen hebben. Aha. Hoe nuttig.
Down[br]Under
  maandag 7 januari 2002 @ 15:48:09 #20
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2734513
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:46 schreef Ripley het volgende:

[..]

leuke opmerking. En wat doe jij voor zieke kinderen?

Niets. Ik werk aan het plezier, vermaak, muzikale uitingen en bierconsumptie van mezelf en me vrienden
Down[br]Under
pi_2734631
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:46 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Zodat we hier voortaan ook gehandicapte kinderen hebben. Aha. Hoe nuttig.

Zelfs al mislukt het hele project, er is niets voor niks geweest. Feit dat er mensen mee willen werken puur op vrijwillige basis om voor de kinderen die ernstig ziek zijn betere omstandigheden te creeëren, is nooit naief en alleen maar voor te pleiten. Kan jij een voorbeeld aan nemen.

Dat de uiteindelijke uitwerking van dit alles de mist in gaat, ligt niet aan Catootje en anderen die er zoveel tijd en moeite in hebben gestoken, alleen maar aan organisatorische omstandigheden of anderszinds gebrek aan middelen.

pi_2734650
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:48 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Niets. Ik werk aan het plezier, vermaak, muzikale uitingen en bierconsumptie van mezelf en me vrienden

Doe dat en bemoei je je niet met mensen die wel wat voor de mensen over hebben die in slechtere omstandigheden verkeren. Moet je ook niet verwachten dat iemand iets voor jou doet als jij het op de één of andere manier het moeilijk hebt.
  maandag 7 januari 2002 @ 16:17:40 #23
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2734894
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:55 schreef fokje het volgende:

[..]

Zelfs al mislukt het hele project, er is niets voor niks geweest. Feit dat er mensen mee willen werken puur op vrijwillige basis om voor de kinderen die ernstig ziek zijn betere omstandigheden te creeëren, is nooit naief en alleen maar voor te pleiten. Kan jij een voorbeeld aan nemen.

Dat ligt eraan waar je blij van wordt. Als jullie er blij van worden kinderkes te helpen, ga je gang. Ik krijg d'r geen kick van, daarvoor zijn betere dingen te bedenknen.
quote:
Dat de uiteindelijke uitwerking van dit alles de mist in gaat, ligt niet aan Catootje en anderen die er zoveel tijd en moeite in hebben gestoken, alleen maar aan organisatorische omstandigheden of anderszinds gebrek aan middelen.
Middelen die jullie juist moeten leveren. Kromme redenatie
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:58 schreef fokje het volgende:

[..]

Doe dat en bemoei je je niet met mensen die wel wat voor de mensen over hebben die in slechtere omstandigheden verkeren. Moet je ook niet verwachten dat iemand iets voor jou doet als jij het op de één of andere manier het moeilijk hebt.

Daar heb je vrienden voor.

Maar ik ben zoiezo voor de Amerikaanse standpunten: laat de losers de losers blijven en de winners de winners.

Down[br]Under
pi_2734962
Dus weer lekker de oertijd, knuppels en berenvellen zeker he?
Burned 2 the Soul Copyright by Dagwaarde
  maandag 7 januari 2002 @ 16:25:49 #25
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2735012
quote:
Op maandag 07 januari 2002 16:22 schreef soulburn het volgende:
Dus weer lekker de oertijd, knuppels en berenvellen zeker he?
BS

Zie jij Amerikanen in grotten en berenvellen?

Bepaal je eigen lot, bouw aan goede relaties die je helpt, je hulp ontvangt en lol mee trapt, streef je eigen plezieren na en wees competitief. Da's mijn motto

Down[br]Under
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')