Z'n snowboard breekt in de lengte!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:03 schreef Basje_B het volgende:
CHAD'S GAP going wrong
http://www.youtube.com/watch?v=ZRlNCvp2O_o&mode=related&search=
juist wel dus, want de king is wide en er is geen andere twin tip met een waist van 26.0quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Met het eerste ben ik het dan weer niet echt eens, want de King is een stuk meer all-mountain gericht dan de twin. Het is eerder een all-mountain board dat aardig freestyle georienteerd is. Maar afgezien van dat verschil, zowel de Royale als de Twin zijn al mid-wide. Procentueel gezien zullen er dus met de King weinig extra boarders bereikt worden.
Eerst meldt ie het nog redelijk rustigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:27 schreef 360sjors het volgende:
hij schreeuwt als een battiboy
Hij is vet hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:35 schreef 360sjors het volgende:
@ Komakie
Die basket boven je prullenbak![]()
thnxquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:03 schreef Basje_B het volgende:
Gaaf board Komakie. Ga je denk ik hoop plezier aan beleven. Je hebt de economie weer een flinke impuls gegeven.![]()
je bent echt zuinig op je boards. Ze staan op kussentje op de grond.
als ik bij je inbreek moet ik onder de kast zijn voor je kluisje?![]()
Pijnlijk.... Dat deed wel zeer denk ik....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:03 schreef Basje_B het volgende:
CHAD'S GAP going wrong
"MY ANKLES ARE BROKEN!"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:03 schreef Basje_B het volgende:
CHAD'S GAP going wrong
Moet pijnlijk zijn geweest....quote:
Hij vroeg erom, waarschijnlijk eerst geoefend in de koelkast om het vervolgens in het echt te proberen. We zagen het resultaat, voordat hij uberhaupt had afgezet was hij al 180 graden gespind doordat de snelheid en het ruige terrein toch even wat anders was dan wat hij gewend was, waardoor hij oncontroleerbaar roteerde in de lucht. Het resultaat was duidelijk.quote:
Je moet er van houdenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:58 schreef ForumGek het volgende:
Wat een stom spel zeg, van dat nummer ga je alleen maar flippen !
HAhaha ik dacht dat je board niet beschadigd maar de vloerbedekking.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:22 schreef Komakie het volgende:
Die kussentjes hebben er meer mee te maken dat dan de vloerbedekking niet naar de klote gaat. Me moeder verklaart me al voor gek dat ik 3 snowboards (buiten die ene die aan de muur hangt) op me kamer heb liggen maar ze wil wel dat de vloerbedekking heel blijft. Dus moeten er kussentjes onder
[..]
waar kom je wel niet vandaan dan..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:47 schreef ForumGek het volgende:
Regel voor mij even dat we met z'n 2-en voor de prijs van 1 kunnen gaan !
We moeten er ook al 200km+ voor rijden, dus beetje klantvriendelijkheid mag wel dacht ik zo?!
Wat is die onwijs kut zegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:55 schreef 360sjors het volgende:
http://www.mausland.de/swfpopup.php?file=228
Leuk spelletje (wel retemoeilijk, ik heb het einde nog nooit gehaald), ik heb hem ooit al eens gepost, maar vond hem nu wel relevant (space jump)
geile printquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:13 schreef Komakie het volgende:
Ff paar pics van me boardje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral de Donald Ducks op de achtergrond staan er erg vet bij
edit: bij mij doen de plaatjes het ff niet... bij jullie wel
Welke? (je bent de eerste die het namelijk een "geile print" vindt)quote:
Die Malolo natuurlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Welke? (je bent de eerste die het namelijk een "geile print" vindt)
De Flag (links) de Malolo (rechts) of de Donald Duck (achter)
Ik vind ze alle 3 wel leukquote:
Allereerst fan worden van een echte voetbalclubquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:17 schreef WooZ het volgende:
Ik wil om te beginnen voor komende wintersport (les menuires, met oud&nieuw), eigen boots gaan kopen
Budget is rond de 200,-
Wat voor merk, type kan ik nu het beste nemen?
Hmm lachenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:15 schreef Kentaro het volgende:
jaja iedereen ligt nog te maffen maar deze jongen gaat lekker knallen, op naar SLG
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |