gisteren al gedaan!!! ik wil mac'en vanacond...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Bel de pizzalijn en laat er eentje bezorgen![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:18 schreef Sebash het volgende:
Geen zorgen, jij vast nog wel aan je trekken EINZ EINZ EINZ....... MAYONAISE VAN HEINZ!!!!!!11111;););)
Ketchup van Heinz gekkie, mayonaise moet van Calvé! TWEE TWEE TWEE!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:18 schreef Sebash het volgende:
Geen zorgen, jij vast nog wel aan je trekken EINZ EINZ EINZ....... MAYONAISE VAN HEINZ!!!!!!11111;););)
gelukkig zit mijn arm niet in het gips, nu kan ik nog terugzwaaienquote:
ik hoop dat je nooit meer kan eten slet!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:22 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Alles wat ik eet komt er na circa 5 minuten weer uit, spuitend en wel
dus wees blij dat je wat kan eten! hoer!
Pro ana!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:22 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Alles wat ik eet komt er na circa 5 minuten weer uit, spuitend en wel
dus wees blij dat je wat kan eten! hoer!
ik heb een boot, haar naam is ana en ze kotst hier in de slootquote:
het kan allebei! DREI DREI DREIquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ketchup van Heinz gekkie, mayonaise moet van Calvé! TWEE TWEE TWEE!
ik verpest het systeem van binnen..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:42 schreef Bill_E het volgende:
leg mij eens uit. waarom ga je zitten fokken als je moet overwerken? Als je nu gewoon de heledag nu niet fok heb je je werk op tijd af... en dan kun je thuis eten..
triestquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:58 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ik verpest het systeem van binnen..
wacht jij maar af met je deense vlagquote:
:Squote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:47 schreef EL_REY het volgende:
[..]
wacht jij maar af met je deense vlag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |