quote:
Komt iequote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Kenedy. lee harvey oswald en ....
Well done!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:39 schreef Homdeck het volgende:
jack ruby
leesvoerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kende de term "schout-bij-nacht" niet eens![]()
.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Karel Doorman?
Where is my mind? Van...?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ga trouwens eten. Het nummer is ook gebruikt in Fight Club. Mocht iemand het weten dan zie ik het strax wel.
Heb fight club nog nooit gezien en verder: muziek vragenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ga trouwens eten. Het nummer is ook gebruikt in Fight Club. Mocht iemand het weten dan zie ik het strax wel.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:25 schreef Gooitzen het volgende:
Ah, de psychologe. Ik krijg bezoek, werk ze vanavond.
quote:Als dichteres iseen laatbloeier: ze debuteerde na een carrière als pianiste en psychiater op haar 46ste in 1991. Haar bundels beleven herdruk op herdruk, nog extra gestimuleerd door de populariteit van haar romans, die bovendien in het Duits, Engels, Frans en vele andere talen werden vertaald. Ook haar poëzie heeft een Duits en Engels publiek.
Anna Enquist it is! GOOITZEN+1quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:55 schreef Gooitzen het volgende:
enquist
Tha_Erik +1quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Orff
Ja ik vind het ook schitterend, ben blij dat ik toevallig zag dat het hier 500m verderop wordt uitgevoerd, kan ik het eindelijk een x IRL meemakenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeer indrukwekkend stuk. Mijn vader heeft het op piano gespeeld als begeleiding van een koor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |