Heb er voor Latijn ooit een stuk over moeten maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:44 schreef MarkPeterse het volgende:
ken je die naam van die koning gewoon uit je hoofd? respect!
Voor de rest alles goed, maar het zijn andere piramides.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:43 schreef wyccie het volgende:
Die hebben we al een keer gehad. Maar ik wil ze best nog een keer opnoemen.
Kolossos van Rhodos
Vuurtoren van Alexandrië
Mauoleum van Halicarnassos
Tempel van Artemis
Standbeeld van Zeus (?)
Hangende tuinen van Babylon
Piramides van Gizeh
Die piramides zoch ik nog, jij maakt het antwoord dus compleetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:43 schreef Nesle het volgende:
Zeus in Olympia
Tuinen in Babylon
Pharos
Piramdie van Cheops
rest weet ik even niet
quote:De Piramide van Cheops of de Grote Piramide (van Gizeh) is de enige van de zeven klassieke wereldwonderen die tot op de dag van vandaag bewaard is gebleven.
Nergens, Hali was een koning van Perzië of Mesopotamië of zo... ergens in de buurt van Saudi-Arabië. Overigens is het al lang kapot.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:46 schreef MarkPeterse het volgende:
klopt, ff nagezocht, waar ligt dat hele halicarnassos?
Nou ja, niet echt hoor. Gizeh (de plaats) heeft meer piramides. En blijkbaar is alleen die van Cheops (de farao), de enige die bij de wereldwonderen hoort.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, volgens mij heeft wyccie toch gelijk:
[..]
Dus dan heb je het toch fout?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:47 schreef wyccie het volgende:
Oh, is het alleen die ene piramide. Ik dacht gewoon al die piramides daar
Geschiedvervalser.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nergens, Hali was een koning van Perzië of Mesopotamië of zo... ergens in de buurt van Saudi-Arabië. Overigens is het al lang kapot.
Geeft niets, heb ik altijd met de vragenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, Nesle krijgt het punt en mag voor de volgende vraag gaan, excuses voor de verwarring enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |