Noorderpoort in Groningen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:00 schreef G.Fawkes het volgende:
en welke school is dat dan?
M'n zusje zit ook op de Hanze en bij haar is het al wel van de rekening afgeschrevenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:01 schreef Sport_Life het volgende:
Hanze Hogeschool Groningen, HBO dus.
k zal volgende week ff langs gaan bij de administratie. Zou wat zijn als ik mn tentamens niet mag maken straksquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:22 schreef -tK- het volgende:
[..]
M'n zusje zit ook op de Hanze en bij haar is het al wel van de rekening afgeschreven
ik betaal ook in termijnen en de eerste termijn was ten tijde van mijn vorige post wel afgeschrevenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:35 schreef Sylvana het volgende:
Als je in termijnen betaald kan het best zijn dat de 1e termijn pas in oktober is en dat het dus deze maand voor het eerst pas word afgeschreven. Ik heb het gewoon in 1 keer betaald, is er eind augustus vanaf gegaan en hoef me nou niet meer druk te maken dus
dat ligt aan de schooll, de school mag zelf bepalen wanneer ze het geld eraf halenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:59 schreef erikkll het volgende:
[..]
ik betaal ook in termijnen en de eerste termijn was ten tijde van mijn vorige post wel afgeschreven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |