Ik dacht dat het er heel anders uitzagquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het er heel anders uitzag
Hahaha hij blijft superquote:
Moet ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:55 schreef avw1982 het volgende:
Er zijn in totaal 72 verschillende soorten antilopen. Dus de Fok!poel dierenlijst kan best lang worden.
Beter in Wikiquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:58 schreef avw1982 het volgende:
Ik ga vanavond alvast een begin maken maar wat is het makkelijkst. Een lijst op een Fok!Wiki pagina of in een apart topic?
Wiki lijkt me, en updates in de OP doen misschien?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:58 schreef avw1982 het volgende:
Ik ga vanavond alvast een begin maken maar wat is het makkelijkst. Een lijst op een Fok!Wiki pagina of in een apart topic?
Tenzij eigen subforumquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:59 schreef Impry het volgende:
Eerst op Fok!-Wiki, kan hij daarna in de OP. Twee topics vinden ze meestal niet nodig
Ok is goed. Als het klaar is, kunnen we de beestjes ze bij naam noemen ipv alles maar bambi's en hertjes te noemen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:59 schreef Impry het volgende:
Eerst op Fok!-Wiki, kan hij daarna in de OP. Twee topics vinden ze meestal niet nodig
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:03 schreef avw1982 het volgende:
[..]
ipv alles maar bambi's en hertjes te noemen.![]()
Puik!!quote:
Wist niks anders te verzinnenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:07 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Puik!!![]()
de titel ook zwijnen.avipakkend
![]()
Het filmpje werdt medemogelijk gemaakt door: SnagITquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:07 schreef EvilThijn het volgende:
Haha wat een viespeuken als je dat terug ziet..vooral die kleine![]()
hahaha, wat een beesten zijn datquote:
Ja iddquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
hahaha, wat een beesten zijn dat![]()
Is ook helemaal niet moeilijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:12 schreef cptmarco het volgende:
vanavond maar eens met SnagIt gaan spelen.... Kan nooit moeilijk zijn....
dat zou leuke beelden opleveren....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:15 schreef EvilThijn het volgende:
@cptmarco Jouw avatarbeest mag ook best eens in de fok!poel gaan rollebollen![]()
![]()
Er blijft geen stam meer over.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:13 schreef venomsnake het volgende:
die vogel is volgens mij een specht, zit de hele tijd tegen die stam te hakken.![]()
Dat heb ik afgelopen zomer zwaluwen zien doen..ziet er erg gaaf uit int echtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:19 schreef avw1982 het volgende:
Het is nu gaaf om te zien hoe die vogels drinken.Laag over het water vliegen en dan even snel met de snavel onder water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |