Thnx!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:42 schreef freud het volgende:
Ik vind de sfeer en stijl zeker wat hebben. Wat was je idee/doel met deze serie?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:42 schreef wyccie het volgende:
Ben jij dat?
Ik ben onder de indruk, Erik. Mooi.
Mooi zo. Ik wilde ook niet iets liefdevols en moois neerzettenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:55 schreef PeRi het volgende:
E. Ik vind je eng. Dat is een compliment.
Dank u! En ja, ik voelde me ook wel vrij belachelijk toen ik daar zo zat, net doen alsof je schreeuwt, maar zonder geluid want ik had nog familie thuis die wilde slapenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Erg goed Erik!!! Super!
Alleen foto 3 vind ik wat zwak.., maar dat heeft meer met je acteurtalenten, dan met je fotografietalent te maken
quote:Foto5 vind ik persoonlijk de beste
en een goede 2e plaats voor foto1
Ja, je ogen stralen dat ook uit. Het komt op mij over of je een binnenpretje hadquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dank u! En ja, ik voelde me ook wel vrij belachelijk toen ik daar zo zat, ...
Je mag je vaker vervelenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was vroeg in de ochtend, ik verveelde me, dus toen ben ik even aan de slag gegaan.
Als ik nou elke keer als ik me verveelde zo'n resultaat eruit kreeg, dan was ik vrij gelukkigquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je mag je vaker vervelen
Vooral de laatste twee vind ik erg sterk.
Nouquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:49 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, tof!![]()
Ik vind die eerste het minste trouwens. De laatste vind ik het mooist. De tweede moet je uitzoomen en dan in MannenS&G zetten![]()
Bedankt! En ga je nu slapen, jongeman!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:07 schreef Sebasser het volgende:
Tof hoor.
Maak jij nieuwe foto's dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bedankt! En ga je nu slapen, jongeman!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |