Ik denk dat haar echte naam Marguerite Perrin is en dat ze veel talent heeft. http://en.wikipedia.org/wiki/Marguerite_Perrinquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat het de enige zekerheid is die het leven haar bood, tis eigenlijk diep triest, maar oh-mijn-godfried, dit is echt te erg hoor...
http://www.youtube.com/watch?v=2_6vi-Hm8QUquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:42 schreef sizzler het volgende:
Welcome all in Hell! You've picked the wrong religion, the correct answer was...
OMFG!!![]()
![]()
<This video has been removed due to terms of use violation.>quote:Op woensdag 15 november 2006 02:00 schreef onemangang het volgende:
Wat te doen als er een evangelist op de deurmat staat
Mooiquote:
Zozo, een fotoboek tsjokkievol ubermatige grappen over Jezusquote:
Als het nou nog grappig was.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zozo, een fotoboek tsjokkievol ubermatige grappen over Jezus
Ah joh, God zag dat het goed was. Anders was fok wel offline geweest.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het nou nog grappig was.
Valt me een beetje tegen in deze topic. Er zit genialiteit tussen, maar het meeste is van een erg matig niveau.
Gelukkig gebeurt dat laatste nooit.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:46 schreef Dinguss het volgende:
[..]
Ah joh, God zag dat het goed was. Anders was fok wel offline geweest.
Herkansing van wat te doen als een evangelist op de deurmat staatquote:Op donderdag 16 november 2006 19:17 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
<This video has been removed due to terms of use violation.>
Damn, te laat...
Eens. Voor sommige mensen lijkt het echter dat ze hun frustraties met betrekking tot hun streng-gereformeerde opvoeding of dogmatisch gelovigen in hun omgeving een beetje kwijt moeten raken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:52 schreef barthol het volgende:
Ik weet niet of ik op zo'n topic zit te wachten, niets tegen humor maar de humor hier zit dichtbij ridiculiseren, en ridiculiseren daar hou ik niet van omdat bedoeld is om op het het WIJ-ZIJ gevoel in te werken.
Matig niveau. Maar misschien ben ik te serieus wat dat betreft.
die kan ik me nog goed herinneren!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef poldergeist het volgende:
Toen ik de titel van dit topic las moest ik denken aan kopspijkers van een aantal jaren terug.
Daar werd Andries Knevel geimiteerd door Owen Schumacher. Andries reageerde op het gevloek van Frequin: Niemand zegt tegen God verdomme!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |