F*cking Brilliant!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:33 schreef onemangang het volgende:
Meer George Carlin (over de tien geboden)
gij zondaar! je riskeert een eeuwig leven door geniale plaatjes te posten op fok!?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:34 schreef MrManiak het volgende:
En ja, ik ben christen....
Mee eens, die schilderijen met dat puberale sms-taalgebruik (lol, wtf) zijn wel erg flauw en kinderachtig. Liever linkjes van video's!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:32 schreef Haushofer het volgende:
Ik vind ze trouwens lang niet allemaal even leuk. Dat LOL, WTF en STFU is na één plaatje niet meer zo grappig. Die van Mozes vind ik trouwens wel geniaal![]()
het is geen sms taal, het is internet slang. en dat is grappig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:43 schreef onemangang het volgende:
[..]
Mee eens, die schilderijen met dat puberale sms-taalgebruik (lol, wtf) zijn wel erg flauw en kinderachtig. Liever linkjes van video's!!!
Zoals deze:
De Blood Mary aflevering van South Park (was nog niet langs gekomen, maar het moment dat de paus het bloedende mariabeeld komt inspecteren is legendarisch)
Alleen mits correct gebruikt. Dit is gewoon te erg...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:07 schreef imported_sphinx het volgende:
en dat is grappig.
ik vind het wel grappig...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alleen mits correct gebruikt. Dit is gewoon te erg...
idd.. na 1 plaatje had ik het wel gezien..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alleen mits correct gebruikt. Dit is gewoon te erg...
Ik vond het 10 jaar terug ook grappig als iemand 5 keer "penis" achtermekaar zeiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig...![]()
Gaat over het filmpje...quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:41 schreef Bensel het volgende:
[..]
idd.. na 1 plaatje had ik het wel gezien..
Wat een neus!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:41 schreef DemonRage het volgende:
Zelf ook ooit eentje proberen te tekenen:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:43 schreef onemangang het volgende:
[..]
Zoals deze:
De Blood Mary aflevering van South Park
amen..quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:56 schreef sizzler het volgende:
[..]![]()
Southpark heeft toch wel de leukste godslastering!
Hij blijft leukquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:55 schreef Razz_Gul het volgende:
[..]
amen..
niet godlasterig maar wel lachen , cartman's psalm :
"Hey, you guys, you wanna know what my favorite psalm is?
"It's a man's obligation to stick his boneration in a woman's separation. This sort of penetration will increase the population of the younger generation."![]()
uit southpark the movie:
Stan: Chef, how do you make a woman like you more than any other guy?
Chef: Oh, that's easy! You just gotta find the clitoris!
Stan: You guys!....Do you know where I can find the clitoris?
Kyle: The what?
Cartman: Is that like finding Jesus or something?![]()
![]()
Afgezien van die neus is hij goed geluktquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:41 schreef DemonRage het volgende:
Zelf ook ooit eentje proberen te tekenen:
[afbeelding]
South Park doet niet anders.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:56 schreef sizzler het volgende:
[..]![]()
Southpark heeft toch wel de leukste godslastering!
OMG, en dan klagen over een gemiddelde moslim-fundamentalist?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:54 schreef onemangang het volgende:
Hoewel niet humoristisch bedoeld, deze clip van de reality show Trading Spouses waarbij een zwaar gelovige Margaret een week lang bij een new age familie moest leven blijft een legendarisch grappig voorbeeld van Christelijke naastenliefde:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5464505634137914176&q=god+warrior
"I'm a God-warrior!"![]()
lol.. die vrouw moet naar een psychiater... want dit is geen geloven meer, dit is een dwangneurose (Oh, I wish akkersloot was herequote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:54 schreef onemangang het volgende:
Hoewel niet humoristisch bedoeld, deze clip van de reality show Trading Spouses waarbij een zwaar gelovige Margaret een week lang bij een new age familie moest leven blijft een legendarisch grappig voorbeeld van Christelijke naastenliefde:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5464505634137914176&q=god+warrior
"I'm a God-warrior!"![]()
Ach, ik denk dat het de enige zekerheid is die het leven haar bood, tis eigenlijk diep triest, maar oh-mijn-godfried, dit is echt te erg hoor...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:42 schreef Bensel het volgende:
[..]
lol.. die vrouw moet naar een psychiater... want dit is geen geloven meer, dit is een dwangneurose (Oh, I wish akkersloot was here)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |