Tja alsof een topcoach garant staat voor resultaten......lijkt me nietquote:Op donderdag 2 november 2006 16:01 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Het staat wel vast dat Hiddink een betere coach is dan Van Basten, ja. Ook voor Oranje. En hij zit net bij Rusland, dus zo vreemd is het niet dat de resultaten nog niet denderend zijn. En Nederland heeft altijd nog meer kwaliteit rondlopen dat Rusland.
In ieder geval veel waarschijnlijker dan nu met Van Basten, zeker omdat Hiddink in het verleden heeft bewezen het te kunnen.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Tja alsof een topcoach garant staat voor resultaten......lijkt me niet
Bij Oranje?Kan me 1996 ook nog herrineren, wat een afgang!Maar goed zoals ik al zei, er zal een goede reden zijn dat Hiddink geen Bondscoach van Oranje is.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:04 schreef Nywuob het volgende:
[..]
In ieder geval veel waarschijnlijker dan nu met Van Basten, zeker omdat Hiddink in het verleden heeft bewezen het te kunnen.
1996 was vrij dramatisch, ja. Net zoals het WK in Duitsland. En het tekent de topcoach Hiddink dat hij na de aanvaring Davids er gewoon weer bijhaalde. Davids die vervolgens een geweldig Wk speelde. Daar kan Van Basten ook nog wat van leren.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Bij Oranje?Kan me 1996 ook nog herrineren, wat een afgang!Maar goed zoals ik al zei, er zal een goede reden zijn dat Hiddink geen Bondscoach van Oranje is.
Kom op, Hiddink heeft een staat van dienst die heel erg in zijn voordeel spreekt.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:58 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En dat is een garantie dat hij het met Oranje ook kan?Wanneer gaat ie die Russen eens normaal leren spelen dan?
Maar goed ik denk dat we de discussie wel kunnen sluiten heb alles nu wel gezegd.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:10 schreef Nywuob het volgende:
[..]
1996 was vrij dramatisch, ja. Net zoals het WK in Duitsland. En het tekent de topcoach Hiddink dat hij na de aanvaring Davids er gewoon weer bijhaalde. Davids die vervolgens een geweldig Wk speelde. Daar kan Van Basten ook nog wat van leren.
Okquote:Op donderdag 2 november 2006 16:24 schreef Grimm het volgende:
Tuurlijk niet, we gaan door totdat marco oprot!
Diepe haat hèquote:Op donderdag 2 november 2006 16:27 schreef Grimm het volgende:
Ik heb nog liever dat ze foppe "oant moarn" de haan naar voren toe schuiven, dan marco.
Dat niet, maar waarom is een coach die nog niks heeft gepresteerd de belangrijkste coach van nederland?quote:
De belangrijkste coach van NL is natuurlijk HTC.Maar ik denk dat de knvb dacht dat MVB een even goede coach is als dat hun kon ballen.Geen idee.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef Grimm het volgende:
[..]
Dat niet, maar waarom is een coach die nog niks heeft gepresteerd de belangrijkste coach van nederland?
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
De belangrijkste coach van NL is natuurlijk HTC.Maar ik denk dat de knvb dacht dat MVB een even goede coach is als dat hun kon ballen.Geen idee.
De KNVB heeft gewoon de oren laten hangen naar Johan Cruijff, die altijd een select groepje vrienden de baantjes wil toeschuiven.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
De belangrijkste coach van NL is natuurlijk HTC.Maar ik denk dat de knvb dacht dat MVB een even goede coach is als dat hun kon ballen.Geen idee.
Denk jij als Heerenveen supporter dat Foppe De Haan een goede bondscoach zou wezen?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:40 schreef Nywuob het volgende:
[..]
De KNVB heeft gewoon de oren laten hangen naar Johan Cruijff, die altijd een select groepje vrienden de baantjes wil toeschuiven.
In ieder geval een stuk beter dan Van Basten. Hij is tenmiste iemand die weet hoe hij met persoonlijkheden als Van Nistelrooy om moet gaan en een elftal ook fatsoenlijk kan laten voetballen.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:43 schreef Grimm het volgende:
[..]
Denk jij als Heerenveen supporter dat Foppe De Haan een goede bondscoach zou wezen?
Btw waarom zit jij nog niet in 't stadionquote:Op donderdag 2 november 2006 16:45 schreef Nywuob het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk beter dan Van Basten. Hij is tenmiste iemand die weet hoe hij met persoonlijkheden als Van Nistelrooy om moet gaan en een elftal ook fatsoenlijk kan laten voetballen.
Trotse koplopequote:
Altijd zo jammer dat mensen in het zuiden en het noorden van NL zich altijd zo achtergesteld voelen.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:40 schreef Nywuob het volgende:
[..]
De KNVB heeft gewoon de oren laten hangen naar Johan Cruijff, die altijd een select groepje vrienden de baantjes wil toeschuiven.
Dat slaat nergens op, Henk Ten Cate doet het goed bij Ajax, maar Ajax is ook al niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Trotse koplope![]()
[..]
Altijd zo jammer dat mensen in het zuiden en het noorden van NL zich altijd zo achtergesteld voelen.
WTF heeft dat er nou weer mee te maken?!. Ik heb helemaal niets tegen Ajax of JC hoor. Ik voel me ook zeker niet achtergesteld ofzo. In Oranje mogen van mij ook best alleen Ajacieden spelen mits ze het best zijn. Ik constateer alleen dat Van Basten een vriend van JC is en daardoor Bondscoach is geworden.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Trotse koplope![]()
[..]
Altijd zo jammer dat mensen in het zuiden en het noorden van NL zich altijd zo achtergesteld voelen.
Ik denk ook (weet ook wel beter), dat JC een hele grote vinger in de pap heeft gehad.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:50 schreef Nywuob het volgende:
[..]
WTF heeft dat er nou weer mee te maken?!. Ik heb helemaal niets tegen Ajax of JC hoor. Ik voel me ook zeker niet achtergesteld ofzo. In Oranje mogen van mij ook best alleen Ajacieden spelen mits ze het best zijn. Ik constateer alleen dat Van Basten een vriend van JC is en daardoor Bondscoach is geworden.
Omdat er nogal vaak vanuit het zuiden en noorden wordt gesugereerd over dingen als knvb=Cruijff en knjb en shit.Nergens voor nodig lijkt me.Maar goed we gaan wederom off topic.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:50 schreef Nywuob het volgende:
[..]
WTF heeft dat er nou weer mee te maken?!. Ik heb helemaal niets tegen Ajax of JC hoor. Ik voel me ook zeker niet achtergesteld ofzo. In Oranje mogen van mij ook best alleen Ajacieden spelen mits ze het best zijn. Ik constateer alleen dat Van Basten een vriend van JC is en daardoor Bondscoach is geworden.
Dat is toch algemeen bekend? De KNVB is naar "Het Orakel" afgereisd, die vervolgens Van Basten van harte kon aanbevelen.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk ook (weet ook wel beter), dat JC een hele grote vinger in de pap heeft gehad.
Nogmaals, het zijn gewoon feiten hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:53 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Omdat er nogal vaak vanuit het zuiden en noorden wordt gesugereerd over dingen als knvb=Cruijff en knjb en shit.Nergens voor nodig lijkt me.Maar goed we gaan wederom off topic.
knjb ook?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:54 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Nogmaals, het zijn gewoon feiten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |