volgens mij staan we dan regelmatig op hetzelfde schoolplein.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:39 schreef Daeron het volgende:
Het toch altijd over hun ruzies als ik ze een gesprek hoor voeren?
Ik bedoel, altijd, ja altijd als ik een gesprek van moslimmeisjes opvang gaat het weer over "die bitch die ik het huis uit ga sleuren", "die bitch waar ik mijn vader opaf ga sturen", etc...
Zijn er niet gewoon betere gespreksonderwerpen dan de ruzie die je met een of ander "wijf/bitch/hoer" hebt?
+1 inzichtvolquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:40 schreef Goochie het volgende:
...zet je Ipod dan ook op. Dan hoor je het niet meer.
Precies.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
Volgens mij gaat dit ook op voor niet moslimmeisjes....
Volgens mij praten alle pubermeiden zoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
Volgens mij gaat dit ook op voor niet moslimmeisjes....
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:40 schreef Goochie het volgende:
nou de meisjes die ik ken niet hoor!een!11quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij praten alle pubermeiden zo
Alleen hebben bepaalde bevolkingsgroepen kennelijk de niet te onderdrukken neiging om overal op een veel te luid volume te praten. En dan het liefst met minstens 5 bakvissen tegelijk, door elkaar heen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:52 schreef yvonne het volgende:
Dat is tegenwoordig een eerste levensbehoefte als je in Amsterdam met de tram reist.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:40 schreef Goochie het volgende:
Brechtje toch niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:52 schreef yvonne het volgende:
verkapt "ik ken meisjes, ik ben stoer" postquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:54 schreef DerBolle het volgende:
[..]
nou de meisjes die ik ken niet hoor!een!11
![]()
Nee hoor, die speelt nog met 'r barbiesquote:
Mijn god.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Alleen hebben bepaalde bevolkingsgroepen kennelijk de niet te onderdrukken neiging om overal op een veel te luid volume te praten. En dan het liefst met minstens 5 bakvissen tegelijk, door elkaar heen.
Typisch pubermeiden gedrag dusquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Alleen hebben bepaalde bevolkingsgroepen kennelijk de niet te onderdrukken neiging om overal op een veel te luid volume te praten. En dan het liefst met minstens 5 bakvissen tegelijk, door elkaar heen.
breezers worden die toch genoemd?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Onder haar paardenposters? Liefquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:58 schreef yvonne het volgende:
Nee hoor, die speelt nog met 'r barbies
Da's allang uit mênquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
breezers worden die toch genoemd?
Nee! Het zijn natuurlijk weer die kutmoslims!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
huhh, je gaat toch niet doen alsof jij hipper bent dan mij?quote:
Hey, ik geef ook maar weer wat me tijdens een gemiddelde treinreis, winkelbezoek, etc. opvaltquote:
Die ook ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Kut, de hele jeugd dus eigenlijk.quote:
Op wie ben jij recent nog afgestuurd door Brechtje?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent uit '80, kei oud mênquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
huhh, je gaat toch niet doen alsof jij hipper bent dan mij?
Sunchaserquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
Op wie ben jij recent nog afgestuurd door Brechtje?
Wat is het "tegenwoordig" dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent uit '80, kei oud mên
Ik zit midden tussen de pubers hier
meisjesquote:
Dan zijn we eruit toch?quote:
Nee, jij gaat je pik in koud water stoppen en eens iets nuttigs doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:16 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Jij gaat wat pubermeisjes voor mij scoren?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee, jij gaat je pik in koud water stoppen en eens iets nuttigs doen
Geen dusquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:08 schreef Jihad.Joe het volgende:
Omdat moslimmeisjes daar nu nog de vrijheid voor hebben omdat te doen. Als ze straks getrouwd zijn met een moslim moeten ze altijd stil en nederig zijn. Ook zijn ze erg jaloers op de blonde Hollandse slettebakjes die zich gretig aanbieden aan ons knappe moslimmannen. Want wij zijn enkel in moslimmeisjes geintereseerd als we het tijd vinden om te trouwen, dan zoeken we de minst besnorde maagd uit, geven die wat tikken zodat ze haar plaatst weet en gaan ondertussen nog steeds vreemd met blonde Hollandse slettebakjes. En reken maar dat ze daar niet meer over durven te klagen dan!
En eenaan alle Moslims
Batterijen zijn leeg en vergeet altijd om ze in de lader te stoppenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:40 schreef Goochie het volgende:
Mwah, valt mee, er wonen er best veel in het gat genaamd Geleenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:42 schreef Doodmetaal het volgende:
Volgensmij komt de TS uit één of ander gat en heeft vandaag voor het eerst een moslimmeisje gezien.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:08 schreef Jihad.Joe het volgende:
Omdat moslimmeisjes daar nu nog de vrijheid voor hebben omdat te doen. Als ze straks getrouwd zijn met een moslim moeten ze altijd stil en nederig zijn. Ook zijn ze erg jaloers op de blonde Hollandse slettebakjes die zich gretig aanbieden aan ons knappe moslimmannen. Want wij zijn enkel in moslimmeisjes geintereseerd als we het tijd vinden om te trouwen, dan zoeken we de minst besnorde maagd uit, geven die wat tikken zodat ze haar plaatst weet en gaan ondertussen nog steeds vreemd met blonde Hollandse slettebakjes. En reken maar dat ze daar niet meer over durven te klagen dan!
En eenaan alle Moslims
niet moslims! deze mensen hebben zich immers verrijkt met minstens een andere cultuur!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:02 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Nee! Het zijn natuurlijk weer die kutBiculturelen!
Om er vervolgens van beroofd te worden in de tramquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig een eerste levensbehoefte als je in Amsterdam met de tram reist.
Nee hoor alleen het tuig van die chula´s, deze chickies laten zich ook regelmatig nemen, zo dom zijn zij he :s De chickies die gewoon normaal doen krijgen veel meer respect, ook al krijgen ze niet zoveel aandacht.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kneus, je zit niet in de ghetto hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:11 schreef dady het volgende:
[..]
Nee hoor alleen het tuig van die chula´s, deze chickies laten zich ook regelmatig nemen, zo dom zijn zij he :s De chickies die gewoon normaal doen krijgen veel meer respect, ook al krijgen ze niet zoveel aandacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |