Die heb ik toen niet gegeten, krijg ze niet door mijn keel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:04 schreef Twanstra het volgende:
Ik it in week 5 en, voor dinsdag staat er als avondeten een bord bonen in tomatensaus.......250gram. that's it! Klopt dit wel?
Ja dat ben ik ook van plan, want 250 gram bonen in sausquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:11 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die heb ik toen niet gegeten, krijg ze niet door mijn keel.
Gewoon aardappels, vlees en groente gemaakt.
Ik heb daar toen sowieso aardappels bij gedaan en de 2e keer ook nog een tartaartje geloof ik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:04 schreef Twanstra het volgende:
Ik it in week 5 en, voor dinsdag staat er als avondeten een bord bonen in tomatensaus.......250gram. that's it! Klopt dit wel?
Ik vind die stoom aardappelen heerlijk van celavita, geen jus nodig gehad tot nu toe!quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:52 schreef Marty het volgende:
Witten bonen met tomatensaus zijn heerlijk met een appeltje er doorheen. Als je wilt ook nog een paar blokjes ham, wat ketjap en paprikapoeder![]()
Kan niet wachten tot vanavond..
Kan je niet beter maandag beginnen? In het boek lopen de weken (en dus de menu's) ook van maandag t/m zondag.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:23 schreef Muziekmeisje het volgende:
ik bengin in iedergeval vandaag laat jullie weten hoe et gaat
Ik heb het nu wel bijna de hele week gegeten, maar volgens mij gaat het heel snel tegenstaan als je dit week na week vrijwel iedere dag 'moet' eten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:58 schreef Silmarwen het volgende:
Ik eet vaak die rauwkost niet omdat het teveel is.
ja doe ik ook wist dat niet haha maar nu wel maar zo wel de bootschapppen er voor gaan halen hahaquote:Op donderdag 30 november 2006 12:19 schreef Coconut het volgende:
[..]
Kan je niet beter maandag beginnen? In het boek lopen de weken (en dus de menu's) ook van maandag t/m zondag.
Jammer zeg.. Maar dan heb je in ieder geval wel een goed voornemen voor het nieuwe jaar meteenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het nietuwe boekje gelijk maar even besteld.
Op dit moment ligt het hele Sonja gebeuren hier op zijn gat trouwens. Zijn een paar andere dingen die niet helemaal lopen zoals het moet en dat frustreert een beetje.
Maar de bedoeling is dat ik op 1 januari weer eens strak er tegenaan ga.
sorry foutjequote:Op vrijdag 1 december 2006 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Huh?![]()
Volgens mij snap je absoluut niet wat ik zeg.
Ik zei dus dat ik hier helemaal NIET bezig ben met sonja op het moment omdat het hier in mijn priveleven even niet helemaal loopt waardoor mijn ruggegraat mbt stevig lijnen totaal weg is.
Maar staan er ook weekmenu's in?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het nieuwe boek binnen!
Lang leve Bol!
Het is 2 keer zo dik als het eerste boek!![]()
En het is inclusief boodschappenlijstjes!
heb em ook bij bol besteld zou em maandag of dinsdag wel krijgenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het nieuwe boek binnen!
Lang leve Bol!
Het is 2 keer zo dik als het eerste boek!![]()
En het is inclusief boodschappenlijstjes!
En als ik het zo snel zie is het ook iets duidelijker.
Ipv xxx gram spaghetti met roerbakgroente staat er nu:
125 gr. gekookte spaghettie, 200 gr. roerbakgroenten, 3 scheplepels rode spaghettisaus, 75 gr rundergehakt.
Leuk sinterklaas- of kerstcadeautje voor jezelfquote:Op maandag 4 december 2006 12:55 schreef Koningin het volgende:
Ik vind de prijs net weer wat te veel eigenlijk.....
Dat heb ik al gekocht....quote:Op maandag 4 december 2006 12:58 schreef Coconut het volgende:
[..]
Leuk sinterklaas- of kerstcadeautje voor jezelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |