Dat doe ik ook vaak. Wel relaxed als je wat later kan opstaan!quote:Op maandag 20 november 2006 11:29 schreef Tasje het volgende:
Ik heb redelijk geluk vandaag, ik ben vrij, dus kon uitslapen, dus ik heb net pas mijn yoghurt en appel naar binnen gewerkt, vond dat toch best veel!
Dus nu neem ik geen evergreen meer tussendoor, en kan ik rond half 2/ 2 uur mijn lunch nemen
Veel groenten kun je ook bereiden in de magnetron, en aardappels kun je ook poffenquote:Op maandag 20 november 2006 14:18 schreef linda856763 het volgende:
Ik heb een probleem volgende week, want onze keuken wordt vervangen, en we rekenen op een week geen keuken.. Een week niet kunnen koken, en dan toch Sonja-Bakkeren... Denk niet dat het echt gaat lukken. We hebben wel een magnetron... dus ik ga maar op zoek naar gezonde magnetronmaaltijden. Nasi, stoommaaltijden, stoomgroenten, dat is wat ik tot nu toe kan bedenken...
Volgens mij is het altijd 200g groentenquote:Op maandag 20 november 2006 18:32 schreef amaranta het volgende:
vraagje. Heb ik het goed gedaan met die kool? staat 200 gram bloemkool gelijk aan 200 gram witte kool? En waarmee kan die smerige brocolli vervangen die binnenkort op het menu staat?
ik wil de prei niet vervangen.............prei is jammiequote:Op maandag 20 november 2006 21:58 schreef linda856763 het volgende:
Volgens Sonja alleen door uien (zie de vragenlijst) maar ja, dat is ook niet echt lekker denk ik. Gewoon 2 ons andere groente nemen lijkt me. Of de prei lekker opleuken.
O, dat is ook een goed plan! Ik heb alleen nu nog twee kuipjes kwark staan, want er stond veel kwark op het programma deze week. Ik denk dat ik er zelf maar vruchtenkwark van maak met wat aardbeien en wat melk om het dunner te maken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik eet dan gewoon die magere vruchtenkwark van Danio of zo. Of van het eigen merk. Gewone kwark met niks is echt niet lekker en er zit ruimte zat in de dagmenu's qua Kcal hoor!
Je mag van Sonja de onderdelen van de dag niet ruilen. Wel dagen met elkaar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:35 schreef Tasje het volgende:
Nou ik heb daarstraks 2 crackers op als lunch (had het ontbijt voor de lunch geruild), maar ik zit echt totaal niet vol... Een boterham vult nog een beetje..
Volgens mij mag dat wel hoor. Je mag alleen niet zeggen ik neem vandaag het ontbijt van morgen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Je mag van Sonja de onderdelen van de dag niet ruilen. Wel dagen met elkaar.
In het boek staat van welquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Je mag van Sonja de onderdelen van de dag niet ruilen. Wel dagen met elkaar.
Een schep(je) jam er doorheen doet ook al wonderen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:43 schreef linda856763 het volgende:
[..]
O, dat is ook een goed plan! Ik heb alleen nu nog twee kuipjes kwark staan, want er stond veel kwark op het programma deze week. Ik denk dat ik er zelf maar vruchtenkwark van maak met wat aardbeien en wat melk om het dunner te maken.
Jij zit ook in week vier?quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:41 schreef linda856763 het volgende:
Vanochtend voor het eerst kwark. En voor het laatst. Wat een droge plakkerige boel is dat als je het puur eet. Volgende keer doe ik wel weer gewoon yoghurt.
Oke, lief van je...ik voel me al stukken beterquote:Op donderdag 23 november 2006 18:36 schreef ymme het volgende:
Naja, het is geen grote zonde hoor wat je gedaan hebt amaranta.
Die foei's zijn een beetje overbodig vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |