echt wel, komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:05 schreef Ireth het volgende:
Vond het heel erg gezellig! Volgende keer doen we wat langer afspreken hoor!
*afspraak maakt met opticien* hoog tijd voor een nieuwe brilquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:41 schreef Githa het volgende:
neej hoor Lois, die staan al heel wat jaartjes in de efteling.
Wat waren ze toch heerlijk aan het spelen vandaag!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:38 schreef Githa het volgende:
Ik heb maar 3 foto's gemaakt van de minimeetgewoon geen tijd gehad door alle gezelligheid. Hier vast eentje die ik wel kan plaatsen denk ik
![]()
Luuke en 'Lolly'op de aardbei wipjes
[afbeelding]
He lieve Bass Miss, wat hebben jullie een mooie zoon gekregen! Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:41 schreef Bass-Miss het volgende:
Fonzie in bad.
[afbeelding]
En Fonske de boskabouter.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:41 schreef Githa het volgende:
neej hoor Lois, die staan al heel wat jaartjes in de efteling.
Ik heb nog een stukje overquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik krijg honger van die taart!Ziet er leuk uit, Rewimo!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:46 schreef m@x het volgende:
Dat is een pannenkoek, Igraine. We hadden hem even opgerold en voorgesneden maar het bord waar ie op lag bleef zo lang heet dat we Kai maar van zijn placemat hebben laten eten.
Wat wordt Myhron groot zeg en wat ziet ze er leuk uit met die stoere roze outfit.
Ja, ze is ook heel ondeugend.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:37 schreef jessie het volgende:
Wat een ondeugend heerlijk bekkie Igraine. En ben jij dat? Had me jou heel anders voorgesteld
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:35 schreef jessie het volgende:
Kai wat een prachtfoto van jou die onderste
Rewimo wat zie je er goed uit
Geweldige taart en een geweldige Christan weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |