oftwel, ik duw gewoon door!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:42 schreef Githa het volgende:
Amber die 4de fotodie blik van, "ik-zit-klem-maar-ik-zal-er-door-passen!", geweldig!
Ik vergeet aldoor nieuwe foto's te makenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:39 schreef Neuk het volgende:
Waar zijn de nieuwbakken babies eigenlijk? Ik vind ze altijd zo snel veranderen in het begin, vandaar mijn vraagEn ja de andere kindjes zijn ook heel mooi en sommigen zien er superondeugend uit
![]()
Wel doen hoor, het gaat zo snel. Je hebt een prachtig meisjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:14 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik vergeet aldoor nieuwe foto's te maken.
Hier het zusje van Eleni, op deze foto 4,5 dag oud:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:39 schreef Neuk het volgende:
Waar zijn de nieuwbakken babies eigenlijk? Ik vind ze altijd zo snel veranderen in het begin, vandaar mijn vraagEn ja de andere kindjes zijn ook heel mooi en sommigen zien er superondeugend uit
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:37 schreef rameijer het volgende:
[..]
Hier het zusje van Eleni, op deze foto 4,5 dag oud:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:40 schreef pinquit het volgende:
Maxim en romijn, zo lief saampjes!! maxim vind het zeker wel leuk, een broertje erbij??
Heb jij niet wat fotomateriaal van je mooie meiden!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:11 schreef CarOnline het volgende:
Ha!! Jessie! Die ken ik nog! Ik was toen zwanger van Lara, en hoopte best op een jochie, leek me echt heel leuk. Toen zag ik Bo in dr badpakkie en wilde ik toch weer graag een meidje
Was ook mij eerste gedachtequote:Op zondag 15 oktober 2006 23:04 schreef Noli. het volgende:
Nu ik Peet zo zonder bril enzo zie valt me ineens op hoeveel René en Cas ook op hem lijken.
wat bixj zegtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:51 schreef bixister het volgende:
missje wat ontzettend lief die laatste!en wat zien jullie er allebei tevreden uit.
En mijn ouzoglasquote:
ehm nou aan de rechterkant op de foto hangen 2 halve koeien af te sterven... Er kwam een mevrouw die een half hart wilde om te eten en toen werd het mes in dat hart gezet, alleen zat daar nog een sloot bloed in (terwijl ik dit tik komt mn koffie weer omhoog) Dat bloed kletterde er dus uit, langs de muur op de grond. Van het aanrecht kwam een vies todderig doekje wat er over heen gehaald werd en daarna werd er gewoon voor het gemak een krant op gegooid. Die koe hing dus in het gedeelte waar klanten gewoon staan... en Cas dus ookquote:Sterke maag? Zo vies ofzo?
Dat vind ik een beetje jammer zo'n foto, maarja iedereen is er lyrisch over dus het zal wel grappig zijnquote:
tjsa, hij is gewoon heel ERG! en werkt bij mij wel op de lachspieren ja. maar ik denk ook 'ach gossie!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:59 schreef easy-going het volgende:
Dat vind ik een beetje jammer zo'n foto, maarja iedereen is er lyrisch over dus het zal wel grappig zijn![]()
Tja nou ja, wat is er nou zo erg aan zo'n foto, een grapje moet kunnen hoor, jemig.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:59 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje jammer zo'n foto, maarja iedereen is er lyrisch over dus het zal wel grappig zijn![]()
Hij is ook erg en eigenlijk helemaal niet leuk, maar toch weer wel leuk. Hij heeft er niet onder geleden hoor, de peuk is niet aan gegaan, de ouzo had ie niet zelf opgedronken (ik ook niet) en hij heeft het zelfs overleefdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:21 schreef bixister het volgende:
[..]
tjsa, hij is gewoon heel ERG! en werkt bij mij wel op de lachspieren ja. maar ik denk ook 'ach gossie!'t arme kind'.
Ik hoop wakker te blijven tot na 12en en anders ga ik morgen ook direct kijken!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:35 schreef livelink het volgende:
Amber kan ik helaas nog niet zien, maar ik ga morgen in de herkansing.
Gefeliciteerd Amber, met je 1e verjaardag![]()
Als je het risico wilt lopen dat je kind in een powerpointmailtje de wereld over gaat ....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Tja nou ja, wat is er nou zo erg aan zo'n foto, een grapje moet kunnen hoor, jemig.
liever zo dan in zn blote kontquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Als je het risico wilt lopen dat je kind in een powerpointmailtje de wereld over gaat ....
Nope.... Dit is die daarboven.... En dit is wat er gebeurd als ie ziet dat je je telefoon ( want daar is de foto mee gemaakt) voor je hoofd hebt....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:44 schreef bixister het volgende:
is dit je kleinste vamp? pas wel op met flits in de ogen he, het schijnt niet zo goed te zijn als je dichter dan 1 meter bij je baby flitst.
Ja, tegen de late namiddag zit ik er altijd een beetje door. Maar als ik denk aan de bevalling valt het herstel en de napijn super mee!quote:
Zijn ogen blijven wel heel herkenbaar vind ik (aparte vorm en volgens mij echte aandrachtstrekkers voor de meisjes later)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:19 schreef Lois het volgende:
Dylan wat ben je stoer(en groot, en veranderd!)
Wat een dotje! En al die donkere haartjes!!!quote:
Nou inderdaad Linda. Ze verandert heel duidelijk zeg! Maar wat een snoepje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:16 schreef linda856763 het volgende:
[afbeelding]
Eva vandaag..
Ze verandert nu wel erg geloof ik, ik zie het zelf nu ook. En ze krijgt spekkies! Ben benieuwd wat ze weegt a.s. maandag bij het CB.
echt wel, komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:05 schreef Ireth het volgende:
Vond het heel erg gezellig! Volgende keer doen we wat langer afspreken hoor!
*afspraak maakt met opticien* hoog tijd voor een nieuwe brilquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:41 schreef Githa het volgende:
neej hoor Lois, die staan al heel wat jaartjes in de efteling.
Wat waren ze toch heerlijk aan het spelen vandaag!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:38 schreef Githa het volgende:
Ik heb maar 3 foto's gemaakt van de minimeetgewoon geen tijd gehad door alle gezelligheid. Hier vast eentje die ik wel kan plaatsen denk ik
![]()
Luuke en 'Lolly'op de aardbei wipjes
[afbeelding]
He lieve Bass Miss, wat hebben jullie een mooie zoon gekregen! Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:41 schreef Bass-Miss het volgende:
Fonzie in bad.
[afbeelding]
En Fonske de boskabouter.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:41 schreef Githa het volgende:
neej hoor Lois, die staan al heel wat jaartjes in de efteling.
Ik heb nog een stukje overquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik krijg honger van die taart!Ziet er leuk uit, Rewimo!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:46 schreef m@x het volgende:
Dat is een pannenkoek, Igraine. We hadden hem even opgerold en voorgesneden maar het bord waar ie op lag bleef zo lang heet dat we Kai maar van zijn placemat hebben laten eten.
Wat wordt Myhron groot zeg en wat ziet ze er leuk uit met die stoere roze outfit.
Ja, ze is ook heel ondeugend.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:37 schreef jessie het volgende:
Wat een ondeugend heerlijk bekkie Igraine. En ben jij dat? Had me jou heel anders voorgesteld
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:35 schreef jessie het volgende:
Kai wat een prachtfoto van jou die onderste
Rewimo wat zie je er goed uit
Geweldige taart en een geweldige Christan weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |