quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:58 schreef Cinch het volgende:
[..]
Praat me is bij
Toch niks anders te doen hier
ohja altijd lief doen enzo... thinktank is tofquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:58 schreef Cinch het volgende:
[..]
Praat me is bij
Toch niks anders te doen hier
ThinkTank post heul wel in ONZquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:01 schreef Cinch het volgende:
ThinkTank post nooit in ONZ dus hoe moet ik in godsnaam weten wie hij is
ja en dat 3 maal een derdequote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:01 schreef Cinch het volgende:
ThinkTank post nooit in ONZ dus hoe moet ik in godsnaam weten wie hij is
dan was het vast geen heule echtequote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:02 schreef Cinch het volgende:
O zie nu dattie een keer een NB heeft geopend
sowieso is NB een lief topic...dus ook al is iemand nieuw...altijd aardig zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:02 schreef Cinch het volgende:
O zie nu dattie een keer een NB heeft geopend
oohquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohja altijd lief doen enzo... thinktank is tof
Nee het is gewoon een kutreeksquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sowieso is NB een lief topic...dus ook al is iemand nieuw...altijd aardig zijn![]()
goed puntquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sowieso is NB een lief topic...dus ook al is iemand nieuw...altijd aardig zijn![]()
quote:
Maar er zijn wel ALLERLEI verschillende soorten mensen die hier posten, dat moet je wel toegevenquote:
je gaat op dribbel_ inquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:05 schreef Cinch het volgende:
[..]
Maar er zijn wel ALLERLEI verschillende soorten mensen die hier posten, dat moet je wel toegeven![]()
Deal!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wil je met me trouwen....een echte smurfen-wedding?
![]()
mwah allemaal baggerusersquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:05 schreef Cinch het volgende:
[..]
Maar er zijn wel ALLERLEI verschillende soorten mensen die hier posten, dat moet je wel toegeven![]()
Dan had je welgeteld 4 deelnemersquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah allemaal baggerusers
er was zelfs niemand in voor de PeZu presenteert Miss Bagger Beeb 2006 verkiezing
goed puntquote:
quote:
Kom maar opquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik knuffel je dood...ik weet je huis te wonen![]()
Wie noem jij baggeruser??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah allemaal baggerusers
er was zelfs niemand in voor de PeZu presenteert Miss Bagger Beeb 2006 verkiezing
Morgenochtend ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
...maar het liefste doe ik je samen met FB
puppie's
![]()
iedereen die ik zo wil noemenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:11 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Wie noem jij baggeruser??
[afbeelding]
dat is mijn nummerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:13 schreef PeZu het volgende:
ach speelde we nu nog maar,
pim
pam
pet
op de rand van je bed
quote:
vooruit dan maarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
jij bent sander vos
mag ik dan en de waterlanders zijn?
ach toe![]()
tuurlijk...alsik toch al in jullie bed ligquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je me gelijk onbijt op bed brengen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |