Eensch!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:43 schreef PC eend het volgende:
Ik hoop dat ie terugkomt, kan goed begrijpen als het niet gebeurd.
Scan komt terugquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:43 schreef PC eend het volgende:
Ik hoop dat ie terugkomt, kan goed begrijpen als het niet gebeurd.
Helaas telde dat voor de daadkrachtige moderator niet. Die koos voor de Verdonk-mode.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:44 schreef Prospera het volgende:
Scan capt de caps die wij niet konden cappen![]()
niks, gewoon een traditionele jaarlijkse banquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat heeftie gedaan dan
Hoe denk jij dat scanman is in reallifequote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:49 schreef Prospera het volgende:
Je herkent de mens aan zijn bank, vraag elke bb6er maar eens een foto ervan te maken en je weet
precies wie iemand is.
Normaal ging hij altijd zelf, dit ligt toch eventjes ietsjes genuanceerderquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
niks, gewoon een traditionele jaarlijkse ban
wat wasser danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Normaal ging hij altijd zelf, dit ligt toch eventjes ietsjes genuanceerder
Ja maar ik bedoel hij is 24 H bb aan het volgen ben wel benieuwd wat voor een man daarachter schuil gaatquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:51 schreef Prospera het volgende:
Scheelt niet veel met het virtuele internetlife.
Daar is onderzoek naar gedaan; hoe mensen in real zijn en hoe op het internet.
Niet vrijwillig. Ben benieuwd of hij terugkomt. Wat denken jullie? Ik heb er maar een poll voor aangemaakt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:56 schreef schvvmert het volgende:
Ah hij is weer weg net zoals in elke BB.![]()
Een modje was boos en Scan is natuurlijk wel de masterposter hier.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Want? Wat is nou de fucking reden
Scanman deed het geregeldquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een modje was boos en Scan is natuurlijk wel de masterposter hier.
Hij ging ietwat offtopic.
Doen we allemaal wel eens![]()
Maar om daar nou een ban voor uit te delen. Bovendien deed een hele groep het die Scan aanviel. Ja, ik zou me dan ook verweren.quote:
Dit is beter voor hem misschien kan scanman nou eens wat anders gaan doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:03 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Maar om daar nou een ban voor uit te delen. Bovendien deed een hele groep het die Scan aanviel. Ja, ik zou me dan ook verweren.
Dit waren de woorden van Yvonne, het is misschien een spelletje van macht:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Normaal ging hij altijd zelf, dit ligt toch eventjes ietsjes genuanceerder
Goed idee.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dit is beter voor hem misschien kan scanman nou eens wat anders gaan doen![]()
Zelfs ik heb nog meer leven in me dan scanmanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:05 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Goed idee.Waaneer ga jij dat doen?
![]()
Jij denkt alleen maar aan hem. Want wat voor leven hebben wij nou nog hier?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dit is beter voor hem misschien kan scanman nou eens wat anders gaan doen![]()
Dit was zijn eerste BB ban in 5 jaar tijd, dus Yvonne weet niet echt waar ze het over heeft dan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dit waren de woorden van Yvonne, het is misschien een spelletje van macht:
een vrouwelijke mod, een vrouwelijke FA en een mannelijke bb6 mannetje.
mannetje in de zin van de man
Ik begreep via een ander topic dat het Day was.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:13 schreef Prospera het volgende:
Oke iedereen: stuur een mail naar Yvonne@fok.nl met de mededeling : unban Scan
Inderdaad, meestal gaat die vlak voor het eind van BB met een hoop bombarie wegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit was zijn eerste BB ban in 5 jaar tijd, dus Yvonne weet niet echt waar ze het over heeft dan.
Nee, de mods kunnen niet bannen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:16 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik begreep via een ander topic dat het Day was.
Modjes kunnen toch niet bannen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:16 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik begreep via een ander topic dat het Day was.
O, wist ik niet. Maar goed, ik neem aan dat zij wel iemand voordragen voor een ban, of niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, de mods kunnen niet bannen.
Een vrouw is geen vreemde snuiterquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad, meestal gaat die vlak voor het eind van BB met een hoop bombarie weg![]()
Maar Yvonne is inderdaad een vreemde snuiter.
Snuitster dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een vrouw is geen vreemde snuiteren Yvonne zeker niet.
Ja, zij zijn degenen die het doorgaans aankaarten en aanvragen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:18 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
O, wist ik niet. Maar goed, ik neem aan dat zij wel iemand voordragen voor een ban, of niet?
Niet alleen modjes, ook users als ze bewijzen van wangedrag van een ander hebben.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:18 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
O, wist ik niet. Maar goed, ik neem aan dat zij wel iemand voordragen voor een ban, of niet?
TENENKROMMENDquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat er is gebeurd, valt vanaf hier te lezen:
[COS #411] de 3 J's, Jeroen, Joker en Jurken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |