Eensch!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:43 schreef PC eend het volgende:
Ik hoop dat ie terugkomt, kan goed begrijpen als het niet gebeurd.
Scan komt terugquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:43 schreef PC eend het volgende:
Ik hoop dat ie terugkomt, kan goed begrijpen als het niet gebeurd.
Helaas telde dat voor de daadkrachtige moderator niet. Die koos voor de Verdonk-mode.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:44 schreef Prospera het volgende:
Scan capt de caps die wij niet konden cappen![]()
niks, gewoon een traditionele jaarlijkse banquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat heeftie gedaan dan
Hoe denk jij dat scanman is in reallifequote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:49 schreef Prospera het volgende:
Je herkent de mens aan zijn bank, vraag elke bb6er maar eens een foto ervan te maken en je weet
precies wie iemand is.
Normaal ging hij altijd zelf, dit ligt toch eventjes ietsjes genuanceerderquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
niks, gewoon een traditionele jaarlijkse ban
wat wasser danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Normaal ging hij altijd zelf, dit ligt toch eventjes ietsjes genuanceerder
Ja maar ik bedoel hij is 24 H bb aan het volgen ben wel benieuwd wat voor een man daarachter schuil gaatquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:51 schreef Prospera het volgende:
Scheelt niet veel met het virtuele internetlife.
Daar is onderzoek naar gedaan; hoe mensen in real zijn en hoe op het internet.
Niet vrijwillig. Ben benieuwd of hij terugkomt. Wat denken jullie? Ik heb er maar een poll voor aangemaakt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:56 schreef schvvmert het volgende:
Ah hij is weer weg net zoals in elke BB.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |