Pakketje is vandaag binnen gekomenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef Dagguzz het volgende:
Ja daar ben ik weer, het lijkt wel of ik erom vraag.. ZUCHT! Heeft me nu al behoorlijk wat centen gekost![]()
Slechte ($@#%#$^#) ervaring met: Smilex2.0
Topic
10 oktober j.l. heb ik geld overgemaakt naar zijn rekening (na mail contact) Pakketje nooit ontvangen..
Na paar dagen geprobeert contact op te nemen via mail en v&a... Nog steeds geen reactie...
Het geheugenkaartje is vandaag binnengekomen!quote:Op woensdag 29 november 2006 18:38 schreef ruud.nl het volgende:
peeweetje![]()
Hij vertelde zaterdag het geheugenkaartje verstuurd te hebben, maar tot op heden nog niets ontvangen.![]()
We wachten nog even af...
Eerdere zaken met ondeugend en Five_Horizons verliepen wel soepel.
Je bent helaas niet de enige. TTM kan zich verheugen op een actie van de FA's, want daar heb ik zojuist om gevraagdquote:Op zondag 3 december 2006 21:45 schreef centenbakkie het volgende:
thethirdmark
nog geen geld overgemaakt ik wacht al 1.5 week
Wel, niks aan toe te voegen eigenlijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:00 schreef super-muffin het volgende:
Goede ervaring met Mickey_Blue_Eyes uit [CENTRAAL] Nintendo DS verkoop/ruil topic deel 5
Snel verzonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |