Dank je voor het in vertrouwen nemen van een begin user.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:01 schreef schvvmert het volgende:
Goede koop gedaan bij: emagi [TK] 2 maal kingston Kvr667d2n5/1g en 2 maal Kvr667d2n5/512
Nogal nieuwe user dus ben 't zelf gaan ophalen, na duidelijk en snel mailcontact was een afspraak prima geregeld.![]()
Geheugen werkt perfect.![]()
Even een update en aanpassing:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:33 schreef SpookY22 het volgende:
Slechte ervaring tot nu toe met Wrinex in [TK] Paar NES-spellen oa Mario/Duckhunt Overeengekomen met betaling en verzending, inmiddels 3 weken geleden geld al over gemaakt, meerdere malen gemaild nog maar hoor niets of zie niets terug en ik zie ook geen game verschijnen.
En heel graag gedaanquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:52 schreef SpookY22 het volgende:
In ieder geval wil ik de mods in het speciale geval ElisaB bedanken voor de bemiddeling
Zelfde prima ervaring met nogal!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:25 schreef nogal het volgende:
En weer een goede evaring erbij dit keer met EdvandeBerg
ik had mijn geheugenkaartje aan hem verkocht. Duidelijke mailwisseling en alles is goed verlopen!
[TR] Memory Stick Micro (M2) voor Memory Stick Duo
Ook de betaling was supersnel en dan kan 't vlot geregeld zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:03 schreef Lookbehind het volgende:
Goede ervaring met schvvmert bij [TK] AMD64 3200+ Upgradeset op Abit KV8-Pro met 1 gig DDR
Snelle mailwisseling en na betaling werd het meteen opgestuurd zodat ik het de volgende dag binnen had.
M'n complimenten.![]()
Ten eerste, ik ben een hem. Ten tweede, we hebben niks afgesproken. Het meubel was onder voorbehoud aan jou verkocht. Ik heb je direct gemail'ed. Ik kreeg een aantal dagen geen antwoord. Als er dan iemand anders hem direct wilt ophalen, wat verwacht je dan dat ik zeg?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:48 schreef Conflict het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met Ricepuppet.
Na een slechte start in [TK] IKEA TV meubel - STORMARK hebben we contact gehad via de mail. Afgesproken dat ik het meubeltje dinsdag of woensdag zou komen halen.
Volgens haar heb ik niet snel genoeg gebeld om het exact af te spreken en heeft ze het gewoon zonder iets te laten weten aan een ander verkocht.
Saai en niet interessant. Ik bestempel jou dus ook als een trader zonderquote:Op woensdag 8 november 2006 18:02 schreef Conflict het volgende:
O en Ricepuppet, ik schreeuw niet, maar geef alleen ff door wat mijn ervaringen zijn met jou. Die waren slecht, verder ga ik niet in op je flauwe praatje, bekijk het maar. Als je je gebrek aan vertrouwen kenbaar had gemaakt dan had ik je twintig eurootjes wel ff over kunnen schrijven. Ik ben trouwens blij dat ik niks van je gekocht heb.
Ik heb geen geduldquote:Op donderdag 9 november 2006 09:01 schreef Ricepuppet het volgende:
[..]
Saai en niet interessant. Ik bestempel jou dus ook als een trader zonder
1. Geduld
2. Mensenkennis
3. Kennis in traden
Ik heb deze link, en alle quotes die erbij horen aan diverse mensen laten zien, en die vinden je manier van handelen ook triest. Klaar, over, geen gezeik meer.
Hij is ook al 24 dagen niet meer hier geweest, heeft miscchien ook wat te zeggen! Niet meteen van het slechtste uitgaan.....quote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef Dagguzz het volgende:
Ja daar ben ik weer, het lijkt wel of ik erom vraag.. ZUCHT! Heeft me nu al behoorlijk wat centen gekost![]()
Slechte ($@#%#$^#) ervaring met: Smilex2.0
Topic
10 oktober j.l. heb ik geld overgemaakt naar zijn rekening (na mail contact) Pakketje nooit ontvangen..
Na paar dagen geprobeert contact op te nemen via mail en v&a... Nog steeds geen reactie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |