abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43196280
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 02:01 schreef schvvmert het volgende:

Goede koop gedaan bij: emagi [TK] 2 maal kingston Kvr667d2n5/1g en 2 maal Kvr667d2n5/512

Nogal nieuwe user dus ben 't zelf gaan ophalen, na duidelijk en snel mailcontact was een afspraak prima geregeld.

Geheugen werkt perfect.
Dank je voor het in vertrouwen nemen van een begin user.
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:52:57 #77
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_43200531
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 12:33 schreef SpookY22 het volgende:
Slechte ervaring tot nu toe met Wrinex in [TK] Paar NES-spellen oa Mario/Duckhunt Overeengekomen met betaling en verzending, inmiddels 3 weken geleden geld al over gemaakt, meerdere malen gemaild nog maar hoor niets of zie niets terug en ik zie ook geen game verschijnen.
Even een update en aanpassing:

Minder goede ervaring met Wrinex in [TK] Paar NES-spellen oa Mario/Duckhunt communicatie is minimaal, en ook afspraken worden slecht doorgevoerd. Uiteindelijk gisteren mijn spel gehad met denk ik als compensatie een 2de game er bij ingesloten. Het was verder wel goed ingepakt en verstuurd. Alleen blijf ik het jammer vinden van het niet reageren op mails van mijn kant, of uberhaupt op het forum.

In ieder geval wil ik de mods in het speciale geval ElisaB bedanken voor de bemiddeling
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:25:04 #78
122506 nogal
hoi, alles goed?
pi_43204863
En weer een goede evaring erbij dit keer met EdvandeBerg
ik had mijn geheugenkaartje aan hem verkocht. Duidelijke mailwisseling en alles is goed verlopen!

[TR] Memory Stick Micro (M2) voor Memory Stick Duo
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:46:44 #79
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_43205469
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:52 schreef SpookY22 het volgende:
In ieder geval wil ik de mods in het speciale geval ElisaB bedanken voor de bemiddeling
En heel graag gedaan
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_43214498
Van Drakire de Microsoft office Small Buisness edition 2003 Oem NL gekocht.
Bieden, accepteren, mailtje, betaling en daarna netjes de postbode die het netjes door de brievenbus gooide.
Kortom, een goede ervaring met Drakire

Hij verkoopt meer spullen in het topic, dus handig om te weten dat ie zijn afspraken ook na komt.
  zaterdag 4 november 2006 @ 01:46:54 #81
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_43223896
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:25 schreef nogal het volgende:
En weer een goede evaring erbij dit keer met EdvandeBerg
ik had mijn geheugenkaartje aan hem verkocht. Duidelijke mailwisseling en alles is goed verlopen!

[TR] Memory Stick Micro (M2) voor Memory Stick Duo
Zelfde prima ervaring met nogal!
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_43240994
Prima deal met TSPO gehad.
pi_43325273
Dit topic: [TK] Diverse (horror) dvd's

Goeie ervaringen met TS (ThuleWulf)
Ik zat op dat moment midden in een verhuizing, maar wou die DVD's op dat moment ook kopen. Ik had het verkeerde adres opgegeven, maar toch heeft TS alle moeite gedaan om te zorgen dat het pakket alsnog (goed verpakt!!!) aankwam. Was ik echt heel erg blij mee. Terwijl hij al lang zijn geld had.

Beetje laat, maar ik was dit hele topic vergeten, en hij verdient het.
pi_43337417
Ik heb slechte ervaringen met Ricepuppet.

Na een slechte start in [TK] IKEA TV meubel - STORMARK hebben we contact gehad via de mail. Afgesproken dat ik het meubeltje dinsdag of woensdag zou komen halen.

Volgens haar heb ik niet snel genoeg gebeld om het exact af te spreken en heeft ze het gewoon zonder iets te laten weten aan een ander verkocht.
  dinsdag 7 november 2006 @ 23:03:30 #85
138903 Lookbehind
That's all you have to do
pi_43343669
Goede ervaring met schvvmert bij [TK] AMD64 3200+ Upgradeset op Abit KV8-Pro met 1 gig DDR
Snelle mailwisseling en na betaling werd het meteen opgestuurd zodat ik het de volgende dag binnen had.
M'n complimenten.
You can see my personality being reflected in this post: 1 part Intelligence and 3 parts Awesomeness.
pi_43345145
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:03 schreef Lookbehind het volgende:
Goede ervaring met schvvmert bij [TK] AMD64 3200+ Upgradeset op Abit KV8-Pro met 1 gig DDR
Snelle mailwisseling en na betaling werd het meteen opgestuurd zodat ik het de volgende dag binnen had.
M'n complimenten.
Ook de betaling was supersnel en dan kan 't vlot geregeld zijn.
  woensdag 8 november 2006 @ 12:04:05 #87
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_43354027
Goede ervaring met Bealeo in [TK] Computer spul maandag betaald en werd zojuist uit mijn bed gebeld door de postbode....
pi_43359329
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:48 schreef Conflict het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met Ricepuppet.

Na een slechte start in [TK] IKEA TV meubel - STORMARK hebben we contact gehad via de mail. Afgesproken dat ik het meubeltje dinsdag of woensdag zou komen halen.

Volgens haar heb ik niet snel genoeg gebeld om het exact af te spreken en heeft ze het gewoon zonder iets te laten weten aan een ander verkocht.
Ten eerste, ik ben een hem. Ten tweede, we hebben niks afgesproken. Het meubel was onder voorbehoud aan jou verkocht. Ik heb je direct gemail'ed. Ik kreeg een aantal dagen geen antwoord. Als er dan iemand anders hem direct wilt ophalen, wat verwacht je dan dat ik zeg?

'O, je kan hem niet kopen, want ik wacht op een antwoord van een gozer op internet'

Dat jij een slechte ervaring er aan over hebt gehouden ligt toch aan jezelf. Ik kan me heugen dat ik hier toch wel een aantal zeer nette en perfecte deals heb gemaakt met o.a. RD4, Het Biertje en Keukenprinses die allemaal netjes werden afgehandeld. Dan kan je wel gaan schreeuwen dat je het niet toepasselijk vind dat ik zo heb gehandeld, maar dan moet je maar sneller reageren en duidelijker zijn in je afspraken. Nogmaals, we hebben niks afgesproken, jij zou bellen om een afspraak te maken voor wellicht een dinsdag of een woensdag. Je hebt me niet gemail'ed, noch gebeld.

Dus mij te schande maken doet jou naam geen eer aan.
pi_43365615
Goede ervaringen met akkom nav [TK] CD DOE MAAR - klaar

CD in uitsteende staat en ook nog eens snel ontvangen
pi_43365719
O en Ricepuppet, ik schreeuw niet, maar geef alleen ff door wat mijn ervaringen zijn met jou. Die waren slecht, verder ga ik niet in op je flauwe praatje, bekijk het maar. Als je je gebrek aan vertrouwen kenbaar had gemaakt dan had ik je twintig eurootjes wel ff over kunnen schrijven. Ik ben trouwens blij dat ik niks van je gekocht heb.
pi_43369583
Naar aanleiding van mijn topic [TK] Diversen in de uitverkoop. wil ik de heren RipCore en Boe-man bedanken voor het prettig en snel zakendoen.
Veel sneller en beter had het niet gekund denk ik!
pi_43385198
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:02 schreef Conflict het volgende:
O en Ricepuppet, ik schreeuw niet, maar geef alleen ff door wat mijn ervaringen zijn met jou. Die waren slecht, verder ga ik niet in op je flauwe praatje, bekijk het maar. Als je je gebrek aan vertrouwen kenbaar had gemaakt dan had ik je twintig eurootjes wel ff over kunnen schrijven. Ik ben trouwens blij dat ik niks van je gekocht heb.
Saai en niet interessant. Ik bestempel jou dus ook als een trader zonder

1. Geduld
2. Mensenkennis
3. Kennis in traden

Ik heb deze link, en alle quotes die erbij horen aan diverse mensen laten zien, en die vinden je manier van handelen ook triest. Klaar, over, geen gezeik meer.
pi_43394594
Goede ervaring met koen_pijl

Had betaald, en de dag erna gelijk binnen, goed verpakt en alles Niets te klagen dus
† The 3 Kings †
pi_43397426
zeer Goede ervaring met Redah

50 euro overgemaakt voor Athlon 64 3500+.
omdat ik zelf slechte ervaring heb met geld overmaken was ik meschien een beetje ongeduldig en stuurde ik hem veel mailtjes ik raakte een beetje in paniek toen ik niks meer hoorde (overigens was het maar een paar uurtjes )

Paketje kwam netjes verpakt binnen, ik kon hem ook netjes volgen met de Tracktrace code.

Zaten veel extra's bij
-Artic Silent 64 koeler
-Boxed Heatpipe A64 X2 koeler.

altijd handig een extra koelertje op vooraad.
7 november overgemaakt en vandaag 9 november binnen.

Fijn zaken met je gedaan te hebben, heb de processor nog niet getest.. maar ik geloof je 100% dat hij het doet omdat hij er prima uitziet.
Ja... echt!
pi_43397720
Ik heb goede ervaring met opperuiver.com

Ik heb er een laptop gekocht,
snelle levering, geeft goede informatie.
En een super product!
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_43400439
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:01 schreef Ricepuppet het volgende:

[..]

Saai en niet interessant. Ik bestempel jou dus ook als een trader zonder

1. Geduld
2. Mensenkennis
3. Kennis in traden

Ik heb deze link, en alle quotes die erbij horen aan diverse mensen laten zien, en die vinden je manier van handelen ook triest. Klaar, over, geen gezeik meer.
Ik heb geen geduld Jij bent degene zonder geduld want jij hebt het kutmeubeltje snel aan een ander verkocht. Jij hebt een mening over mij (dat noem je mensenkennis, toch?), al hebben we buiten deze topics nooit met elkaar gesproken en "kennis in traden" heb je al helemaal niet want je verkoopt iets gewoon aan een ander zonder mij op de hoogte te stellen, jij had me kunnen mailen dat je de afspraak niet begreep, maar dat deed je niet.

Ik heb geen zin om verder in dit topic te gaan discussieren over dat tafeltje van je, ik heb alleen gemeld dat mijn ervaringen met jou slecht zijn. Daar blijf ik bij

[ Bericht 7% gewijzigd door Conflict op 09-11-2006 17:23:00 ]
  donderdag 9 november 2006 @ 23:18:02 #97
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_43414659
Ja daar ben ik weer, het lijkt wel of ik erom vraag.. ZUCHT! Heeft me nu al behoorlijk wat centen gekost

Slechte ($@#%#$^#) ervaring met: Smilex2.0

Topic

10 oktober j.l. heb ik geld overgemaakt naar zijn rekening (na mail contact) Pakketje nooit ontvangen..
Na paar dagen geprobeert contact op te nemen via mail en v&a... Nog steeds geen reactie...
Schudden voor gebruik
pi_43418014
@ Conflict.: Prima, laat het lekker rusten, ik heb een goede traders achtergrond (tik Ricepuppet in op Google), jij vind het niet leuk, boeiend, we gaan weer verder met het leven. Sjonge.
pi_43418688
[TK] Pro Evolution Soccer 5 voor de XBOX

Goede ervaringen met tafelkleed. Bedankt
  vrijdag 10 november 2006 @ 15:24:56 #100
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_43428444
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef Dagguzz het volgende:
Ja daar ben ik weer, het lijkt wel of ik erom vraag.. ZUCHT! Heeft me nu al behoorlijk wat centen gekost

Slechte ($@#%#$^#) ervaring met: Smilex2.0

Topic

10 oktober j.l. heb ik geld overgemaakt naar zijn rekening (na mail contact) Pakketje nooit ontvangen..
Na paar dagen geprobeert contact op te nemen via mail en v&a... Nog steeds geen reactie...
Hij is ook al 24 dagen niet meer hier geweest, heeft miscchien ook wat te zeggen! Niet meteen van het slechtste uitgaan.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')