abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 oktober 2006 @ 08:48:07 #26
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_42795979
Zeer goede ervaring met Marcosta, snelle verzender, concreet en duidelijk.

[TK] super dubbel dvd's (gesealed! en een wifi usb kaart
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_42797317
Goede ervaring met Thaduck
[TK] Opruiming!! Nintendo spullen + iMac + UPS

Dezelfde dag nog verstuurd en goed verpakt en compleet thuis gekregen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_42819863
Ik heb de 2 x 512 MB geheugen van Bealeo gekocht en ik ben zéér tevreden over de afhandeling:

1. Het E-mailcontact verliep erg vlot en soepel.
2. Het geheugen was uitstekend goed verpakt in antistatisch zakje in een DVD-hoes en opvul-schuim.

Ook na ontvangst nog even contact gehad om aan te geven dat het goed werkte en kreeg binnen een kwartier antwoord.

Kortom... Zeer tevreden over Bealeo
pi_42823953
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:28 schreef Papabear het volgende:
Ik heb de 2 x 512 MB geheugen van Bealeo gekocht en ik ben zéér tevreden over de afhandeling:

1. Het E-mailcontact verliep erg vlot en soepel.
2. Het geheugen was uitstekend goed verpakt in antistatisch zakje in een DVD-hoes en opvul-schuim.

Ook na ontvangst nog even contact gehad om aan te geven dat het goed werkte en kreeg binnen een kwartier antwoord.

Kortom... Zeer tevreden over Bealeo
Bedankt en tot de volgende keer

Veel plezier met je aankoop
pi_42828645
Slechte ervaringen met: CannaTime en JoPiDo

Van CannaTime een W810i voor een vriend van me gekocht welke achteraf een simlock bleek te hebben en de datakabel en headset ontbrak. Na vele mails nog geen datakabel, headset of de beloofde 15 euro voor unlock ontvangen, en reacties komen er ook al enkele weken niet meer!

Van JoPiDo een W800i voor eigen gebruik gekocht waar een headset ontbrak.. ook deze is nooit meer gekomen evenals reacties op mails waar hij blijft.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:53:45 #31
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42834315
Tot nu toe slechte deal gedaan met kokos. Ik kocht in dit topic een SE K750i. Alles leek goed te gaan totdat ik het pakketje openmaakte. Er staat in het topic dat het over nieuwstaat gaat. Dat de doos alleen open is geweest om te controleren of er een sim/lock op zat.

Toen de doos binnenkwam was meteen duidelijk dat dit niet het gewal was. De snoeren e.d waren er gewoon ingepropt (foto van), de bubbeltjesfolie was gescheurd (foto van). De headset en batterij waren duidelijk 2dehands (krassen, beschadigingen en deukjes in de batterij ook op foto alleen helaas niet al te duidelijk). Ik heb toch getest of alles werkte. De accu is echter na opgeladen te zijn geweest binnen 5 minuten leeg (meerdere keren getest) en de headset werkt maar aan 1 kant (ook meerdere keren getest).

Ik heb in het topic greageerd, en de verkoper een e-mail gestuurd. Ik heb echter nog geen reactie gehad, zowel niet op de mail als in het topic. Ik heb aan zijn postgeschiedenis wel gezien dat de verkoper gisteren nog online is geweest en heeft gereageerd in een topic op Fok!.

Verder heb ik thuis zijn adres (van het pakje) en dmv dit adres het telefoonnummer gevonden. Ik heb zowel een vast als mobiel nummer alleen is dit waarschijnlijk van zijn ouders. Wat kan ik nu het beste doen?

Ik heb hierover overigens ook al dit topic geopend.

Extra lullig omdat ik het als cadeua kocht en nu met lege handen aan moet komen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:57:50 #32
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_42836266
Luc_Nilis en Sanger; mail me even (met linkjes en de gegevens die je van de gebruikers hebt), dan ga ik ermee aan de slag.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:04:05 #33
619 pierce
We hebben een P.....
pi_42841677
Goede ervaringen met ThE-BaKeR en plus20 als verkoper(het geld was snel binnen ) van [TK] computer hardware opruiming

Eveneens snel geld ontvangen van schvvmert in topic [TK] Diverse PC100, PC133 en ECC EDO geheugenmodules .

De spullen heb ik vandaag ter verzending aangeboden op het postkantoor.
De trackingnummers zijn inmiddels bekend bij de kopers.

Veel plezier met het spulleke en ik hoop dat jullie ook tevreden zijn!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:07:19 #34
122506 nogal
hoi, alles goed?
pi_42854285
Goede ervaring met Luc_Nilis

Vanmiddag zijn Sony Ericsson w900i gekocht, had met hem afgesproken op het
station van Helmond (ik haalde enkel telkens Helmond en Haarlem door de war dus zat
haast in de verkeerde trein ) Gelukkig ging het goed. Kreeg nog een smsje dat
hij in een zilvere wagen zat, hij kwam er enkel naderhand achter dat er nog 2 of 3 zilvere
autos stonden Maar dat ging verder helemaal goed. De afspraak was ook snel gemaakt, gewoon
een goede deal en een betrouwbaar persoon!

[TK] W900i van SE
pi_42859122
Uiteraard heb ik ook erg goede ervaringen met bovenstaande heer: nogal
Alles prima verlopen en eigenlijk hetzelfde zoals hierboven ook al wordt beschreven.. vriendelijk mannetje.. voor herhaling vatbaar

ps: ElisaB.. Nadat Snever zich heeft gemengd in het topic is er van beide personen van de slechte ervaringen post een reactie/belofte tot zending/betaling gekomen dus dat moet ik nog even afwachten. Ik zal je op de hoogte houden bij afronding! Merci!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:03:06 #36
33954 ElisaB
pi_42859408
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:50 schreef Luc_Nilis het volgende:
ps: ElisaB. Ik zal je op de hoogte houden bij afronding! Merci!
Ok
pi_42864701
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:04 schreef pierce het volgende:

Eveneens snel geld ontvangen van schvvmert in topic [TK] Diverse PC100, PC133 en ECC EDO geheugenmodules .

De spullen heb ik vandaag ter verzending aangeboden op het postkantoor.
En snel binnen dus voor pierce [TK] Diverse PC100, PC133 en ECC EDO geheugenmodules
pi_42874263
Is er niet zoiets als een zwarte lijst met gebruikers waar een of meerdere malen over geklaagd is?
Dit topic is namelijk wel handig, maar ik ga niet elk vorig topic nazoeken of toevallig de handelaar in het verleden afspraken niet is nagekomen of troep heeft geleverd.

Ook zou het wel leuk zijn als er een soort whitelist kan komen met gebruikers waar men wel positieve ervaringen heeft.

Zodoende kan iedereen snel en makkelijk zien of de gebruiker al dan niet te vertrouwen is.

Is het een idee om zo'n white/blacklist bij te houden?
pi_42875277
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:02 schreef Werewolf het volgende:

Is het een idee om zo'n white/blacklist bij te houden?
Dat is een prima idee. Doe ik altijd al door gewoon even de posthistorie te bekijken.

Er is geen beginnen aan om dat bij te houden voor alle users en kloons
pi_42880772
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:40 schreef schvvmert het volgende:

Er is geen beginnen aan om dat bij te houden voor alle users en kloons
Een blacklist is natuurlijk lastiger dan een whitelist.
Mensen kunnen namelijk ook door overmacht geen goede transactie kunnen doen. Om deze personen gelijk te veroordelen tot de blacklist is misschien ook niet altijd even eerlijk.

Een whitelist daarentegen is makkelijker aan te leggen volgens mij. Er zijn zat mensen die ik vaak voorbij zie komen in deze topics en die er om bekend staan snel te betalen en/of kwaliteit te leveren.
Met zo'n whitelist kunnen V&A newbies en users die niet vaak handelen in een oogopslag zien of de user met wie ze zaken doen betrouwbaar is.
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:59:45 #41
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_42882548
Goede deal gemaakt met modje FJD in [TK] AMD 3500+ (venice) S939 (Boxed)

Donderdag verstuurd, vrijdag binnen, draait top!
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:41:44 #42
33954 ElisaB
pi_42900258
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:31 schreef Werewolf het volgende:
Een blacklist is natuurlijk lastiger dan een whitelist.
Mensen kunnen namelijk ook door overmacht geen goede transactie kunnen doen. Om deze personen gelijk te veroordelen tot de blacklist is misschien ook niet altijd even eerlijk.

Een whitelist daarentegen is makkelijker aan te leggen volgens mij. Er zijn zat mensen die ik vaak voorbij zie komen in deze topics en die er om bekend staan snel te betalen en/of kwaliteit te leveren.
Met zo'n whitelist kunnen V&A newbies en users die niet vaak handelen in een oogopslag zien of de user met wie ze zaken doen betrouwbaar is.
Het idee is goed en ook al verschillende keren geprobeerd. Echter, ook al even vaak is het weer gestrand. Het is enorm arbeidsintensief (veel werk om bij te houden) en bovendien stelt het uiteindelijk niet veel voor: wie een deal echt helemaal verkloot, die doet dat meestal maar een keer. Gebeurt het vaker, of is het écht opzet, dan krijgt de persoon in kwestie een V&A ban. En niets of niemand staat zo iemand in de weg om een kloontje aan te maken eb weer opnieuw te beginnen.

Dus lijkt het verstandiger gewoon goed op jezelf te passen, iemands postgeschiedenis na te kijken en verder je gezonde verstand te gebruiken
pi_42901773
Maak je eigen whitelist

Pas geleden zag ik bij iemand in z'n OP een rij links naar topics met goede ervaringen: als je graag wil dat mensen zien dat je ok bent kan je dit ook doen (links naar vorige topics en links naar iemands bericht in Ervaringen topic)
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:29:13 #44
33954 ElisaB
pi_42902095
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:20 schreef TSPO het volgende:
Maak je eigen whitelist

Pas geleden zag ik bij iemand in z'n OP een rij links naar topics met goede ervaringen: als je graag wil dat mensen zien dat je ok bent kan je dit ook doen (links naar vorige topics en links naar iemands bericht in Ervaringen topic)
Prima idee
pi_42905605
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het idee is goed en ook al verschillende keren geprobeerd. Echter, ook al even vaak is het weer gestrand. Het is enorm arbeidsintensief (veel werk om bij te houden) en bovendien stelt het uiteindelijk niet veel voor: wie een deal echt helemaal verkloot, die doet dat meestal maar een keer. Gebeurt het vaker, of is het écht opzet, dan krijgt de persoon in kwestie een V&A ban. En niets of niemand staat zo iemand in de weg om een kloontje aan te maken eb weer opnieuw te beginnen.

Dus lijkt het verstandiger gewoon goed op jezelf te passen, iemands postgeschiedenis na te kijken en verder je gezonde verstand te gebruiken
Door de structuur van Fok krijg je dan Topics die ook steeds dichtgaan. En idd zoals je in de laatste zin duidelijk maakt is de controle op dit forum vele malen groter dan op een anonieme verkoopsite.
Een kloon die zich 5 minuten voor plaatsen heeft geregged, bekijk ik met de nodige scepsis.
Niet dat ik dan gelijk ga posten in dat topic, daar zijn al genoeg andere Fokkers voor.
pi_42905943
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 12:33 schreef SpookY22 het volgende:
Slechte ervaring tot nu toe met Wrinex in [TK] Paar NES-spellen oa Mario/Duckhunt Overeengekomen met betaling en verzending, inmiddels 3 weken geleden geld al over gemaakt, meerdere malen gemaild nog maar hoor niets of zie niets terug en ik zie ook geen game verschijnen.
Dat is een kwalijke zaak. Is er inmiddels al voortgang?
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:23:29 #47
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_42910273
Nope.....nog steeds niets ontvangen, wel liev dat er modjes actie aan het ondernemen zijn
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:44:26 #48
33954 ElisaB
pi_42911602
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:23 schreef SpookY22 het volgende:
Nope.....nog steeds niets ontvangen, wel liev dat er modjes actie aan het ondernemen zijn
Mail je me even als je iets hoort?

Thnx
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:48:15 #49
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_42911702
Doe ik thnx iig
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:20:31 #50
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_42915765
Goeie ervaring met Brammie1.

Met Neverwinter Nights ben ik inmiddels bezig, de installatie is vlekkeloos verlopen.
Aan mijn andere aankoop ben ik nog niet begonnen, maar ook daarvan zien de cd's er werkelijk onberispelijk uit en lijken de verpakking & boekjes wel nooit gebruikt te zijn.
Bovendien was het mailcontact snel en prettig en dus kan ik alleen maar concluderen dat TS een prima trader is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')