Bedankt en tot de volgende keerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:28 schreef Papabear het volgende:
Ik heb de 2 x 512 MB geheugen van Bealeo gekocht en ik ben zéér tevreden over de afhandeling:
1. Het E-mailcontact verliep erg vlot en soepel.
2. Het geheugen was uitstekend goed verpakt in antistatisch zakje in een DVD-hoesen opvul-schuim.
Ook na ontvangst nog even contact gehad om aan te geven dat het goed werkte en kreeg binnen een kwartier antwoord.
Kortom... Zeer tevreden over Bealeo![]()
Okquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:50 schreef Luc_Nilis het volgende:
ps: ElisaB. Ik zal je op de hoogte houden bij afronding! Merci!![]()
En snel binnen dusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:04 schreef pierce het volgende:
Eveneens snel geld ontvangen van schvvmert in topic [TK] Diverse PC100, PC133 en ECC EDO geheugenmodules .
De spullen heb ik vandaag ter verzending aangeboden op het postkantoor.
Dat is een prima idee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:02 schreef Werewolf het volgende:
Is het een idee om zo'n white/blacklist bij te houden?
Een blacklist is natuurlijk lastiger dan een whitelist.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:40 schreef schvvmert het volgende:
Er is geen beginnen aan om dat bij te houden voor alle users en kloons
Het idee is goed en ook al verschillende keren geprobeerd. Echter, ook al even vaak is het weer gestrand. Het is enorm arbeidsintensief (veel werk om bij te houden) en bovendien stelt het uiteindelijk niet veel voor: wie een deal echt helemaal verkloot, die doet dat meestal maar een keer. Gebeurt het vaker, of is het écht opzet, dan krijgt de persoon in kwestie een V&A ban. En niets of niemand staat zo iemand in de weg om een kloontje aan te maken eb weer opnieuw te beginnen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:31 schreef Werewolf het volgende:
Een blacklist is natuurlijk lastiger dan een whitelist.
Mensen kunnen namelijk ook door overmacht geen goede transactie kunnen doen. Om deze personen gelijk te veroordelen tot de blacklist is misschien ook niet altijd even eerlijk.
Een whitelist daarentegen is makkelijker aan te leggen volgens mij. Er zijn zat mensen die ik vaak voorbij zie komen in deze topics en die er om bekend staan snel te betalen en/of kwaliteit te leveren.
Met zo'n whitelist kunnen V&A newbies en users die niet vaak handelen in een oogopslag zien of de user met wie ze zaken doen betrouwbaar is.
Prima ideequote:Op zondag 22 oktober 2006 22:20 schreef TSPO het volgende:
Maak je eigen whitelist
Pas geleden zag ik bij iemand in z'n OP een rij links naar topics met goede ervaringen: als je graag wil dat mensen zien dat je ok bent kan je dit ook doen (links naar vorige topics en links naar iemands bericht in Ervaringen topic)
Door de structuur van Fok krijg je dan Topics die ook steeds dichtgaan. En idd zoals je in de laatste zin duidelijk maakt is de controle op dit forum vele malen groter dan op een anonieme verkoopsite.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het idee is goed en ook al verschillende keren geprobeerd. Echter, ook al even vaak is het weer gestrand. Het is enorm arbeidsintensief (veel werk om bij te houden) en bovendien stelt het uiteindelijk niet veel voor: wie een deal echt helemaal verkloot, die doet dat meestal maar een keer. Gebeurt het vaker, of is het écht opzet, dan krijgt de persoon in kwestie een V&A ban. En niets of niemand staat zo iemand in de weg om een kloontje aan te maken eb weer opnieuw te beginnen.
Dus lijkt het verstandiger gewoon goed op jezelf te passen, iemands postgeschiedenis na te kijken en verder je gezonde verstand te gebruiken
Dat is een kwalijke zaak. Is er inmiddels al voortgang?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:33 schreef SpookY22 het volgende:
Slechte ervaring tot nu toe met Wrinex in [TK] Paar NES-spellen oa Mario/Duckhunt Overeengekomen met betaling en verzending, inmiddels 3 weken geleden geld al over gemaakt, meerdere malen gemaild nog maar hoor niets of zie niets terug en ik zie ook geen game verschijnen.
Mail je me even als je iets hoort?quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:23 schreef SpookY22 het volgende:
Nope.....nog steeds niets ontvangen, wel liev dat er modjes actie aan het ondernemen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |