Dat had ik ookal gezien ja. Maartoch.. na meer slechte ervaringen ga je toch anders denken. En dat hij misschien op vakantie is, had hij natuurlijk ook kunnen melden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:24 schreef RD4 het volgende:
[..]
Hij is ook al 24 dagen niet meer hier geweest, heeft miscchien ook wat te zeggen! Niet meteen van het slechtste uitgaan.....
Het zou een heel eind schelen als je de offtopic gewoon zou negeren. En alos je dat dan niet kan laten, om je dan in elk geval een beetje in te houdenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:28 schreef akkom het volgende:
kan hier de offtopic nog eens verwijders worden aub.
ik word hier zo moe van he![]()
[TK] MP3-SPELER Samsung Nieuw
bedankt.
kom op, iedere idioot weet dat dat ding nooit verkocht gaat worden. Dat het een groot onzintopic is.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zou een heel eind schelen als je de offtopic gewoon zou negeren. En alos je dat dan niet kan laten, om je dan in elk geval een beetje in te houden
Als je denkt dat het mijn taak is om te beslissen wat er wel en niet verkocht gaat worden, dan heb je de rol van de mod op V&A nog niet helemaal begrepenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:17 schreef Fatality het volgende:
kom op, iedere idioot weet dat dat ding nooit verkocht gaat worden. Dat het een groot onzintopic is.
Gooi er toch een slot op, had je ook zelf kunnen oordelen.
en waar bemoei je je wel niet mee als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:17 schreef Fatality het volgende:
[..]
kom op, iedere idioot weet dat dat ding nooit verkocht gaat worden. Dat het een groot onzintopic is.
Gooi er toch een slot op, had je ook zelf kunnen oordelen.
Idem ditoquote:Op woensdag 15 november 2006 20:46 schreef tisauch het volgende:
Nette afwikkeling door M_13 in [TK] Vinyl singles
Zeer tevreden.![]()
Sluit me hierbij aan heb de kapotte 360 van Mickey_Blue_eyes gekocht en hij had hem al verstuurd voordat het geld op zijn rekening stond. En netjes ingepakt enz TOP.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:11 schreef Klonk het volgende:
het is goed zaken doen met Mickey_Blue_Eyes
hier [CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic #6 een spel gekocht, geld overgemaakt, en hij heeft het gelijk op de bus gedaan
Idem, maar dan met piercequote:Op vrijdag 17 november 2006 21:00 schreef pierce het volgende:
Zeer goede ervaring met ElisaBnaar aanleiding van topic [TK] HP vs19e, 19" LCD monitor
Ze kwam hem zelfs langsbrengen, hulde!![]()
![]()
Eveneens met TARAraboemdijee, snel geregeld en goede afspraken gemaakquote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Prima ervaring met DJJoris, zie [TK] Star Trek TNG Repack DVD's
Pakketje is vandaag aangekomen
idemquote:Op donderdag 16 november 2006 18:39 schreef Spookje81 het volgende:
Goede ervaring met koen_pijl
meteen na betalen is de cd op de post gegaan en andere dag was ie binnen
deze topic: [TK] Kamer opruiming, regelmatig updates
Pakketje is vandaag binnen gekomenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef Dagguzz het volgende:
Ja daar ben ik weer, het lijkt wel of ik erom vraag.. ZUCHT! Heeft me nu al behoorlijk wat centen gekost![]()
Slechte ($@#%#$^#) ervaring met: Smilex2.0
Topic
10 oktober j.l. heb ik geld overgemaakt naar zijn rekening (na mail contact) Pakketje nooit ontvangen..
Na paar dagen geprobeert contact op te nemen via mail en v&a... Nog steeds geen reactie...
Het geheugenkaartje is vandaag binnengekomen!quote:Op woensdag 29 november 2006 18:38 schreef ruud.nl het volgende:
peeweetje![]()
Hij vertelde zaterdag het geheugenkaartje verstuurd te hebben, maar tot op heden nog niets ontvangen.![]()
We wachten nog even af...
Eerdere zaken met ondeugend en Five_Horizons verliepen wel soepel.
Je bent helaas niet de enige. TTM kan zich verheugen op een actie van de FA's, want daar heb ik zojuist om gevraagdquote:Op zondag 3 december 2006 21:45 schreef centenbakkie het volgende:
thethirdmark
nog geen geld overgemaakt ik wacht al 1.5 week
Wel, niks aan toe te voegen eigenlijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:00 schreef super-muffin het volgende:
Goede ervaring met Mickey_Blue_Eyes uit [CENTRAAL] Nintendo DS verkoop/ruil topic deel 5
Snel verzonden
Mee eens!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:00 schreef super-muffin het volgende:
Goede ervaring met Mickey_Blue_Eyes uit [CENTRAAL] Nintendo DS verkoop/ruil topic deel 5
Snel verzonden
Ik zag het. Wil je zo vriendelijk zijn niet (offtopic) in andere topics Bilbao hierop aan te spreken?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik wach al een tijdje op het geheugen wat ik gekocht heb van Bilbao
Vrees niet, ik zal mede-users niet gaan stalken ofzo. Ik wilde hem alleen nog even vriendelijk herinneren in het topic waar ik zeker wist dat ie vaker kwam, aangezien het zijn eigen topic is. Zelf kijk ik best vaak in 'my active topics' maar misschien doen anderen dit niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag het. Wil je zo vriendelijk zijn niet (offtopic) in andere topics Bilbao hierop aan te spreken?
Bedankt. Nogmaals, ik ga er vanuit dat hij te goeder trouw is en even anderen dingen aan zijn hoofd heeft. Ga er nog steeds van uit dat dit op een simpele, vriendelijke manier op te lossen is. Ik beschuldig niemand nergens van.quote:Ik heb 'm een berichtje gestuurd. Binnenkort ontvangt ie ook nog een mailtje.
Toppiequote:Op zaterdag 9 december 2006 22:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vrees niet, ik zal mede-users niet gaan stalken ofzo. Ik wilde hem alleen nog even vriendelijk herinneren in het topic waar ik zeker wist dat ie vaker kwam, aangezien het zijn eigen topic is. Zelf kijk ik best vaak in 'my active topics' maar misschien doen anderen dit niet.
[..]
Bedankt. Nogmaals, ik ga er vanuit dat hij te goeder trouw is en even anderen dingen aan zijn hoofd heeft. Ga er nog steeds van uit dat dit op een simpele, vriendelijke manier op te lossen is. Ik beschuldig niemand nergens van.
Ik begin een beetje ongerust en ongeduldig te worden.quote:
Ik heb bericht. Heb je PM? Stuur me anders even een mailtje, dan geef ik antwoord!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik begin een beetje ongerust en ongeduldig te worden.
Je hebt mail.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb bericht. Heb je PM? Stuur me anders even een mailtje, dan geef ik antwoord!
Je hebt antwoordquote:Op woensdag 13 december 2006 18:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Je hebt mail.
Hoezo?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:37 schreef Snever het volgende:
Wattan?
Daar is dit topic toch voor, om een beetje te kunnen zoeken met wie je niet zaken moet doen of juist wel?quote:
Ikquote:
Thank U!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik
Doe geen zaken met Bilbao of Claire_danes. Het is één en dezelfde en het gaat je geld kosten. Zo duidelijk?
Yep. Ik ben gepwned (ofzo)quote:Op donderdag 14 december 2006 12:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik
Doe geen zaken met Bilbao of Claire_danes. Het is één en dezelfde en het gaat je geld kosten. Zo duidelijk?
Aangifte, advocaat of als laatste redmiddel een huisbezoek?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Yep. Ik ben gepwned (ofzo)
http://www.internetoplich(...)cgi?num=1150216190/0
Ik heb hem gemailed dat ik verwacht dat ie z'n afspraken nakomt of mijn geld terugstort binnen een paar dagen
Anders wordt het een bezoekje aan het politiebureau met papierwerk en de instructies van bovengenoemde site.
Als je kijkt naar de link zie je dat dit iemand is die een heel spoor aan dit soort ellende achter zich laat, iederen smoesjes verkoopt en alles zo voor zich uit kan schuiven en misschien dicht ie het ene gat met het andere.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:49 schreef pierce het volgende:
[..]
Aangifte, advocaat of als laatste redmiddel een huisbezoek?
Ik had laatst ook nogal wat problemen (niet op fok overigens) met apparatuur die ik ontvangen had maar niet werkte(het kwam er op neer dat het gewoon een oplichter was). Na wat dreigen met aangifte en een advocaat was het zaakje zo geregeld![]()
Was de beste man niet over de brug gekomen dan had ik overigens alsnog aangifte gedaan en mijn advocaat ingeschakeld.
Ga er maar vanuit dat iemand die met opzet mensen oplicht, altijd bereid is een stapje verder te gaan dan jij. Hoe verleidelijk ook om langs te gaan; weet goed wat je doet en pas goed op jezelf. Er is maar weinig dat het waard is om je voor het ziekenhuis in te laten slaan (of erger).quote:Op donderdag 14 december 2006 13:49 schreef pierce het volgende:
Aangifte, advocaat of als laatste redmiddel een huisbezoek?
Ik had laatst ook nogal wat problemen (niet op fok overigens) met apparatuur die ik ontvangen had maar niet werkte(het kwam er op neer dat het gewoon een oplichter was). Na wat dreigen met aangifte en een advocaat was het zaakje zo geregeld![]()
Was de beste man niet over de brug gekomen dan had ik overigens alsnog aangifte gedaan en mijn advocaat ingeschakeld.
Jezus...wat eenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Yep. Ik ben gepwned (ofzo)
http://www.internetoplich(...)cgi?num=1150216190/0
Ik heb hem gemailed dat ik verwacht dat ie z'n afspraken nakomt of mijn geld terugstort binnen een paar dagen
Anders wordt het een bezoekje aan het politiebureau met papierwerk en de instructies van bovengenoemde site.
Ik ga er gemakshalve maar even vanuit dat zijn accounts en ip adres geblokkeerd zijn om zo verdere teleurstellingen te voorkomen? Wat overigens niet weg neemt dat hij een ander i'net abo kan gebruiken.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat iemand die met opzet mensen oplicht, altijd bereid is een stapje verder te gaan dan jij. Hoe verleidelijk ook om langs te gaan; weet goed wat je doet en pas goed op jezelf. Er is maar weinig dat het waard is om je voor het ziekenhuis in te laten slaan (of erger).
Ik ookquote:Op donderdag 14 december 2006 15:10 schreef pierce het volgende:
Ik ga er gemakshalve maar even vanuit dat zijn accounts en ip adres geblokkeerd zijn om zo verdere teleurstellingen te voorkomen?
Alles wat je in dat opzicht regelt, is schijnzekerheid. In het algemeen gesproken (dus niet specifiek over deze knul): er is áltijd wel een weg om opgeworpen barrieres te omzeilen. Heb je een ip-ban, dan ga je bij de buren internetten (of je doet iets met een proxy). Staat je echte naam op i-net, dan gebruik je een andere naam. Staat je giro-nummer ergens, dan open je een nieuwe rekening.quote:Wat overigens niet weg neemt dat hij een ander i'net abo kan gebruiken.
Zou een blacklist op basis van username, echte naam en/of rekeningnummer geen optie zijn, of mag dat privacy technisch gezien niet? En dan bijvb. geen overzicht van alle geblokkeerde gebruikers maar een database die alleen op basis van het rekeningnummer een ok of niet ok geeft?
heeeeeey jopquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:46 schreef whizzer2250 het volgende:
Zo edvandeberg... Aardig he die Patick... (aka claire_danes, bilbao) the MoFo heeft mij ook opgelicht maar dan voor 135 euro (camera) Ik heb aangifte gedaan maar politie doet zoals gewoonlijk niet meer dan donuts eten. Heb hem daarna nog wel gesproken via MSN. Mocht je intresse hebben, ik heb het mobiele telefoon nummer van de heer Patrick M. Ook heb ik zijn MSN. Let me know: jop_broekhof {at} hotmail.com!
En dat blijft zo door gaan als er actie wordt ondernomen. Op internetoplichting vertelt men dat ook, je moet minstens met een paar gevallen komen, voordat ze er werk van maken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:07 schreef whizzer2250 het volgende:
@ ed (hmm klinkt raar) Heb geen post daar gemaakt... Zie na 4 maanden het nu er niet meer van. Die kerel kan gewoon ze gang gaan aangezien de politie geen fuck kan doen... Nou ja "kerel" hij is 18 ofzo...
Lijkt mij wel een goed idee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef MosPos het volgende:
Nog ff een vraagje
Is het een idee om [WAARDE] topics te openen. Daar kun je je producten opzetten, en dan kijken hoeveel het waard zou zijn, doordat users kunnen "bieden".
Zo te zien durfde hij Cynix niet op te lichten. Er zijn nu 2 gedupeerden op Fok en dat is 't geen civiele zaak meer maar een strafzaak en is de politie verplicht om aangifte op te nemen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[TK] Archos Gmini 500 (80 GB)
Is hier nog iemand met hem in zee gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |