Die heeft zijn rust wel gehadquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jeroen mag dan een nietszeggende sukkel zijn volgens velen. Maar hij staat er wel weer retecool gewoon te dansen en geen kwaad woord over zijn lippen, over vermoeidheid, pijn in de benen of wat dan ook.![]()
Ga jij eens weg met je negatieve gedoe, Tijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:06 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Vrijdag gaan ze allemaal vroeg slapen en chagerijnig zijn dat de opdracht is mislukt, ik heb er nu al zin in
Stil liggen is anders heel vermoeiend en slecht voor je spieren. Ik heb bewondering voor Jeroen en ook voor de zusjesquote:
Begin jij nou ook alquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga jij eens weg met je negatieve gedoe, Tijn![]()
Ze gaan het wel halen en we krijgen een hoerenfeest ja!![]()
Nee, dat gaan we dus niet doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:14 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al![]()
Ze halen het gewoon niet, gewoon tijd voor weer eens een weekje noodrantsoen.![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:09 schreef Day het volgende:
Zijn wel diehards zeg!
Hoe lang moeten ze nog dansen?
welke stream gebruik jij? Die stream van Mo&Mich kon ik niet cappen.quote:
Ze kunnen maar stoppen dus...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:49 schreef latevogel het volgende:
Ik zit nog eens alles na te lezen van de week opdracht en denk nu toch echt dat het mislukt is![]()
Er moeten altijd Bewoners aan de kant van het danspodium staan om het betreffende koppel aan te moedigen.
Taken voor de toeschouwers :
Als er een koppel aan het dansen is, krijgen de andere Bewoners natuurlijk geen vrije middag. Er moeten altijd Bewoners aan de kant van het danspodium staan om het betreffende koppel aan te moedigen. Er moet stijlvol gedanst worden, dus deze toeschouwers zijn tegelijkertijd ook de 'dansmeesters'; zij geven aanwijzingen en zorgen ervoor dat de dans er professioneel uitziet. De dansparen mogen niet langer stilstaan dan 5 seconden en ze moeten elkaar constant vast blijven houden. Er is één uitzondering: bij een draai mag er even losgelaten worden, maar nooit langer dan een paar seconden. De Bewoners moeten één ding onthouden: Er moet ten alle tijde in stijl worden gedansd!
Floris en het ligt er maar net aan wat ie paktquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
welke stream gebruik jij? Die stream van Mo&Mich kon ik niet cappen.
yep... stond duidelijk in de briefquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:55 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze kunnen maar stoppen dus...
Marcia KAN heel mooi zijn, helaas is het net niet. Maar ik vind haar geweldig, droge humor, lief en niet zo overdreven als de zusjes. Al vind ik de zusjes ook wel wat hebben, ik heb gewoon aan niemand echt een hekel ofzo, vind ze allemaal wel iets leuks hebben [rikmodus off]quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik vind Marcia een heel mooi meisje, jammer van haar stem...
*PANIEK*quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:00 schreef latevogel het volgende:
lijkt me beter van wel ja![]()
er was ook niemand die ff riep van hallo"vergeten jullie niet iets"![]()
lezen is en blijft niet hun sterkste kant ben ik bang,zelfs nu Eggie eruit is![]()
Schone schijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:05 schreef avonne het volgende:
wat zijn Tijn en Monique preuts opeens?
buiten de deur blijven wachten tot de ander is aangekleed..
Ssssst, je maakt Hummie wakkerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:09 schreef latevogel het volgende:
*noteer ff dit
latevogel - donderdag 12 oktober 2006 @ 01:49
opdracht mislukt![]()
Er staat niemand langs de kant![]()
Yo dans meequote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Floris en het ligt er maar net aan wat ie pakt![]()
He, You can't hurry love![]()
![]()
dat mag van mij nu wel hoorquote:
werd eens tijd wat ze houd mij ook uit mijn slaapquote:
Dream on, skatjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:11 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat mag van mij nu wel hoor![]()
Moet zoveel liggen morgen dat ik mijn deur niet uit kan![]()
Dat was al met Sab en E10 die minuten lang los dansten in het beginquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:17 schreef latevogel het volgende:
Lig hier dus echt in een deuk nu![]()
iedereen in nest en niemand bij de dansers
38.17.15 te gaan nog en is al mislukt![]()
Hehehehe, ik dacht dat ik op dit topic geklikt had:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:17 schreef Morwen het volgende:
Crazy little Thing Called Love![]()
Rock and Roll![]()
toen was ik al aan het tellen en was nog net binnen de lemiet dacht ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat was al met Sab en E10 die minuten lang los dansten in het begin![]()
Zal vast wel goed zijn maar viel me gewoon opquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:19 schreef latevogel het volgende:
[..]
toen was ik al aan het tellen en was nog net binnen de lemiet dacht ik![]()
was ff los en vast en los en vast
Ik zit lekker te swingen hier, dus zeg het maarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
Zenden ze dit nu in spiegelbeeld uit of is E10 een vrouw![]()
hij doet graag zijn rechterhand omhoogquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
Zenden ze dit nu in spiegelbeeld uit of is E10 een vrouw![]()
Als je het maar naar je zin hebtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zit lekker te swingen hier, dus zeg het maar![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:32 schreef avonne het volgende:
hij doet graag zijn rechterhand omhoog
Er gebeurt gewoon niks, kan ook nogquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:34 schreef funkie-indo het volgende:
[..]
Zal wel de "Rob-Doctrine" zijn, die BB heeft afgesloten........
die blikken van haar naar Tijn en Mon vanmiddag zeggen genoegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:35 schreef Bluezz het volgende:
Vergis ik me nou, of is Marlies op veel dingen/mensen in het huis jaloers?
Die blikken van haar
Bloessss, GMTAquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:36 schreef Bluezz het volgende:
Oh wat a night
Lekkere muziek trouwens.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
Bloessss, GMTA![]()
Do You Love Me![]()
Leuke dagen gehad?
ze praten nu,quote:
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
Rik mag wel winnenEcht een leuke gast
![]()
Marcia is ook leuk, zeker nu zonder Egg, als ze lacht is ze echt mooiquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Rik for President
Valt me op dat Marcia veel tekstjes kent
Froger met This is the moment of zoietsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
De Engelse wals, denk ik?
Het nummer ken ik niet![]()
Het vorige nummer, pretletterquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Froger met This is the moment of zoiets![]()
Nope, ze zijn aan het sprayen met Rexona alwaysquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:59 schreef Sonique het volgende:
Is het afgelopen?
I could stay awake just to hear you breathingquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:12 schreef Morwen het volgende:
A, mijn nummertje![]()
Aerosmith - I don't want to miss a thing![]()
Mooi hehquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:13 schreef Bluezz het volgende:
I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Every moment spent with you is a moment I treasure
I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
Cause I'd miss you, baby
And I don't wanna miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, baby
Lying close to you feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes and thank God we're together
And I just wanna stay with you
In this moment forever, forever and ever
Cause I'd miss you, baby
I'd still miss you, baby
I don't wanna miss one smile
I don't wanna miss one kiss
Well, I just wanna be with you
Right here with you, just like this
I just wanna hold you close
Feel your heart so close to mine
And stay here in this moment
For all the rest of time
Don't wanna close my eyes
Don't wanna fall asleep
Cause I'd miss you, baby
Cause I'd still miss you, baby
Cause I'd miss you, baby
I'd still miss you, baby
Don't wanna close my eyes
Don't wanna fall asleep, yeah
I don't wanna miss a thing
Beetje korter quoten is ook niet fout hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:16 schreef Morwen het volgende:
Mooi heh![]()
*zwijmel.........die film is ook echt heel ergMaar wel lekker natuurlijk
![]()
OT: Tijn gaat pitten en de rest danst door.
dis niet leuk, nu luister ik hetzelfde als jijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:
Gaaaaaaaaaaapnummer nu, elevator-muziek![]()
A, ok, Gloria Estefan nu, Conga![]()
Zit niet te zeiken, dansen moet jequote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Beetje korter quoten is ook niet fout hoor![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:21 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
dis niet leuk, nu luister ik hetzelfde als jij
Voetjes van de vloer danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
*swingt lekker mee![]()
Dit is echt een opdracht voor mij, heerlijk![]()
Stream 3 is onmogelijk te cappenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:24 schreef Bluezz het volgende:
Die Jeroen, wat voor bekken trekt hijvindt zichzelf wel heel cool
Moet je op die bekken van Rik lettenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:24 schreef Bluezz het volgende:
Die Jeroen, wat voor bekken trekt hijvindt zichzelf wel heel cool
Dan moet je een andere server kiezen en kan je die andere weer niet cappenquote:
Het is ook retespannend nuquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan moet je een andere server kiezen en kan je die andere weer niet cappen![]()
Truste B en Gquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:33 schreef Bluezz het volgende:
Goldfinger
De laatste en dan gaan wij ff slapen
Ik heb wel wat met die pilaar die in het midden staatquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:32 schreef Bluezz het volgende:
Lekkere cap Henk
Dat handje van Marlies
Zal ik jou even goldfingeren dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truste B en G![]()
Goldvinger is wel weer cool![]()
Hoe goedkoop kun je zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ik jou even goldfingeren dan?![]()
Semih of een van de zusjesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:03 schreef Stereotomy het volgende:
Wie is jouw favoriet in het huis Henk?
OT: Ze dansen nog
Ze laten ze gewoon doorgaan en bij 47 uur zeggen dat het mislukt isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Er staat niemand meer bij de dansvloer om alles te "coachen" ? Volgens de opdracht moet het
Ik vind Semih ook de minst irritantequote:
Ja dat zeg ik, in geblekkig nedellandsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind Semih ook de minst irritante
OT: er staat niemand te coachen
Die dansen gewoon mee, lezen is voor hun een andere optiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind Semih ook de minst irritante
OT: er staat niemand te coachen
Nou, weet je, Jeroen was irritant toen de kampersgroep nog intact was. Hij werd dan zelf een meningloze kamper. Nu is hij gewoon een meningloze, en is eigenlijk wel schattig, net als Ralph vorig jaar. Toen was er dikke ruzie aan de eettafel door iedereen, staat Ralphie gewoon op en gaat weer verder met zijn zeep/kunstwerkje die hij met een mesje aan het uitsnijden was voor zijn neefjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, in geblekkig nedellands
Vind zelf Jeroen het minst irritantste... weet het echt niet
Ben jij verplicht een paar uurtjes weg geweestquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:12 schreef Stereotomy het volgende:
OT: ze slapen nog
Nee, heb nog nooit ban gehadquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben jij verplicht een paar uurtjes weg geweest![]()
Dat herinner ik me echt niet, dat met Ralphquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, weet je, Jeroen was irritant toen de kampersgroep nog intact was. Hij werd dan zelf een meningloze kamper. Nu is hij gewoon een meningloze, en is eigenlijk wel schattig, net als Ralph vorig jaar. Toen was er dikke ruzie aan de eettafel door iedereen, staat Ralphie gewoon op en gaat weer verder met zijn zeep/kunstwerkje die hij met een mesje aan het uitsnijden was voor zijn neefje
OT: ze slapen nog
Vorig jaar had ik de winnaar en laatste twee finalisten ook goed voorspeld en ik zal dit jaar ook weer een poging doen:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat herinner ik me echt niet, dat met Ralph
Marlies vind ik eng.
E10 vind ik nog enger.
Micheline een muts
Tijn een watje
Sab erg irritant
Mo weet ik nog niet zo
Rik ja misschien hij wel
Mars nog even afwachten hoe dat ontwikkeld
Jeroen eerlijk, niet echt slim maar wel sociaal willen doen
Semih nogal autoritair
Zoiets. Hoe moet je daar nou uit kiezen?
Ja, fijn nu ben ik gheil en duurt het nog uren voor ie wakker isquote:
Ik vind het leuk om wakkergepijpt te worden door mijn vriendinquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, fijn nu ben ik gheil en duurt het nog uren voor ie wakker is![]()
Doctor Beat![]()
en etienne en jeroen blijven nog ff zitten?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:26 schreef Morwen het volgende:
Finalisten: Tijn, Rik, Mon en Sab![]()
Volgenden die eruit gaan: Marcia, Marlies, Micheline, Semih.![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:26 schreef Morwen het volgende:
Finalisten: Tijn, Jeroen, Rik, Mon en Sab![]()
Volgenden die eruit gaan: Marcia, Marlies, Micheline, Semih.![]()
IK wel, alleen is die sukkel moequote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om wakkergepijpt te worden door mijn vriendin
Alleen doet ze dat nooit![]()
OT: Ze dansen zonder stijl
Hee, goed dat je hier bent Cora.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en etienne en jeroen blijven nog ff zitten?
Nope die gaan er nadien uitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en etienne en jeroen blijven nog ff zitten?
Doe maar niet, Palmpjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee, goed dat je hier bent Cora.![]()
Ik wilde je graag nog even vertellen dat ik het een beetje lullig vond wat er gebeurd was in de vorige [FB] waarin Flugeltje op je post reageerde door te zeggen dat ik je aan het gebruiken was om hen te stangen.Ik had gewoon dezelfde mening als jij, en had daar eerdere discussies met ze over gehad, vandaar dat ze zo verhit reageerde.
Hoop dat alles goed is.
Ja ze dansen !quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
IK wel, alleen is die sukkel moe![]()
OT: ze dansen![]()
ja hoor alles primaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee, goed dat je hier bent Cora.![]()
Ik wilde je graag nog even vertellen dat ik het een beetje lullig vond wat er gebeurd was in de vorige [FB] waarin Flugeltje op je post reageerde door te zeggen dat ik je aan het gebruiken was om hen te stangen.Ik had gewoon dezelfde mening als jij, en had daar eerdere discussies met ze over gehad, vandaar dat ze zo verhit reageerde.
Hoop dat alles goed is.
Mooi zoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja hoor alles prima
ik voel me ook nergens voor door of mee aangesproken hoor ,ik gaf dezelfde mening al eerder n de sc en sta ook nog steeds achter me mening heb er verder niks over gehoord en ook gene extra waarschuwingen ,dus dat zit allemaal wel snor
Relnichtquote:
Marlies vind ik eng. :Jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Marlies vind ik eng.
E10 vind ik nog enger.
Micheline een muts
Tijn een watje
Sab erg irritant
Mo weet ik nog niet zo
Rik ja misschien hij wel
Mars nog even afwachten hoe dat ontwikkeld
Jeroen eerlijk, niet echt slim maar wel sociaal willen doen
Semih nogal autoritair
Zoiets. Hoe moet je daar nou uit kiezen?
Nee, ik vind het lullig dat ik indirect moet lezen dat Flugel zegt dat ik Cora aan het manipuleren of gebruiken was, vind Cora wel iets slimmer dan datquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
RelnichtLaat het nou gewoon maar
![]()
Ik heb er de kracht niet meer voor![]()
dat gaan ze never nooit halenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach nog maar 36 1/2 uur..
Pffffffquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik vind het lullig dat ik indirect moet lezen dat Flugel zegt dat ik Cora aan het manipuleren of gebruiken was, vind Cora wel iets slimmer dan dat
Dus.![]()
je bied gewoon je excuses naar mijn toe aan ,en die zijn aangenomen ,lijkt me niet dat daar verder problemen van komenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik vind het lullig dat ik indirect moet lezen dat Flugel zegt dat ik Cora aan het manipuleren of gebruiken was, vind Cora wel iets slimmer dan dat
Dus.![]()
Hmmm, dat van Semih ben ik niet echt eens, ahoewel hij wel leuke humor heeft alleen kijkt hij soms zoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Marlies vind ik eng. :Ja
E10 vind ik nog enger. :Kotsen dat ventje
Micheline een muts : is wel leuk om te zien en samen met Semih![]()
![]()
Tijn een watje : Is een stoker
Sab erg irritant : Die moet afstand nemen van E10 verder een geinig vrouwtje
Mo weet ik nog niet zo : Is de slimste van de 2
Rik ja misschien hij wel : moet ik van kotsen
Marchia nog even afwachten hoe dat ontwikkeld : Weet ik inderdaad nog niet
Jeroen eerlijk, niet echt slim maar wel sociaal willen doen : Kan er geen hoogte van krijgen.
Semih nogal autoritair : maar heel eerlijk en staat voor zijn punten![]()
Ehm, ik bied je helemaal geen excuses aanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:41 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je bied gewoon je excuses naar mijn toe aan ,en die zijn aangenomen ,lijkt me niet dat daar verder problemen van komen
Nuecken?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ehm, ik bied je helemaal geen excuses aan
Ja, hoewel, ik bied je in plaats van Flugel haar excuses aan voor eventuele ongemakken.![]()
Maar fijn dat je dat accepteert.![]()
Ik zie je al zo beschermend zijn met je kidsquote:
Nee, want wij hebben niets buiten het boekje gedaan, maar....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:48 schreef Coraatje het volgende:
Ik wilde je graag nog even vertellen dat ik het een beetje lullig vond wat er gebeurd was in de vorige [FB] waarin Flugeltje op je post reageerde door te zeggen dat ik je aan het gebruiken was om hen te stangen. Ik had gewoon dezelfde mening als jij, en had daar eerdere discussies met ze over gehad, vandaar dat ze zo verhit reageerde.
Hoop dat alles goed is.
dat is toch een *soort van excuus?*
volgens mij weet jeroen gewoon niet wat klagen is ? hij klaagde niet op de grond hij klaagde niet over het lang ophouden van zijn plasje en hij klaagt nu ook nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:51 schreef Stereotomy het volgende:
Marlies danst nu met Rik en lijkt heel gelukkig.
Jeroen danst met Marcia en die kijkt een stuk minder gelukkig. Ik snap nog steeds niet hoe Jeroen daar twee dagen heeft kunnen liggen! Zonder klagen!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 05:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb er de kracht niet meer voor. Ik ga slapen![]()
Marcia wil liever niet meer Jeroen dansen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:51 schreef Stereotomy het volgende:
Jeroen danst met Marcia en die kijkt een stuk minder gelukkig.
mischien omdat hij niks zegt?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 05:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Marcia wil liever niet meer Jeroen dansen.
Marlies vindt het kut voor haar. Tegen Rik "Anders moet ik mij maar opofferen, dat jij met Marcia gaat".
Begrijp niet goed waarom ze zo'n hekel aan Jeroen heeft/hebben.
Ja daar heb je gelijk in. Er komt weinig uit Jeroen, maakt sowieso weinig contact.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 05:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
mischien omdat hij niks zegt?
kijkt naar sabrina en etienne etienne zit er door heen maar door sabrina der truukjes en babeltjes sleept ze hem er wel doorheen
Waarom maar twee stelletjes? Ik dacht altijd minstens drie...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:03 schreef T-lex het volgende:
Zow...ben ook weer aan de arbeid...![]()
Op 2 streams zie ik slapende mensen.
Bij de dansvloer hebben Mo&Tijn en Sa&E10 even een pauze....kunnen ze even afkoelen.![]()
Snap er geen reet van....pauze's dit, wissels dat. Is gewoon een raar schema waar ze op dansen. Dus zal wel mogen denk ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:08 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom maar twee stelletjes? Ik dacht altijd minstens drie...
Ja ik ben ook al verbaast. Die gaan gewoon doorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:03 schreef Spablauw het volgende:
Blijven Tijn en Mon nou dansen???
Uiteraard...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:03 schreef Spablauw het volgende:
Blijven Tijn en Mon nou dansen???
En wij doen natuurlijk weer vrolijk mee!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Uiteraard...
Die 2 zijn niet van de dansvloer af te slaan....(en er moeten 3 paren op de vloer zijn nu)
Inmiddels dus Jeroen&Marcia en Micheline&Semih er weer bij en Sabrina&E10 zijn er af...Mo en Tijn plakken er nog ff een dansje aan alsof ze net begonnen zijn.![]()
Vindt dit in ieder geval lekker wakker worden. Stuk beter dan aant werk zijn met saaie streams op de achtergrond van een zooi slapende mensen die tot de middag in bed blijven liggen. (doe me dan die "verliefde" dansende bewoners maar met een gezellig muziekiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:11 schreef Spablauw het volgende:
[..]
En wij doen natuurlijk weer vrolijk mee!![]()
![]()
Nee, helaas...heb ook last van gehakkel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:32 schreef Andrea001 het volgende:
heeft iemand een goede link voor werkende streams voor mij...? zonder gehakkel...![]()
dankje die gaan als een trein....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:26 schreef dreamscape68 het volgende:
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=xs4all
Deze doet het bij mij goed en anders kun je kiezen voor andere servers.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:36 schreef arneaux het volgende:. Tijn en Monique vinden t nog steeds wel erg leuk allemaal. Get a room.
Denk ik ook, dat waren ze al snel vergeten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik de [COS] zo teruglees is de opdracht al mislukt, omdat er geen mensen langs de kant staan.
Of zal BB wéér mild zijn, omdat ze wel doorzetten om een poging tot dansen te doen?
Jeroen: Mo jij hebt toch zo'n soort van vergiet op de kamer waar je in kan poepen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:47 schreef Spablauw het volgende:
De wc is stuk!
(staat op het scherm)
Paniek bij Mich, want die moet!
ppffff... zal dat betekenen dat ze die 'dansmeester' door de vingers zien ???.. of lopen ze nog wat extra te fokken ???quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:55 schreef T-lex het volgende:
Plasma: "Denk aan de danshouding"
Ja, hij was echt goed.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:18 schreef Spablauw het volgende:
Semih:"Jeroen, heb je ook een stijve in je broek?"
Jeroen:"ja, de laatste 2 uur"
Semih:"Nou, aan Tijn hoeven we het niet te vragen!"
Sorry, geen idee hoe dat moet!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:36 schreef Capaja het volgende:
caps pleaseeeeeeee...........
Ben ook aant werk, kan je er ook helaas niet aan helpen...sorry.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:36 schreef Capaja het volgende:
caps pleaseeeeeeee...........
Inderdaadquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:56 schreef Woepsje het volgende:
Micheline die straalt nou ook werkelijk niks maar dan helemaal niks uit. En dan van andere zeggen dat ze negatief zijn. Ze was het gisteren na 1 uur al zat. Petje af voor Tijn en Monique die al vanaf 5 uur aan het dansen zijn.
of muziekale kennis van een kikkervisjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:06 schreef Springveertje het volgende:
Jeroen: "Dag vriendjes en Vriendinnetjes (bassie en Adriaan)", terwijl de tune van de Muppetshow gedraaid word.... Hij heeft wel humor!![]()
Ja BB 6, strenger dan ooit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:11 schreef kukeleku het volgende:
Ze hebben dus nu hun eigen schoenen aan, was dat ok van BB![]()
Jajaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:11 schreef kukeleku het volgende:
Ze hebben dus nu hun eigen schoenen aan, was dat ok van BB![]()
Ze kunnen op de po die Jeroen had voor zijn geheime missiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:13 schreef Spablauw het volgende:
Watervoorziening stuk......voel ik hier een voortijdige stop van de Weekopdracht aankomen???
Ze hebben nog cola en andere frisdrank, desnoods zal BB misschien wat spa inslaan en aan de bewoners gevenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:14 schreef Spablauw het volgende:
Ja, maar er is ook geen drink- en douchewater.
Oh, dan ga ik ff langs!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben nog cola en andere frisdrank, desnoods zal BB misschien wat spa inslaan en aan de bewoners geven
Dat heeft ze altijd heel ergquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:51 schreef Spablauw het volgende:
(Marlies heeft dat trouwens ook heel erg)
was idd niet vol te houden op die schoenen...gedoemt te mislukkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:14 schreef T-lex het volgende:
Gisteren avond al mochten ze eigen schoenen gaan dragen omdat onderandere Micheline enorm last had van blaren.Niet zo gek ook...zelfs een beetje te simpel gedacht van BB denk ik...je geeft ze nieuwe (niet ingelopen) dansschoenen en zoek het maar uit die 48 uur.
Glijd de vloer wel beter door,dus beter op te dansenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:19 schreef T-lex het volgende:
Kzou graag weten wat Mo en Tijn mekaar allemaal toefluisteren. Tis dat Mo nog geen slakkenspoor achter zich aan trekt over de dansvloer.Want de chemie druipt bijna van het scherm, zwoele blikken en lieve lachjes als die 2 mekaar dingen influisteren.
![]()
* Rob staat te stampvoeten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:19 schreef Fikkert het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/22kl.jpg]afbeelding][/URL]
Inderdaad ja, ik heb nu meer vertrouwen dat het gaat lukken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:18 schreef kukeleku het volgende:
[..]
was idd niet vol te houden op die schoenen...gedoemt te mislukken![]()
Ik vind het niet zo vreemd dat Micheline niet meer zo glanst..... na 10 minuten dansen met Semih zou ik al helemaal kriebel worden: er zit geen sjeu in in die jongen. Elke poging aan passie die Mich er in probeert te gooien, leidt tot niets. Ik vind die 2 een verdrietig plaatje. Ik gun Mich héél véél van wat Tijn en Mo nu hebben maar ik ben bang dat ze dan bij Semih aan het verkeerde adres zit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:56 schreef Woepsje het volgende:
Micheline die straalt nou ook werkelijk niks maar dan helemaal niks uit. En dan van andere zeggen dat ze negatief zijn. Ze was het gisteren na 1 uur al zat. Petje af voor Tijn en Monique die al vanaf 5 uur aan het dansen zijn.
helaas haalt semih de spanning er een beetje af met zn humorquote:
Rob weet dat het allemaal goed zit. Er is echt niet meer tussen die twee dan alleen maar vriendschap, maatjes!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:20 schreef BONG4002 het volgende:
Semih "ik vind het wel lang duren voordat Rob in de DBK zit"
Semih zou ook liever met Monique dansen dan met die zoutzak waar hij nu mee danst.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:20 schreef BONG4002 het volgende:
En alleen maar moet schijten......quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:29 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Semih zou ook liever met Monique dansen dan met die zoutzak waar hij nu mee danst.
Ja daar ben ik ook bang voor. Maar Semih heeft zelf een grote bek als iemand negatief is, nee hij brengt lekker de moed erin.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:26 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd dat Micheline niet meer zo glanst..... na 10 minuten dansen met Semih zou ik al helemaal kriebel worden: er zit geen sjeu in in die jongen. Elke poging aan passie die Mich er in probeert te gooien, leidt tot niets. Ik vind die 2 een verdrietig plaatje. Ik gun Mich héél véél van wat Tijn en Mo nu hebben maar ik ben bang dat ze dan bij Semih aan het verkeerde adres zit.
Yep, niet alleen Garnier, op alle servers is dat helaas het geval, nu gaat het weer even goed en dan slaat de boel weer vastquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:28 schreef gringoman het volgende:
Bufferen bij jullie de streams van garnierstreaming ook zo?
Had ik ook, maar heb hem nu al hele tijd gewoon op talpa staan en gaat goed.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, niet alleen Garnier, op alle servers is dat helaas het geval, nu gaat het weer even goed en dan slaat de boel weer vast
Talpa = Garnierquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:36 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Had ik ook, maar heb hem nu al hele tijd gewoon op talpa staan en gaat goed.
Nou idd, maar hebben er ook wel het meeste voor geoefend. Die andere vonden dat gisteren niet nodig, want het maakt niet uit hoe het er uit zou zien, volgens hun. Maar zoals Semih en Micheline dansen krijg je er toch ook snel genoeg van zo steeds hetzelfde. Tijn en Monique gaan tenminste nog die hele dansvloer over en staan er al vanaf vanmorgen 5 uur he. Direct komen Rik en Marlies die zijn ook nog wel leuk om naar te kijken (denk ik).quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:38 schreef Springveertje het volgende:
Tijn en Mo zijn gewoon een genot om naar te kijken! De andere "zoutzakken" staan alleen maar voor lul af en toe, maar goed het is best zwaar laten we eerlijk zijn, misschien zouden wij dat ook hebben.....maar Tijn en Mo zijn echt danspaar nummer 1
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:20 schreef BONG4002 het volgende:
Niet echt een directe reactie, beetje gelach geloof ik (tussen de buffers door)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:51 schreef avonne het volgende:
[..]heeft ie dat echt gezegd ????
Wat was de reactie van Monique?
Het heeft haar iig niet van gedrag doen veranderen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet echt een directe reactie, beetje gelach geloof ik (tussen de buffers door)
Die ging nog verliefder naar Tijn kijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:51 schreef avonne het volgende:
[..]heeft ie dat echt gezegd ????
Wat was de reactie van Monique?
Had ik niet verwacht, maar denk idd dat deze WO ook weer geslaagd isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef pullup het volgende:
Ze zijn bijna op de helft![]()
Ze gaan ook deze opdracht dus weer met gemak halen![]()
Bijna op de helft ? ? ? ze moeten nog 4 uur. en dan nog eens 24 . . . . .quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef pullup het volgende:
Wat hebben ze allemaal fout gedaan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:02 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Bijna op de helft ? ? ? ze moeten nog 4 uur. en dan nog eens 24 . . . . .![]()
Overigens, als BB eerlijk tegen zijn bewoners is moeten ze gewoon de hele opdracht afkeuren![]()
zou wel te erg zijn!... dansen van een aantal is erg slecht en niet serieus, en er heeft de hele nacht niemand langs de kant gestaan zoals in de brief vermeld stond.. de paartjes die niet aan het dansen waren lagen in bed.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef pullup het volgende:
Wel eens van STIJLdansen gehoord ? ? ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:02 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Wat hebben ze allemaal fout gedaan?
Ik vind het bijna op de helft hoor als je er 20 op hebt zitten en nog 4 moet naar de helft.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:02 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Bijna op de helft ? ? ? ze moeten nog 4 uur. en dan nog eens 24 . . . . .![]()
Tja..... zit wat in, zucht.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:04 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Wel eens van STIJLdansen gehoord ? ? ?
De zwaarste 24 uur moeten nog komen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het bijna op de helft hoor als je er 20 op hebt zitten en nog 4 moet naar de helft.![]()
Afkeuren vind ik alleen terecht als ze stoppen niet door te gaan zeiken over al die bijregeltjes.
Dan kan je zoiets altijd wel afkeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |