abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52054330
Helaas geen goals.
pi_52054660
Wel een goede actie van Robin, hield goed het overzicht met die bal op Rosicky.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52054685
Ik kan er niks aan doen, maar het is toch een ontzettend sympathieke kerel (geworden). Net een shirtje aan een ballenjongen geven, en gewoon nog even "dank je wel" zeggen tegen iemand die hem een flesje water aanrijkt tijdens een interview. Niet dat dat nou zo ontzettend raar is hoor, maar veel sporters zouden hun hoofd niet eens omdraaien wanneer ze iets toegereikt krijgen.
  Trouwste user 2022 donderdag 2 augustus 2007 @ 20:52:02 #254
7889 tong80
Spleenheup
pi_52055479
20 minuten gespeeld en beste man van het veld

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52055534
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:28 schreef Chivu het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar het is toch een ontzettend sympathieke kerel (geworden). Net een shirtje aan een ballenjongen geven, en gewoon nog even "dank je wel" zeggen tegen iemand die hem een flesje water aanrijkt tijdens een interview. Niet dat dat nou zo ontzettend raar is hoor, maar veel sporters zouden hun hoofd niet eens omdraaien wanneer ze iets toegereikt krijgen.
Inderdaad jammer dat je hiermee opvalt, iedereen zou het wel mogen doen.

@tong: Inderdaad, in 20 minuten toch weer een paar prachtige acties. Hoop dat hij de verwachtingen waar kan maken en Henry gedeeltelijk kan doen laten vergeten.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:36:09 #256
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52058943
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:52 schreef tong80 het volgende:
20 minuten gespeeld en beste man van het veld

Eduardo deed ook mee.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 donderdag 2 augustus 2007 @ 22:46:42 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_52059298
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Eduardo deed ook mee.
Deed het erg goed

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52062382
Van Persie held
AFC AJAX
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:31:06 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_52098267
Van Persie bewaakt zijn plezier in het spelletje
door Dick Sintenie

Zaterdag 4 augustus 2007 - AMSTERDAM - Aan de hand van Dennis Bergkamp en Thierry Henry zette Robin van Persie in 2004 zijn eerste voorzichtige schreden in de Premier League. Nu moet hij bij Arsenal in de voetsporen treden van beide grootheden. "Maar ik kan ze natuurlijk niet doen vergeten."

Volkomen ontspannen zat Van Persie een dag voor het Amsterdam Tournament in een lederen fauteuil van het Hilton Hotel en stond hij op zijn eigen, geestdriftige wijze de pers te woord. Hij dolde wat met Ajacied Wesley Sneijder, zijn ploeggenoot in het Nederlands elftal, glimlachte zo onschuldig mogelijk voor het oog van de camera's en diende en passant wat Engelse media van repliek: "Arsenal is door sommigen van jullie al afgeschreven nog voor het seizoen begonnen is. Maar ik zeg: Arsenal gaat meedoen om de titel." De algemene verwachting is dat Arsenal het zwaar gaat krijgen komend seizoen. Dat is ingegeven door het feit dat de Londense club een bijzonder teleurstellend jaar achter de rug heeft en een paar weken geleden ook nog eens Thierry Henry - hart en ziel van de ploeg - verloor aan Barcelona. Spectaculaire aankopen lijkt manager Arsène Wenger niet te willen doen. In tegenstelling tot Manchester United, Liverpool en Arsenals stadgenoot en aartsrivaal Tottenham Hotspur, drie clubs die zich nadrukkelijk manifesteerden op de transfermarkt.
Het zegt volgens Van Persie allemaal niets. "We zouden een te jong team hebben, maar dat valt met een gemiddelde leeftijd van 25 jaar best mee. En wat is te jong? Vorige week speelden we tegen Inter Milaan, toen debuteerde bij ons een jongen van zeventien. Kieran Gibbs. Had nog nooit iemand van gehoord. Wij ook niet. Ik dacht, hij zal wel zenuwachtig zijn, dus ik geef hem in de rust een aai over z'n bol om te zeggen dat hij het prima deed en dat hij zich nergens zorgen over hoefde te maken. Maar hij was helemaal niet nerveus. Hij was gewoon lekker aan het ballen tegen Inter."
Met dezelfde branie meldde Van Persie zich drie jaar geleden op Highbury. De branie heeft inmiddels plaatsgemaakt voor zelfbewustzijn, zonder dat hij het plezier in het spel heeft verloren. "Plezier is zelfs het belangrijkste. Voetbal draait niet om geld of om 'flashy things' maar om de bal. Ik wil dat andere mensen achter mij aan rennen en niet andersom. Ik zou het attractieve voetbal van een ploeg als Arsenal nooit willen opgeven voor een ploeg die in een defensieve stijl elke week met 1-0 wint."
Tegen Inter maakte Van Persie op fraaie wijze het winnende doelpunt (2-1). Wenger heeft voor zijn aanvaller een belangrijke rol in gedachten, maar Van Persie zelf - hij wordt maandag vierentwintig jaar - weigert zichzelf te zien als de vervanger van Thierry Henry. "Henry heeft zoveel laten zien en zoveel bereikt met Arsenal, zo'n speler kan ik niet doen vergeten. Maar ik moet wel meer verantwoordelijkheid voor het team nemen dit seizoen. Ik ben geen tennisser, ik beoefen een teamsport. We moeten het samen doen. Henry maakte bovendien tussen de twintig en vijfentwintig per jaar. Een topscorer zal ik nooit worden. Dat moet ik ook niet willen, want dan blokkeer ik alleen maar."
Toch was hij vorig seizoen met elf doelpunten in het eerste half jaar een eind op weg. Tot een blessure (gebroken middenvoetsbeentje) in januari al een einde maakte aan zijn seizoen. "Ik heb vorige week mijn eerste volledige wedstrijd gespeeld. Ik ben nog niet honderd procent fit."
Hij maakt zich voorzichtig op voor een belangrijk jaar, waarin hij zich ook met het Nederlands elftal kan kwalificeren voor het EK 2008. "Je speelt maar tien of elf jaar aan de top, dan is elk seizoen belangrijk."

pi_52098323
Robin van Persie is de beste Nederlandse voetballer op dit moment.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 16:55:16 #261
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52099711
Echt heerlijk om dat oude topic uit 2003 nu door te lezen, met Van Persie nog als ongeleid projectiel bij Feyenoord.
De helft laaiend enthousiast, het andere kamp sceptisch vanwege z'n explosieve karakter toen, dat uitgerekend door de heer Bergkamp nog getemperd zou worden. Sowieso, die vergelijkingen met Van der Vaart de hele tijd die kant noch wal raken, prachtig leesvoer.

...
quote:
Het is ons allen duidelijk dat supertalent Robin van Persie steeds beter begint te spelen. Hij scoort sinds de winterstop bijna in elke wedstrijd. Hij heeft een goed schot en een heerlijke vrije trap. En het leukste: hij speelt met zijn tegenstander, mooie techniek, en goed overzicht. Dat hij brutaal is zal denk ik wel meevallen.
Heeft tegen AGOVV zelfs 5 keer gescoord. Ok het is een amateurclub, maar toch... Voetballen schat ik deze van Persie veel hoger in de Pierre "lassiehond" van Hooydonk ...

Maar ondanks dat hij in het verleden vaak genoeg is zwart gemaakt (door o.a. Wouter Bos en kornuiten, en zelf zijn eigen trainer) denk ik dat hij de nieuwe Bergkamp zal zijn. Van der Vaart is goed, maar heeft niet de heerlijke stijl van zijn leeftijdsgenoot van Persie.

B@nsheeboy
quote:
Ik kan ver met je meegaan in je van persie verhaal, maar 'nieuwe bergkamp' en 'beter dan van der vaart.'

Die gast heeft een paar wedstrijdjes gespeeld zonder zijn grote muil open te trekken, heeft er 5 ingelegd tegen een amateurclub en dan ga jij hem vergelijken met een 'legende' als bergkamp en een dragende speler als van der vaart.
quote:
Van der Vaart heeft ook een veel beter karakter, van Persie heeft zo'n walgelijk egoistisch karakter.
En dan noemen ze Ajacieden arrogant, iemand speelt 1 goede wedstrijd tegen een amateurclub en hij is te vergelijken met Bergkamp en beter dan vd Vaart
quote:
Ik ben hartstikke opgelucht dat Van Persie nu eindelijk laat zien wat hij allemaal kan, en dat gezeik rond hem lijkt te verdwijnen. Laat ze nu ook eens bij Feijenoord zuinig zijn op dit talent, want het is echt lang geleden dat Feijenoord zo'n talentevolle voetballer uit de eigen jeugd heeft gehad.
quote:
Zo begon het ook, straks gapt ie weer een vrije trap voor van Hooijdonk weg en is meneer weer terug bij af.
Trouwens Van der Vaart is 100% beter dan van Perzik, en niet alleen als voetballer. Het karakter van Van der Vaart is 10 keer beter, sterker nog Van der Vaart heeft van Persie nog op z'n gedrag gewezen bij jong oranje. Waar van Pesrie zichj gedraagde als een klein jarloers ventje tegenover Van der Vaart.

En hoezo zijn jullie hypocriet, nadat wij Mido z'n gedrag hadden vergeven hadden jullie de grootste bek. Het kon niet, hij had Ajax immers veraden enz. En wat doen jullie net met van Persie.....
quote:
Ik denk dat het beide goede spelers zijn maar dat ze beide te weinig herseninhoud hebben om echt door te breken, zeker Van Persie. Dat is het grote probleem bij jonge spelers tegenwoordig. Zie ons eigen dombootje Denneboom. Alleen Robben is een gunstige uitzondering.
quote:
Van persie vergelijken met Bergkamp..
Kwa karakter zijn die twee echt onvergelijkbaar.. 2 uitersten. Bergkamp is een aardige jongen en de bescheidenheid zelve.. en Van Persie
Van de vaart is trouwens véééél beter.. Van Persie moet zich eerst eens bewijzen.. hij heeft nog niets laten zien. 5 goals tegen een amateurclub kan iedereen wel..
quote:
Je vergeet Arjen Robben - dat wordt volgens mij de belangrijkste speler voor Oranje ook. Hij is lichamelijk en geestelijk veel stabieler dan de genoemde twee.

...
quote:
Ben benieuwd wanneer VanPersie z'n opwachting in het NLs elftal gaat maken...
quote:
Nou nou, dat zal nog wel ff duren, zeker omdat de bondscoaches het liever doen met de ouderen.

[ Bericht 1% gewijzigd door De_Postbode op 04-08-2007 19:01:28 ]
Ta mère bien.
pi_52100264
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:55 schreef De_Postbode het volgende:
Echt heerlijk om dat oude topic uit 2003 nu door te lezen, met Van Persie nog als ongeleid projectiel bij Feyenoord.
De helft laaiend enthousiast, het andere kamp sceptisch vanwege z'n explosieve karakter toen. Sowieso, die vergelijkingen met Van der Vaart de hele tijd die kant noch wal raken, prachtig leesvoer.

...
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

...
[..]

[..]
Best grappig om weer eens te lezen idd
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:29:59 #263
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52100348
Vooral dat stuk over Robben, de man van glas, echt geniaal als je zo in één klap op z'n extreemst ziet hoe de meningen met de jaren verschoven zijn.
Ta mère bien.
pi_52100675
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:31 schreef tong80 het volgende:

[lang interview]
Robin van Persie
pi_52101901
Whaha dat stukje ! Knap werk Postbode

Van Persie Held!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:04:01 #266
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52102092
En hij lijkt nu inderdaad op Bergkamp, ja, dat is nog wel het mooiste.
Ta mère bien.
pi_52102228
Al die vergelijkingen de hele tijd met andere spelers, hij is gewoon zichzelf en doet niemand na.
Hij is gewoon Van Persie.
pi_52113337
GOGOGOGOOOOOAAAL

Ajax
pi_52119632
En johnny kutmongool-heitinga maar van Persie uit pure frustratie van achter neertrappen vlak voor het eind van de wedstrijd. wat kinderachtig van die 020-neus zeg
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:57:07 #270
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52120093
Van Persie.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52122721
Nu NL 1
pi_52316043
Account geopend
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52316632
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:48 schreef BonJovi het volgende:
Van Persie held
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_52318200
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:51 schreef DIGGER het volgende:
Account geopend
Zit ie op FOK! ?!?!?!!?
  Trouwste user 2022 maandag 13 augustus 2007 @ 17:53:57 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_52335810
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:51 schreef DIGGER het volgende:
Account geopend

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')