CTRL + ALT + ~quote:Op woensdag 8 november 2006 04:17 schreef Faux het volgende:
Weet iemand hier toevallig uit z'n hoofd de key-shortcut voor het selecteren van highlights?
Thnx!
werken met olagen als frames.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:21 schreef RickoKun het volgende:
Jonge jullie altijd met je slowchat hier
Okay ik heb vraaggie,
ik werk ook met adobe photoshop en imageready, en ik ben wel redelijk bekend met photoshop, maar ik wil ook animaties maken, nou lukt mij tot nu toe alleen het tweenen van een plaatje.
Wat ik niet kan is bijvoorbeeld na 30 frames een mondje op en neer laten bewegen, of bijv ogen heen en weer laten bewegen;
Want als ik er verandering aanbreng, dan gaan ALLE frames veranderen, en niet slechts 1 frame.
Hoe kan ik dit verhelpen? Graag nauwkeurige beschrijving anders plas ik over je moeder.
Dank u,
Dank!quote:
Ja, maar goed, tuurlijk heb ik er lagen in, maar ik neem aan dat ik toch wel een laag kan veranderen zodat het niet in alle frames te zien is?!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:37 schreef shi het volgende:
lagen
Ik hoopte dat 't zo simpel was. Maar die boel is dus geblokkeerd...quote:Op donderdag 9 november 2006 11:27 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Klik op het slotje wat rood omcirkeld is, en het slotje gaat weg
dubbelklikken op de laag? vind het maar raar...quote:Op donderdag 9 november 2006 12:53 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik hoopte dat 't zo simpel was. Maar die boel is dus geblokkeerd...
Maak eens een screenshot van je layerding...quote:Op donderdag 9 november 2006 12:53 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik hoopte dat 't zo simpel was. Maar die boel is dus geblokkeerd...
dude... 3 posts boven je staat een screeniequote:Op donderdag 9 november 2006 13:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maak eens een screenshot van je layerding...
of mail de .psd eens naar erikvand aap gmail . com
kerel, lees eens danquote:Op donderdag 9 november 2006 13:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dude... 3 posts boven je staat een screenie![]()
probeer de laag eens te dupliceren en dan unlocken
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kerel, lees eens dan
Dat is een screenie van het menu wat ik zelf gemaakt heb
Niet van hem.
geeft nietquote:Op donderdag 9 november 2006 13:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
My bad... Dan zou het best de achtergrondlaag kunnen zijn, die moet je dubbelklikken om van slot te halen...
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
My bad... Dan zou het best de achtergrondlaag kunnen zijn, die moet je dubbelklikken om van slot te halen...
Je kan de pixel ratio op square zetten... misschien is dat hetquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:15 schreef Tomaz het volgende:
Ah, wacht: "pixel aspect ratio correction is for preview purposes only. Turn it off for maximum image quality" < als ik 'm open krijg ik die melding!
Ook al geprobeerd, werkt niet helaas.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je kan de pixel ratio op square zetten... misschien is dat het
mail hem anders ff, of is hij te groot, of ergens op eens servert, dan kijk ik er ff naarquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:45 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd, werkt niet helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |