this topic needs pics!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:51 schreef ukga het volgende:
*1.94 cm kickboxer meldt zich*
Is dat zo'n probleem dan om even op je tenen te staan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, handig is anders. Het is ook wel eens leuk om iemand te kunnen zoenen of omhelzen zonder dat jij op je tenen moet staan en hij moet bukken.
Voelt alsof je sex hebt met een koe.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:58 schreef Barbaaf het volgende:
Gespierde spijker meldt zichen ik val ook nog op kleinere vrouwen
, die je van de grond kan plukken als je ze een zoen wil geven en zich als een klein hoopje tegen je aan oprollen.
Toch vraag ik me wel eens af hoe het zou zijn met een vrouw die minder dan 20 cm kleiner is.
Nou, ik vind het op gegeven moment wel irritant worden ja. Bij 30 of 40cm verschil is op je tenen staan niet genoeg, dan moet hij echt bukken. Haalt de spontaniteit een beetje weg.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:55 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Is dat zo'n probleem dan om even op je tenen te staan?
Ik ga er van uit dat je van elkaar houdt. Dan moet het toch geen probleem zijn dat het staand kussen wat moeilijker gaat?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, ik vind het op gegeven moment wel irritant worden ja. Bij 30 of 40cm verschil is op je tenen staan niet genoeg, dan moet hij echt bukken. Haalt de spontaniteit een beetje weg.
Die stoot je niet zo snel omver. Die lange vrouwen moeten wel de lenigheid hebben van een kleine dame anders kan het soms net zo voelen als seks met een koe inderdaadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:58 schreef Barbaaf het volgende:
Toch vraag ik me wel eens af hoe het zou zijn met een vrouw die minder dan 20 cm kleiner is.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:57 schreef savale het volgende:
hoho weet je jouw reactie in mijn FB nog? en ik ben 1m78....
Gefrustreerd?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:02 schreef Webdesign21 het volgende:
Ach ja. Hebben ze een lelijk hoofd dan lijkt het me dat de dames hier op Fok al snel die lange jongens toch al niet zo knap meer vinden. Lengte geeft meer de indruk dat iemand sterker is of gezonder (nog van vroeger toen de mensen nog zelf moesten jagen omdat je dan dus goed voor jezelf kon zorgen). Tegenwoordig leidt het echter vaker tot rugklachten en daar gaan die lange jongens.
Ben zelf een jongen van 178 en merkte nooit dat meiden daar echt zoveel op letten. Een meid die gewoon veel groter is als een jongen stapt de jongen zelf ook al minder snel op af omdat dat gewoon minder goed bij elkaar past. Denk dat de meeste meiden die zelf langer zijn ook langere jongens leuker vinden.
Die opmerking van beter gebouwd vind ik niet echt ergens op slaan trouwens. Afgezien van de rugklachten hoeven de grotere jongens niks sterker te zijn. Ze hebben alleen meer aanleg om wat breder te worden of juist meer een bierbuik te krijgen. Het kan beide kanten opgaan.
Pardon?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef FlowerMary het volgende:
De meeste vrouwen willen een lange man inderdaad.
Kleine mannen zijn lichamelijk zwak. En dat wil een echte vrouw meestal niet, die wil een man die haar kan beschermen. En als ze wel sterk zijn, zijn ze weer breed en dat ziet er dus totaal niet uit bij een kleintje.
dan had je niet gereageerd? of had je dan dit topic niet geopend?quote:
Hey daar heb je die gefrustreerde kabouter weer.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:04 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Pardon?Tenzij je het echt over onder de 1.70 hebt ga ik niet in verweer maar boven de 1.75 ofzo hoeft er echt geen verschil in kracht te zijn. Vind het wat zwakzinnig om te zeggen dat mensen die kleiner zijn per definitie al zwak zijn.
Nee hoorquote:
Naja rugklachten, nu heb je het over mensen van 2.20m ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:02 schreef Webdesign21 het volgende:Afgezien van de rugklachten hoeven de grotere jongens niks sterker te zijn. Ze hebben alleen meer aanleg om wat breder te worden of juist meer een bierbuik te krijgen. Het kan beide kanten opgaan.
Hallo, neem me gelijk maar mee naar je hernia patient vriendjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:05 schreef FlowerMary het volgende:
Hey daar heb je die gefrustreerde kabouter weer.
Iemand van 90kg en 1.90 is sterker dan iemand van 70kg en 1.75.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:04 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Pardon?Tenzij je het echt over onder de 1.70 hebt ga ik niet in verweer maar boven de 1.75 ofzo hoeft er echt geen verschil in kracht te zijn. Vind het wat zwakzinnig om te zeggen dat mensen die kleiner zijn per definitie al zwak zijn.
had ik snel even je armen en voeten aan 2 paarden gebondenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:05 schreef savale het volgende:
dan had je niet gereageerd? of had je dan dit topic niet geopend?
Je snapt toch zelf ook wel dat sommige mensen nou eenmaal sterker zijn dan papzakken van 90 kilo?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:07 schreef FlowerMary het volgende:
Iemand van 90kg en 1.90 is sterker dan iemand van 70kg en 1.75.
Dat snap je toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |