ik vind het behoorlijk sneu worden voor die jongenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:10 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn kijkt steeds zo verliefd...
dat zeg ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:11 schreef Nostalgist het volgende:
BB hard..... Zonder schoenen mogen dansen, en toestaan dat ze maar wat schuifelen.... Denk het niet...
En dan mag hij ook nog ongegeneerd zijn lief vasthouden.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik vind het behoorlijk sneu worden voor die jongen
hij is echt tot over zijn oren verliefd op d'r
t Lijkt me echt wel dat BB daarop zinspeelt ja. Dit kunnen ze toch écht nooit halen.quote:
snelle fokstrot kan altijdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:10 schreef Inca het volgende:
Wat moet je hierop dansen dan?
vind zei dat ook weer erg lekker, maar ja man en kids thuisquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En dan mag hij ook nog ongegeneerd zijn lief vasthouden.....![]()
Zal BB alleen maar toejuichen denk ik. Geen drankgelagen meer.....quote:
Die zelf al net zover heen is als hij....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En dan mag hij ook nog ongegeneerd zijn lief vasthouden.....![]()
lijkt me inderdaad onmogelijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Lijkt me echt wel dat BB daarop zinspeelt ja. Dit kunnen ze toch écht nooit halen.
Ik zie haar toch regelmatig wegkijken van hem.... Of zou dat gewoon ijdelheid zijn, om haar spiegelbeeld te bekijken ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die zelf al net zover heen is als hij....
Rob doet er goed aan een advocaat te gaan zoeken.
Mja, dan zal BB wel weer wat extra verzachtende omstandigheden inbrengen om de opdracht steeds gemakkelijker te maken denk ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Lijkt me echt wel dat BB daarop zinspeelt ja. Dit kunnen ze toch écht nooit halen.
ik heb al meer nummers gehoord waarbij ik me achter de oren heb gekrabbeldquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef Bigblahbla het volgende:
jongens dit is toch geen styldansen sinds wanneer dans je het op anastacia
En vervolgens krabbelt ze over z'n nek of kruipt nog eens lekker tegen hem aan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zie haar toch regelmatig wegkijken van hem.... Of zou dat gewoon ijdelheid zijn, om haar spiegelbeeld te bekijken ?![]()
kan iemand niet ff een " micheline mute" progje schrijven ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline, please.....
Je postaantallen opkrikken is tot hier aantoe, maar vermeld er dan ook ff bij wat er gebeurt, voor de mensen zonder streams....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline, please.....
weekopdracht mislukt zou ik zeggen door bb zelfquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik heb al meer nummers gehoord waarbij ik me achter de oren heb gekrabbeld
die zaten echt niet tussen de dansen die ze hebben moeten leren
Woensdag is blijkbaar geen trainingsavondquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Lady-night het volgende:
Ik blijf me toch verbazen over M dat ze na die toestand op deze manier doorgaat? IK begrijp het echt niet???
De camerabewustheid bij dit soort opdrachten zal natuurlijk ook groot zijn bij Mo.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
BB is nummers voor Monique aan het draaien. Dit nummer gaat er ook over dat je een vriend bedriegt... Moon gaat direct een stuk verder van Tijn afstaan
dancing on icequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef Inca het volgende:
Ze hadden er beter ijsdansen van kunnen maken
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je postaantallen opkrikken is tot hier aantoe, maar vermeld er dan ook ff bij wat er gebeurt, voor de mensen zonder streams....
begrijpen ............... hmmmmmmquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Lady-night het volgende:
Ik blijf me toch verbazen over M dat ze na die toestand op deze manier doorgaat? IK begrijp het echt niet???
anders word mo weer jaloers,ik denk dat tijn ook marlies heeft genomineerd om mo te bewijzen dat hij niks met haar wilquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef neferhone het volgende:
waarom dansen die eigenlijk samen? mo en tijn
ze zingen allemaal vals; daarom had ik ook een zang verbod gewildquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Moet ook in braille gaan posten ?
Micheline zong vals
waarom?? Dit is toch commentaar op de streams, geen streamverslagen??quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je postaantallen opkrikken is tot hier aantoe, maar vermeld er dan ook ff bij wat er gebeurt, voor de mensen zonder streams....
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
waarom?? Dit is toch commentaar op de streams, geen streamverslagen??
Met als verschil dat in dít geval de vrouw er zelf ook in meegaat.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:22 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn kan die grijns niet van zijn gezicht afhalen... Die jongen gaat weer helemaal stuk de eerste keer dat ie weer een feestje heeft....
Fewdy II
He's far gone....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:22 schreef Bigblahbla het volgende:
[..]
anders word mo weer jaloers,ik denk dat tijn ook marlies heeft genomineerd om mo te bewijzen dat hij niks met haar wil
vanwege jaloers gedrag van mo laats op het feestje
Ik vind t behoorlijk bijdehand van Monique om zó met hem om te blijven gaan terwijl ze wéét, dat heeft hij tenslotte verteld, dat Tijn verliefd op haar is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:22 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn kan die grijns niet van zijn gezicht afhalen... Die jongen gaat weer helemaal stuk de eerste keer dat ie weer een feestje heeft....
Fewdy II
Dit zei Egbert ervan op V.O.L:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:22 schreef Bigblahbla het volgende:
[..]
anders word mo weer jaloers,ik denk dat tijn ook marlies heeft genomineerd om mo te bewijzen dat hij niks met haar wil
vanwege jaloers gedrag van mo laats op het feestje
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
waarom?? Dit is toch commentaar op de streams, geen streamverslagen??
We weten natuurlijk niet helemaal wat er achter het scherm gebeurt is natuurlijk toen, met dat feestje....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met als verschil dat in dít geval de vrouw er zelf ook in meegaat.
En d;r zusje loopt alsof ze elk moment moet schijten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:29 schreef jessie het volgende:
Mo dr mondhoek hangt aan 1 kant heel erg. Heeft ze een hersenbloeding gehad ooit?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:29 schreef jessie het volgende:
Mo dr mondhoek hangt aan 1 kant heel erg. Heeft ze een hersenbloeding gehad ooit?
Dat kan niet hard genoeg gaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:32 schreef Inca het volgende:
Tijn sloeg E10 voor zijn kop.
quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:30 schreef Day het volgende:
[..]
En d;r zusje loopt alsof ze elk moment moet schijten.
die vind dit na 48u genixt te hebben allang geweldigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
En Jeroen heeft nog steeds een BIG smile
En hij dan? Hij weet wat haar thuissituatie is. Hij weet wat het teweeg heeft gebracht bij haar kinderen. Hij weet van de brief. Desondanks blijft hij geil tegen haar oprijen. Ik vind hem egoïstisch om zijn gevoel voor haar op de eerste plek te zetten en kennelijk totaal niet haar kinderen denkt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind t behoorlijk bijdehand van Monique om zó met hem om te blijven gaan terwijl ze wéét, dat heeft hij tenslotte verteld, dat Tijn verliefd op haar is.
lijken ?????quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:34 schreef flugeltje het volgende:
Het lijkt wel of BB het erom doet met deze muziek
Ik heb Jeroen nog niet op veel chagerijnig gedrag kunnen betrappen.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:34 schreef jessie het volgende:
Jeroen doet leuk!
heh, nee. Ik vind het er triest uitzien. Ze stappen maar wat heen en weer.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:30 schreef jessie het volgende:
Sabrina en E10 samen. Sabrina huppelt zo snel en E10 doet alles zoooooooooooo traag, grappig stel zo
hoe ik naar de streams heb gekeken kom ik tot de conclusie dat Tijn toen heeft gezegd ik blijf bij je weg, ik heb uje huwelijk kapot gemaakt, maar Mo bleef hem opzoekenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:35 schreef schatje het volgende:
[..]
En hij dan? Hij weet wat haar thuissituatie is. Hij weet wat het teweeg heeft gebracht bij haar kinderen. Hij weet van de brief. Desondanks blijft hij geil tegen haar oprijen. Ik vind hem egoïstisch om zijn gevoel voor haar op de eerste plek te zetten en kennelijk totaal niet haar kinderen denkt.
Tijn is niet verantwoordelijk voor de acties van Monique.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:35 schreef schatje het volgende:
[..]
En hij dan? Hij weet wat haar thuissituatie is. Hij weet wat het teweeg heeft gebracht bij haar kinderen. Hij weet van de brief. Desondanks blijft hij geil tegen haar oprijen. Ik vind hem egoïstisch om zijn gevoel voor haar op de eerste plek te zetten en kennelijk totaal niet haar kinderen denkt.
Nee precies, ik bedoel ik vind Jeroen leuk, zoals ie doet enzoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb Jeroen nog niet op veel chagerijnig gedrag kunnen betrappen.....
Een gouwe gozer.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:39 schreef jessie het volgende:
[..]
Nee precies, ik bedoel ik vind Jeroen leuk, zoals ie doet enzo
in het uurtje dat hij met Marcia oefende had hij het snel onder de knie, maar het is dan nog geen automatismequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb Jeroen nog niet op veel chagerijnig gedrag kunnen betrappen.....
Hij danst wel erg veel zijn eigen stijl.... Marcia probeert hem toch wel de echte dans bij te brengen...Maar kennelijk vindt hij dat toch te moeilijk.
The silly walk !!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:39 schreef Ecila111 het volgende:
Rik doet me in z'n dansen/ bewegen/ die lange poten van 'em denken aan Basil, John Cleese van Fawlty Towers.
Nee, maar hij kan er nog wel rekening mee houden. En dat doet hij niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tijn is niet verantwoordelijk voor de acties van Monique.
gisteren ook zoietsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
hoe ik naar de streams heb gekeken kom ik tot de conclusie dat Tijn toen heeft gezegd ik blijf bij je weg, ik heb uje huwelijk kapot gemaakt, maar Mo bleef hem opzoeken
en als je verliefd ben EN geen kant op kunt.........................
nogmaals ik keur het niet goed, maar vind het niet vreemd wat er gebeurd tussen die 2
Ik zie Tijn alleen niet als slachtoffer. Het is een volwassen jongen die gewoon ook zijn plaats moet kennen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:42 schreef Suikeroom het volgende:
nog steeds die Tijn en Mo discussies? die mensen hebben het zelf al lang los gelaten en hier blijft het maar een item..
Kijk eens goed in de poppetjes van hun ogen...... Is niet losgelaten hoor....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:42 schreef Suikeroom het volgende:
nog steeds die Tijn en Mo discussies? die mensen hebben het zelf al lang los gelaten en hier blijft het maar een item..
Ze is verslaafd aan zijn aandacht....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:44 schreef avonne het volgende:
[..]
gisteren ook zoiets
en monique "Nee, nee, nee, dat wil ik niet"
ze vráágt erom
In eerste instantie wel, maar ze bleef hem ind e hoek duwen ...Mo is de enige verantwoordelijke hiervoor!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, maar hij kan er nog wel rekening mee houden. En dat doet hij niet.
Dat ben ik helemaal met je eens. t Hele punt is alleen dat Monique niet van die tegenstrijdige signalen moet geven. Tuurlijk, Tijn zou kunnen denken 'fuck, laat ik bij haar wegblijven want ze heeft een man en kinderen' maar is het niet de taak van Monique om hem dat dan voor eens en altijd goed duidelijk te maken? Tijn zit gewoon onder de plak van Monique en heeft dus vanuit dat punt zijn perceptiekader. Als Monique t allemaal maar een beetje toelaat zal Tijn ook wel denken, 'ze is oud en wijs genoeg, ik hoor t wel wanneer ze iets niet wil'.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, maar hij kan er nog wel rekening mee houden. En dat doet hij niet.
kweeniequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:46 schreef Ecila111 het volgende:
Wat zijn Mich en Semih toch steeds aan het doen?
Slowfox ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:46 schreef Ecila111 het volgende:
Ik snap Tijn en Mo niet. Ze hadden beide ervoor kunnen kiezen om een andere partner te nemen. Even afstand van elkaar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zie Tijn alleen niet als slachtoffer. Het is een volwassen jongen die gewoon ook zijn plaats moet kennen.
Maar goed, ik hou er maar over op.
GEEN paringsdans in ieder gevalquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:46 schreef Ecila111 het volgende:
Na 5 uur dansen...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:51 schreef Suikeroom het volgende:
het ljikt trouwens net of Semih en Micheline elkaar net kennen en dat ze heel erg onwennig dansen.. totaal geen chemie tussen die 2
Oh, heet dat zo.....quote:
Ik kan het niet helpen, maar ik moet die drumsolo altijd in de lucht nadoen.....quote:
Same here.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, maar ik moet die drumsolo altijd in de lucht nadoen.....![]()
Leef je lekker uit,joh, doe eens gek!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, maar ik moet die drumsolo altijd in de lucht nadoen.....![]()
Ik vond ze de eerste 2 uur leuk hoor.quote:
quote:
Misschien nog een brief van haar kinderen. Wie weet. Sneu als het zo zouden moeten gaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. t Hele punt is alleen dat Monique niet van die tegenstrijdige signalen moet geven. Tuurlijk, Tijn zou kunnen denken 'fuck, laat ik bij haar wegblijven want ze heeft een man en kinderen' maar is het niet de taak van Monique om hem dat dan voor eens en altijd goed duidelijk te maken? Tijn zit gewoon onder de plak van Monique en heeft dus vanuit dat punt zijn perceptiekader. Als Monique t allemaal maar een beetje toelaat zal Tijn ook wel denken, 'ze is oud en wijs genoeg, ik hoor t wel wanneer ze iets niet wil'.
Ik dacht dat BB dat zo had gedaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ik snap Tijn en Mo niet. Ze hadden beide ervoor kunnen kiezen om een andere partner te nemen. Even afstand van elkaar.
01:00uurquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:58 schreef Suikeroom het volgende:
tot hoe laat moeten ze nu dansen dan met zn alle?
Ik geloof dat in de brief stond dat ze t goed trokken, wat er gebeurde. Ik ben alleen benieuwd wat er inderdaad in een 2e brief zou staan. Ik ben t met je eens dat t niet zover moet mogen komen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien nog een brief van haar kinderen. Wie weet. Sneu als het zo zouden moeten gaan.
Volgens mij juist niet. Als je de kleurensetjes bekijkt, had Tijn met Marcia (groen) moeten dansen en Monique met Jeroen (Bruin)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik dacht dat BB dat zo had gedaan.
nee wel R. Kelly maar niet van Batman. Weet alleen niet hoe die film heetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:54 schreef Suikeroom het volgende:
oh dit is R Kelly met die Batman soundtrack right?
Ik heb t niet gehoord maar ik denk dat t is R Kelly met I Believe I Can Fly uit de film Space Jam.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee wel R. Kelly maar niet van Batman. Weet alleen niet hoe die film heet
iemand filmpje van ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Uit de opdracht:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:00 schreef Spablauw het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet. Als je de kleurensetjes bekijkt, had Tijn met Marcia (groen) moeten dansen en Monique met Jeroen (Bruin)
I believe I can't fly was het ook niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb t niet gehoord maar ik denk dat t is R Kelly met I Believe I Can Fly uit de film Space Jam.
gotham city ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
I believe I can't fly was het ook niet.
Iets met "City of Angels, everyone of us"
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
gotham city ?
*roept ook maar wat*
ik hoorde tijn en rik daar over roepen namelijk
met het afgelopen feestje ook alquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:09 schreef schatje het volgende:
Etiënne is misselijk. Arme knul.
hij moet niet zo vaak in de spiegel kijkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:09 schreef schatje het volgende:
Ah ja zie het excusequote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:06 schreef Fikkert het volgende:
aha.. gotham city,.. batman dan uiteraard
Hij is gewoon wagen-ziek.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:09 schreef schatje het volgende:
Hij had ook al wat alcohol op toch?? weet niet hoeveelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:09 schreef schatje het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij is gewoon wagen-ziek.
Bewegen en alleen maar naar die tieten van Sa staren gaat niet samen.![]()
Moet 'ie niet zoveel zuipen voor hij begint met dansen, dat kan zn lichaam natuurlijk niet aan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:09 schreef schatje het volgende:
Ik vond het altijd al een misselijk ventjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:09 schreef schatje het volgende:
Tegen wie heb je het nuquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:14 schreef flugeltje het volgende:
Sorry hoor, maar dat gezicht van Monique spreekt ook boekdelen.
Ze wil 'm gewoon, klaar!
semih !quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:14 schreef Inca het volgende:
Stel he dat die RODE TELEFOON nu afgaat wie denken jullie dat hem zou opnemen?
Flugel is zelf een beetje op Tijn. Sssstquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het nuof ben je jezelf aan het overtuigen
![]()
Ze moeten zo'n intensieve krachttraining zoals vorig jaar doen. Dat zal hem lerenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet 'ie niet zoveel zuipen voor hij begint met dansen, dat kan zn lichaam natuurlijk niet aan.
Ze moeten 'm eens goed laten discussieren met Ernesto Hoost.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze moeten zo'n intensieve krachttraining zoals vorig jaar doen. Dat zal hem leren![]()
.
Kan je Marlies wel gaan afkraken, maar Rik is nog steds de man én die moet leiden....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:23 schreef Lady-night het volgende:
dat is toch ook geen dansen wat die Marlies doet
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan je Marlies wel gaan afkraken, maar Rik is nog steds de man én die moet leiden....
En dat ziet er ook alles behalve goed uit, die improvisaties van hem...
Ken ik niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze moeten 'm eens goed laten discussieren met Ernesto Hoost.
Danku!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:14 schreef flugeltje het volgende:
Sorry hoor, maar dat gezicht van Monique spreekt ook boekdelen.
Ze wil 'm gewoon, klaar!
Ik denk dat wel zal meevallen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:28 schreef riri het volgende:
Ben benieuwd hoe Monique Tijn gaat missen als ze weer thuis bij haar man zit![]()
![]()
Ernesto Hoost.quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Danku!![]()
Tijn en Mo vinden mekaar gewoon leuk....er is nou eenmaal meer tussen die 2, die lachjes en oogjes zeggen genoeg. Kon iedereen zich daar nou maar is bij neer leggen.
Als ze het leuk hebben hebben ze het leuk en als ze verdrietig(jaloers enz.) zijn hebben ze verdriet. Het lijken wel mensen.
En tuurlijk heeft Mo een man. Maar die is niet in het huis en wat voor relatie die ook hebben... als dat snor zat was er ook geen probleem. Dat Mo kinderen heeft is ook waar...maar ach die puberen allebij al bijna, dus dat ligt ook al wat minder gevoelig dan met een stel kleintjes.
Laat die 2 lekker hun ding doen...zijn hun gelukkig (zie ze maar is stralen) en ook voor ons valt er nog wat te zien. Ik heb er in ieder geval helemaal geen probleem mee om er naar te kijken. "Love is in the air and it is a beautiful thing"![]()
Marlies en Rik zijn maar overgestapt op de polonaise?quote:
Waar Rik vandaan komt is dat ook "dansen"quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Marlies en Rik zijn maar overgestapt op de polonaise?
Ik wil jou wel eens zien dansen als je onvoorbereid en twee dagen niet bewogen hebt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
K1 is cool!!
Jeroen en Mars zwaaien ook maar wat
Inderdaad. Jeroen doet het prima.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens zien dansen als je onvoorbereid en twee dagen niet bewogen hebt.
Ik kom ook uit die provincie.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waar Rik vandaan komt is dat ook "dansen"
Ja, eigenlijk sinds ze hem weer zeg.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik zie Marcia helemaal stralen bij Jeroen.
Neuh, ga niet 2 dagen op de grond liggen, en ik kan ook niet dansenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens zien dansen als je onvoorbereid en twee dagen niet bewogen hebt.
http://www.youtube.com/watch?v=26LuZ4I_1vwquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:32 schreef schatje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Etiënne rent snel weg.
Doet ie ook wel... en tis ook wel logisch dat hij de pasjes niet weet maar op dat moment zaten ze zo dom te dansen...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:43 schreef demins het volgende:
Ik vind Jeroen juist supersoepel bewegen!![]()
Zo die gast kan vechten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:43 schreef Fikkert het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=26LuZ4I_1vw![]()
![]()
Ik zie hem ook constant bier drinken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:49 schreef Day het volgende:
En E10 heef gewoon tieten. En dat op 20-jarige leeftijd![]()
en doet de chachacha op rock en rollquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:48 schreef Day het volgende:
Die bekken die Rik steeds trek!
Hij denkt echt dat ie John Travolta is!
Van Marcel heeft ie het niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:49 schreef Day het volgende:
Ik zeg, Etiënne een avondje met Ernesto in de princessenkamer.quote:
En zojuist was op Pauw & Witteman ook weer het bedfragment te zien van Etienne en Rik, aangekondigd met de tekst dat "iemand in het Big Brotherhuis er onder invloed van drank achter kwam dat hij homofiel is".quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:49 schreef Day het volgende:
haha, wat dacht je van ramon dekkers.. die is zo klein, misschien denkt ploffie dat ie m kan hebbenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zeg, Etiënne een avondje met Ernesto in de princessenkamer.
van een vlieg een olifant makenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En zojuist was op Pauw & Witteman ook weer het bedfragment te zien van Etienne en Rik, aangekondigd met de tekst dat "iemand in het Big Brotherhuis er onder invloed van drank achter kwam dat hij homofiel is".![]()
Die komt het huis uit als "de bruinwerker met tieten".![]()
come on let's twist again, like you did last summerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:55 schreef Fikkert het volgende:
ontopic... nog meer dan 40 uur,... was dit ??... de twist ???
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:55 schreef Fikkert het volgende:
[..]
haha, wat dacht je van ramon dekkers.. die is zo klein, misschien denkt ploffie dat ie m kan hebben![]()
ontopic... nog meer dan 40 uur,... was dit ??... de twist ???
leuke connectie om via haar die ramon ff te polsenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:57 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ramon Dekkers is de neef van een meisje bij mij op de basisschool.
.
Het is een leuk stel samen, dat wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:54 schreef uniekhoorn het volgende:
De uitstraling tussen Tijn en Mo is heeeeeel anders dan tussen E10 (met gespierde borstkast) en Sab... leuk om het zo tegelijkertijd te zien.
waar haal jij al die kennis vandaan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Staan ze te twisten op de boogie woogie ....
Kan je er beter een jive op doen...
Volgens eigen zeggen is hij altijd dik geweest, maar wonderbaarlijk genoeg heeft hij vroeger ook een sixpack gehadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:49 schreef Day het volgende:
In vaag verleden ooit op hoog niveau gedanst.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:02 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waar haal jij al die kennis vandaan?
Hehe. Echt vaag dat je hersenen ineens die link maken. Ik heb die strips 10 jaar geleden al uitgekotst.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:10 schreef Suikeroom het volgende:
je bent niet de 1e met die gedachte Zjaak![]()
Jeroen anders ook wel maar ja die vind alles best zolang die maar niet weer hoeft te liggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:22 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in, tjonge jonge wát een vrolijkheid, vooral die gezichten. Alleen Mo en Tijn lijken het naar hun zin te hebben![]()
Wederom de kroonluchter, maar dan geen close up.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff off-topic. Ik zit nu op 499 caps......
Wat zal mijn 500e worden?
Wat hebben wij daarmee te maken danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
48 uur stijldansmuziek zit niemand op te wachten. Een beetje variatie houdt het moreel goed. [afbeelding]
Jeroen is een prima danspartner !quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:26 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Jeroen danst als een trekpop.
die ligt nu gewoon te slapen en gaat morgen weer naar zn belangrijke baan.. en kijkt morgen de aflevering waar Mo 12 seconde te zien is.. niks aan de hand voor Rob lijkt mijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:27 schreef Marrije het volgende:
Dit gaat Rob slecht trekken trouwens.
Jeroen en Marcia aka saai en saaierquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:29 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen en Marcia zijn wel een leuk koppel zo (op meerdere vlakken)
Tot die naar de voetbal gaat, en mensen tegenkomt die de streams kijkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die ligt nu gewoon te slapen en gaat morgen weer naar zn belangrijke baan.. en kijkt morgen de aflevering waar Mo 12 seconde te zien is.. niks aan de hand voor Rob lijkt mij![]()
Prima danspartner voor Pinoccio.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Jeroen is een prima danspartner !
Hij blijft vrolijk en is lekker in de maat.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:31 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Prima danspartner voor Pinoccio.
waarop?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:29 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Oh god, nu zoomen de camera's even om het spectaculairder te laten lijken dan het is.
Rik heeft aangegeven dat hij tot 5 uur doorgaat, nu nog een partner zien te vinden die dat ook wil.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:30 schreef Bartoli het volgende:
nog een half uur en de eerste koppels mogen 4u gaan rusten
Robquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:34 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Tijn tegen Mo: "Wie heb je liggen naaien waardoor je het nummer mooi vindt? want het nummer zuigt."
Ik vind Marlies beter bij Pinokkio passen: dezelfde neuzenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:31 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Prima danspartner voor Pinoccio.
Mich ook niet zo te zienquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:36 schreef Bartoli het volgende:
arme semih ziet het niet meer zitten
Marlies is al Tante Sidoniaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:38 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik vind Marlies beter bij Pinokkio passen: dezelfde neuzen![]()
Feliquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
current album: bbrob - 500 pics
Mijn nummer 500 van BB6![]()
[afbeelding]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
current album: bbrob - 500 pics
Mijn nummer 500 van BB6![]()
[afbeelding]
Eigenlijk is het 499, want de eerste is niet echt een capquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Feli![]()
Ik was net te laatDat was vast het lot die ingreep
![]()
Ik gooi mijn map eens in de zoveel tijd leeg, anders zoek ik me rotquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eigenlijk is het 499, want de eerste is niet echt een cap![]()
[afbeelding]
niet 5 seconde tog? niks aan de hand lijkt mijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Opdracht weer mislukt. Tijn en Mo lieten elkaar los...
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Opdracht weer mislukt. Tijn en Mo lieten elkaar los...
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:53 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Dit eindigt in een ordinaire gangbang
Vrijdag jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:53 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Dit eindigt in een ordinaire gangbang
xsusie mwja, wist ik nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:52 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat mag een paar seconden hoor
![]()
wat is er vrijdag dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vrijdag ja![]()
Voorlopig is dit redelijk saai en ik kijk net pas een half uurtje.
mee eenschquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jeroen mag dan een nietszeggende sukkel zijn volgens velen. Maar hij staat er wel weer retecool gewoon te dansen en geen kwaad woord over zijn lippen, over vermoeidheid, pijn in de benen of wat dan ook.![]()
Vrijdag gaan ze allemaal vroeg slapen en chagerijnig zijn dat de opdracht is mislukt, ik heb er nu al zin inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |