ik vind het behoorlijk sneu worden voor die jongenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:10 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn kijkt steeds zo verliefd...
dat zeg ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:11 schreef Nostalgist het volgende:
BB hard..... Zonder schoenen mogen dansen, en toestaan dat ze maar wat schuifelen.... Denk het niet...
En dan mag hij ook nog ongegeneerd zijn lief vasthouden.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik vind het behoorlijk sneu worden voor die jongen
hij is echt tot over zijn oren verliefd op d'r
t Lijkt me echt wel dat BB daarop zinspeelt ja. Dit kunnen ze toch écht nooit halen.quote:
snelle fokstrot kan altijdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:10 schreef Inca het volgende:
Wat moet je hierop dansen dan?
vind zei dat ook weer erg lekker, maar ja man en kids thuisquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En dan mag hij ook nog ongegeneerd zijn lief vasthouden.....![]()
Zal BB alleen maar toejuichen denk ik. Geen drankgelagen meer.....quote:
Die zelf al net zover heen is als hij....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En dan mag hij ook nog ongegeneerd zijn lief vasthouden.....![]()
lijkt me inderdaad onmogelijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Lijkt me echt wel dat BB daarop zinspeelt ja. Dit kunnen ze toch écht nooit halen.
Ik zie haar toch regelmatig wegkijken van hem.... Of zou dat gewoon ijdelheid zijn, om haar spiegelbeeld te bekijken ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die zelf al net zover heen is als hij....
Rob doet er goed aan een advocaat te gaan zoeken.
Mja, dan zal BB wel weer wat extra verzachtende omstandigheden inbrengen om de opdracht steeds gemakkelijker te maken denk ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Lijkt me echt wel dat BB daarop zinspeelt ja. Dit kunnen ze toch écht nooit halen.
ik heb al meer nummers gehoord waarbij ik me achter de oren heb gekrabbeldquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef Bigblahbla het volgende:
jongens dit is toch geen styldansen sinds wanneer dans je het op anastacia
En vervolgens krabbelt ze over z'n nek of kruipt nog eens lekker tegen hem aan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zie haar toch regelmatig wegkijken van hem.... Of zou dat gewoon ijdelheid zijn, om haar spiegelbeeld te bekijken ?![]()
kan iemand niet ff een " micheline mute" progje schrijven ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline, please.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |