Zolang je het zelf maar gelooft, he?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:44 schreef Cart_man het volgende:
Ik ben inderdaad beter, dan al die waardeloze mensen daar in dat stadion gisteren.
Precies.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik snap ook niet wat die mensen bezielt, maar goed ieder zn eigen ding.
Ajax publiek zegt ie.Volgens mij vieren ze in tukkerland carnaval?quote:
Hoezo valt mee, geluk is idd met de domme, AZ won in Kerkrade dus het klopt wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:53 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Valt mee, want dan had Roda wel hoger gestaan![]()
Margraten doek hangt ook bij ajax op, dus ajax-publiek is op zijn plek.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:23 schreef Erasmusch het volgende:
Margraten is Limburg. Net als Vortum Mullem![]()
Knappe jongen als jij dat wel al eens hebt gehoord.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel eens het Schotse of Ierse volkslied gehoord voor een match?
Wordt toch anders aardig goed meegezongen hoor ...quote:Nee dan dat Wilhelmus waar je het publiek zachtjes hoort mee'zingen'...
Beter Ajax publiek bij Oranje, dan Roda publiek bij duitslandquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Margraten doek hangt ook bij ajax op, dus ajax-publiek is op zijn plek.
Wat is dan een mooi stadion? dat van KVM zeker hahahaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mooi? Stadion?Wel eens daargeweest?
Maar dat hangt ook op als het in bv de kuip of eindhoven wordt gespeeld zijn gewoon oranje supporters, snap je dat nou niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Margraten doek hangt ook bij ajax op, dus ajax-publiek is op zijn plek.
een gedeelte wel jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:45 schreef Erasmusch het volgende:
Ja, dan gaan ze allemaal met een boerenkiel, klompen en een beugeltje Grolsch naar het dorpshuus![]()
Of snap jij niet dat het ook neuzen zijn die datzelfde doek ook in 020 ophangen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:59 schreef kluivie het volgende:
[..]
Maar dat hangt ook op als het in bv de kuip of eindhoven wordt gespeeld zijn gewoon oranje supporters, snap je dat nou niet?
Maar het zijn dus gewoon joden. Komt Henk Rietman eigenlijk ook bij Oranje?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:59 schreef kluivie het volgende:
[..]
Maar dat hangt ook op als het in bv de kuip of eindhoven wordt gespeeld zijn gewoon oranje supporters, snap je dat nou niet?
Wir sind Deutscher und ihr nicht!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:57 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Beter Ajax publiek bij Oranje, dan Roda publiek bij duitsland![]()
Dat is veel meer stadion dan de ArenA, en de sfeer wat daar hangt zal menigeen Nederlandse club jaloers op zijn!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:58 schreef kluivie het volgende:
[..]
Wat is dan een mooi stadion? dat van KVM zeker hahaha![]()
![]()
Ze hebben daar zelfs duitse reclameborden hangenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:57 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Beter Ajax publiek bij Oranje, dan Roda publiek bij duitsland![]()
Alleen jammer dat de Belgische competitie geen ene drol voorstelt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is veel meer stadion dan de ArenA, en de sfeer wat daar hangt zal menigeen Nederlandse club jaloers op zijn!
Mijn mooiste stadions (waar ik zelf geweest ben!):de Kuip de Bosuil
So hey, een sponsor die er op Kaalheide al was. Heb je zeker op de foto's van Roda-ajax gezien? Maar de neusjes vallen wel over Roda ineens, zit jullie verlies in 'Duitsland' jullie dwars?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ze hebben daar zelfs duitse reclameborden hangen![]()
Ben je daar trots op ofzo? Ik woon iets van 15 km van de Duitse grens af, maar kan die moffen wel schieten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
So hey, een sponsor die er op Kaalheide al was. Heb je zeker op de foto's van Roda-ajax gezien? Maar de neusjes vallen wel over Roda ineens, zit jullie verlies in 'Duitsland' jullie dwars?
Wir sind Deutscher und ihr nicht!
En dan toch meer publiek trekken dan de meeste Nederlandse clubs (middenmoot & degradatie trekt echt niet meer! En op een uitzondering nagelaten meer dan de hele Jupiler League). En dan toch meer fans meenemen op verplaatsing dan welke andere Nederlandse club ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de Belgische competitie geen ene drol voorstelt.![]()
![]()
En dan speelt KV Mechelen nog niet eens in de hoogste afdeling.
Nee, want aan het einde van de rit hebben wij er weer een schaaltje bij, en hebben jullie weer niksquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
zit jullie verlies in 'Duitsland' jullie dwars?
Daar ben je toch niet serieus trots op hè?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:10 schreef DarkShine het volgende:
Als je het over succespubliek hebt. Ik kom niet voor de prijzen, deed ik dat wel dan was ik niet voor Roda & KVM.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee, want aan het einde van de rit hebben wij er weer een schaaltje bij, en hebben jullie weer niks![]()
Zie 1 van mijn vorige postsquote:Daar ben je toch niet serieus trots op hè?![]()
Ik zeg dat Ajax een schaal wint, en dan ben je succespubliek?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je het over succespubliek hebt. Ik kom niet voor de prijzen, deed ik dat wel dan was ik niet voor Roda & KVM.
[..]
Zie 1 van mijn vorige posts
Wat is dit voor een zielige reactie.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de Belgische competitie geen ene drol voorstelt.![]()
![]()
En dan speelt KV Mechelen nog niet eens in de hoogste afdeling.
Kan me nog lege beelden van de ArenA herinneren hoor. Zoals jij het zei kom je over alsof je voor de prijzen gaat, en dat ga ik dus niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik zeg dat Ajax een schaal wint, en dan ben je succespubliek?Ik ging ook toen het minder ging met Ajax
![]()
Gemiddelde 020 iq.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat is dit voor een zielige reactie.
Check de 6.gif.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat is dit voor een zielige reactie.
Hij is fan van psv.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gemiddelde 020 iq.
Strassbourg 88 zal hem nog dwars zitten? Als hij toen niet nog in de pampers zat.
Lol, ik kom niet uit 020, ik kom uit 0591.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gemiddelde 020 iq.
Strassbourg 88 zal hem nog dwars zitten? Als hij toen niet nog in de pampers zat.
quote:
Jij kan je lege beelden herinneren van de Arena, ik kan me geen volle beelden herinneren van Parkstad limbo. Ik weet dus niet of je wel de juiste persoon bent om daarover te oordelen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan me nog lege beelden van de ArenA herinneren hoor. Zoals jij het zei kom je over alsof je voor de prijzen gaat, en dat ga ik dus niet.
Ik heb het altijd al gezegdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:10 schreef DarkShine het volgende:
Nee dan heb je dat niet goed begrepen.Maar goed, kijk leeg is de arena nooit, vaak minimaal wel 25.000/30.000 man.Maar het verhaal van dat de arena in mindere tijden leeg is komt omdat veel mensen elkaar napraten.Ik bedoel kijk naar de kuip in mindere tijden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan me nog lege beelden van de ArenA herinneren hoor. Zoals jij het zei kom je over alsof je voor de prijzen gaat, en dat ga ik dus niet.
Die zijn er ook niet veel geweest nee(3/4x dacht ik). Maar wij doen ons dan ook niet voor als 'grote' club.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:24 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij kan je lege beelden herinneren van de Arena, ik kan me geen volle beelden herinneren van Parkstad limbo. Ik weet dus niet of je wel de juiste persoon bent om daarover te oordelen.
quote:
Wie doen zich wel voor als grote club?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die zijn er ook niet veel geweest nee(3/4x dacht ik). Maar wij doen ons dan ook niet voor als 'grote' club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |