ja, en Elvis leeft nogquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:01 schreef kniertjeh het volgende:
er zijn boze tongen die beweren dat hij helemaal niet op de maan is geweest maar dat het in scene is gezet..propaganda...........
Ja..die woont samen met Bin Laden.quote:
Zelfs in dat geval heeft 'ie het wel gezegdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:01 schreef kniertjeh het volgende:
er zijn boze tongen die beweren dat hij helemaal niet op de maan is geweest maar dat het in scene is gezet..propaganda...........
Nops...zoek naar een gramaticale fout.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:02 schreef kniertjeh het volgende:
That's one little step for man
Hehe ik herken het...ook zo'n mooie voor vakkenvullers: *klant pakt product wat je net hebt neergezet* 'Nou ben ik ff vervelend hoor'. Argh scheit me niks, iemand anders pakt um dan wel over 30 minutenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja juist. zo zijn er wel 30 standaard grapjes, en 3000 iets minder standaard grapjes die ik iedere vrijdagavond en iedere zaterdag aan moest horen. En dan kijken ze je raar aan als je niet meer helemaal leuk en blij enzo reageert![]()
Mag ik dan iets zeggen wat misschien ook al honderd keer is gezegd maar wat ik elke keer denk als ik je avator zie...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Hehe ik herken het...ook zo'n mooie voor vakkenvullers: *klant pakt product wat je net hebt neergezet* 'Nou ben ik ff vervelend hoor'. Argh scheit me niks, iemand anders pakt um dan wel over 30 minuten![]()
Ja maar... toen was ie net terug, moet ik dat bijschrift ook wijzigenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:06 schreef kniertjeh het volgende:
[..]
Mag ik dan iets zeggen wat misschien ook al honderd keer is gezegd maar wat ik elke keer denk als ik je avator zie...
je bent zonder baard mooier.![]()
bingo!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:05 schreef lienelien het volgende:
for A man
Je onderschrift is tijdloos.. je baard kan verledentijd zijn...waarom spreek je in hij..ben jij hem niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja maar... toen was ie net terug, moet ik dat bijschrift ook wijzigen![]()
uuh uhm...fuck betraptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:11 schreef kniertjeh het volgende:
[..]
Je onderschrift is tijdloos.. je baard kan verledentijd zijn...waarom spreek je in hij..ben jij hem niet?![]()
![]()
Ben je hem nou?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:16 schreef erkel het volgende:
[..]
uuh uhm...fuck betrapthehe misschien verander ik 'm binnenkort wel ff
![]()
1999 ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:16 schreef erkel het volgende:
Tweakers 99
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |