Prima dat de vragensteller beslist. Moet 'ie/ze wel zijn/haar feiten op orden hebbenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee, is niet met die reden begonnen, maar dat was wel bijna het enige wat toen op fok te vinden was, en waardoor fok groot is geworden. Staat in diverse bronnen hier op fok beschreven. Maar goed, vragensteller beslist. Heerlijk, die democratie![]()
6?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
Té veel als je het mij vraagt. Zoetermeer is toch helemaal niet ZO groot?
Rotterdam heeft er "maar" 6 zie ik..
Nem en jij hebben beide gelijk, tis maar net hoe je 'waaruit' interpreteertquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee, is niet met die reden begonnen, maar dat was wel bijna het enige wat toen op fok te vinden was, en waardoor fok groot is geworden. Staat in diverse bronnen hier op fok beschreven. Maar goed, vragensteller beslist. Heerlijk, die democratie![]()
ik heb mijn feiten op orde. Zoals ik je het antwoord is gegeven, is zoals danny het zelf zegt. En Danny is god.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima dat de vragensteller beslist. Moet 'ie/ze wel zijn/haar feiten op orden hebben
Soit...ik ben een mierrenneuker.
ja ik snap hem ook welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Nem en jij hebben beide gelijk, tis maar net hoe je 'waaruit' interpreteertdus dan beslist vragenstellert idd
Ik had 7 moeten zeggen jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
6?
Alexander
Bergweg
Blaak
Centraal
Hofplein
Kleiweg
Lombardijen
Noord
Stadion
Wilgenplas
Zuid
oh geen idee, nooit geweest. Is zeker gewoon een perron met een kaartjesautomaat? Net zoals Nijmegen-Lentquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had 7 moeten zeggen ja
Wilgenplas, Kleiweg, Bergweg en Hofplein zijn geen stations meer.
Ik zie een volledige vergelijking met de Bijbel hier. God's woord wordt ook vaak verkeerd geinterpreteerdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik heb mijn feiten op orde. Zoals ik je het antwoord is gegeven, is zoals danny het zelf zegt. En Danny is god.
ook dáár heb je gelijk in.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie een volledige vergelijking met de Bijbel hier. God's woord wordt ook vaak verkeerd geinterpreteerd
Nee hoor. Zijn altijd volledige stations geweest. Maar tegenwoordig is dat de Randstad Rail. En dat is een snelmetro.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh geen idee, nooit geweest. Is zeker gewoon een perron met een kaartjesautomaat? Net zoals Nijmegen-Lent
je kan op ns.nl er wel gewoon kaartjes naartoe kopenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor. Zijn altijd volledige stations geweest. Maar tegenwoordig is dat de Randstad Rail. En dat is een snelmetro.
Dat zijn de spooktreinen. Die komen nooit meer terug, zijn ook alleen enkeltjes.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
je kan op ns.nl er wel gewoon kaartjes naartoe kopen![]()
ahh, goed dat je het zegtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat zijn de spooktreinen. Die komen nooit meer aan, zijn ook alleen enkeltjes.![]()
Moet je voor de grap eens van Rotterdam Bergweg naar Den Haag Centraal invoerenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
je kan op ns.nl er wel gewoon kaartjes naartoe kopen![]()
je moet lopen van de NSquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens van Rotterdam Bergweg naar Den Haag Centraal invoeren
Inderdaad...omdat er geen trein meer rijdtquote:
Ook dat natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:47 schreef lienelien het volgende:
nee de ns is sowieso een beetje in de war
En wie verzon de naam?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:54 schreef erkel het volgende:
Gretha Duisenberg? .........
Nee, maar ik had het geweldig gevonden (al was het een eikel)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:55 schreef erkel het volgende:
Pim Fortuyn?
Nee joh, die geilt juist op Palestijen knuffelen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:57 schreef erkel het volgende:
Jan Mulder?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
De beste man draagt ongeveer dezelfde naam als augurkenschijfjes
Dat lijkt me ook jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb net even opgezocht wie het is, wel een goede hint.
Mijn geheugen werkt niet zo best opt moment, die troep jarenlang door me klauwen laten gaan, maar die naamquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
De beste man draagt ongeveer dezelfde naam als augurkenschijfjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |