Wordt ja altijd zo kribbig van drank?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
niet zo ongeduldig, kijk eens boven je![]()
Kniertje +1quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:32 schreef kniertjeh het volgende:
ruwe gok, Shakespeare.... (blijft voorlopig op 2 punten hangen)
Die is van,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:31 schreef erkel het volgende:
Kluun!!
ik heb net nog samen met 2 meiden liedjes lopen zingen op de Kloveniersburgwal.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wordt ja altijd zo kribbig van drank?
Ik krijg altijd een rode neus van drank...
Ja maar dan moet ik een vage toetsencombi van 3 toetsen gebruiken...dat is irritant.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:32 schreef lienelien het volgende:
ja maar een Duitse laptop kent ook vást wel een accent grave
ja en De Weduwnaarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:33 schreef kniertjeh het volgende:
[..]
Die is van,
vrouw ging naar de dokter
verschiet van der stoelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Kniertje +1
Heb het stuk net in een moderne bewerking gezien, was heel leuk!![]()
Dát is dan wel weer gezelligquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik heb net nog samen met 2 meiden liedjes lopen zingen op de Kloveniersburgwal.![]()
Bewoners, excuses.
Ja weet ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:33 schreef kniertjeh het volgende:
[..]
Die is van,
vrouw ging naar de dokter
ofzo.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja weet ikDat ie had liggen krikken met iemand anders, terwijl zijn eigen vrouw dood lag te gaan aan borstkanker ofzoiets toch ?
![]()
fictie vind ik nog wel aardig, maar non-fictie![]()
lijstdúwer? en je vraag in bold, plsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:35 schreef kniertjeh het volgende:
Nou een makkelijke dan eens? Wie is lijstduwer van de sp?
Het was in zijn boek wat meer benadrukt als het echt was...zei hij zelf...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja weet ikDat ie had liggen krikken met iemand anders, terwijl zijn eigen vrouw dood lag te gaan aan borstkanker ofzoiets toch ?
![]()
fictie vind ik nog wel aardig, maar non-fictie![]()
boek is gebasseerd op zijn leven ja, dus is het fictie. Maar gewoon over het algemeen gezien van ik non-fictie gewoon bagger, autobiografieën vind ik nog wel interessant. Voor de rest heb ik niks met literatuurquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
ofzo.
En volgens hemzelf is het fictie![]()
Is het boek minder goed dan, als je weet dat het grotendeels non-fictie is?
je zin klopt nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:38 schreef erkel het volgende:
[..]
boek is gebasseerd op zijn leven ja, dus is het fictie.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:37 schreef lienelien het volgende:
of bestaat er werkelijk zoiets als een lijstduwer?
ja, ik had het door.nooit geweten alleen dat het zo heetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
lijst·du·wer (de ~ (m.), ~s)
1 politicus die als stemmentrekker op een kandidatenlijst staat, maar niet gekozen wil worden [in België op de tweede, in Nederland op de laatste plaats]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |