Zat ie bij Humerto Tan in de klas? Ik kwam laatst toevallig langs gezapt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:52 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, misschien een naamgenoot van hem, maar ik zoek iemand in een hele andere hoek.
Deze persoon was laatst bij klasgenoten.
Dan staan alle punten weer op 0.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Enneehhh....wat wil je gaan resetten?
Om de 250 delen denk ik dus bij deel 500quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:47 schreef Grim. het volgende:
Vraagje: Gaan we weer resetten bij topic nummer 350 of 500?
Nee, die is volgens mij niet meer in staat om bij klasgenoten te komen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:53 schreef wyccie het volgende:
Is dat degene die de stem doet bij een aantal Fabeltjeskrant-karakters?
Ja, bedacht ik me net ook. Had ik het bijna goed. Goede voornaam en beginletter achternaam.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef Emmetje37 het volgende:
Fabeltjeskrant was Frans van Dusschoten ... toch ?
Nee, de persoon heet tegenwoordig anders. Volgens zijn zeggen, zo biechte hij op, waren zijn ouders bij zijn geboorte niet getrouwd. Vandaar de naamsverandering, hij deed er nogal vreemd over. Volgens mij is de naam waaronder iedereen hem kent gewoon een artiestennaam. HIj is alleen het type artiest die zich hiervoor een beetje geneerd denk ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, bedacht ik me net ook. Had ik het bijna goed. Goede voornaam en beginletter achternaam.![]()
Nope, deze meneer zingt de 'sterren' van de hemel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:59 schreef Emmetje37 het volgende:
Is hij die clown?
Tjah, hier kwam dus een klasgenootje mee aan. Ze had (vroeger dus) ineens Fransje van Doren gezien op TV. Frans Bauer reageerde hier alleen een beetje vreemd op, maar het was dus echt zo.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Frans Bauer?
SpongeBob SquarePants it is! NRSIX+1quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:13 schreef NrSiX het volgende:
Sponsbob
opgezocht om zeker te weten ..... Van Doorne transmissie oftewel "het pientere pookje"quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:51 schreef Emmetje37 het volgende:
is dat niet van de transmissiemotor ?
Eerder..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1880?
SO close..and yet so far awayquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1780 dan
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bah ik had weer gehoopt op een eerder of later
1870?
Ik vatte het op als: de cijfers zijn goed, maar de volgorde niet. Vandaarquote:
Lager...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vatte het op als: de cijfers zijn goed, maar de volgorde niet. Vandaar
1783 dan?
anyway, ik ga proberen te slapen... veel plezier verder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |