al 1,5 seizoen uit vormquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef Danny_Ramone het volgende:
Als kermisexploitant zou ik landzaat graag zien bij mijn ballen gooi kraam. Die gozer raakt niks.
Goeie pass iddquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Gelukkig hebben we nu EEN ECHTE LINKSBACK erin
dan zullen we nog niks verklappen voor jequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:58 schreef Devrim_ het volgende:
iedereen zit al bij 2 - 1 en ik bij hoekschop
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
dan zullen we nog niks verklappen voor je![]()
en makaayquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:00 schreef RijstNatie het volgende:
van Bronckhorst, De jong, Babel, Landzaat allemaal opsouten
van bommel, davids en seedorf trug
ze spelen al de hele 2e helft bagger hoor, en laatste deel van 1e helft ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:00 schreef BB-King het volgende:
Jammer... ze begonnen redelijk en de 3-0 was eerder een feit.
De Cler, maar Van Basten kiest voor Urbyquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Waarom is Gio ongeveer onomstreden in 't NL-elftal? Ik snap echt niet dat wij blijkbaar GEEN betere linksachter in Nederland hebben lopen. Ik zou zeggen, ga Bogarde dan maar weer oproepen. Die blijft tenminste op z'n plaats met al dat goud en gaat geen gekke dingen doen.
Gio mag bij deze voortaan AL-TIJD thuisblijven
We hebben de Cler, maar is geen ajacied, helaasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Waarom is Gio ongeveer onomstreden in 't NL-elftal? Ik snap echt niet dat wij blijkbaar GEEN betere linksachter in Nederland hebben lopen. Ik zou zeggen, ga Bogarde dan maar weer oproepen. Die blijft tenminste op z'n plaats met al dat goud en gaat geen gekke dingen doen.
Ik heb ook liever De Cler.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat zeg ik al een tijdjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef komrad het volgende:
ik zeg, eruit met de bondscoach
Ik bedoelde het meer zo van... je verwacht niet echt een tegengoal meer.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:00 schreef JoleX het volgende:
[..]
ze spelen al de hele 2e helft bagger hoor, en laatste deel van 1e helft ook.
V Bommelquote:
Ik zou het ook niet willenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:02 schreef maril het volgende:
[..]
V Bommel, maar goed die wil zelf niet meer . altans onder deze coach
Heb je alleen de laatste 2 wedstrijden gekeken?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Van Bronckhorst bewijst dus twee keer binnen 4 dagen dat ie zijn beste tijd heeft gehad...
Daar gaf Van Gaal bij Studio Voetbal nog uitleg over. Had iets te maken met De Zeeuw die geloof ik verdedigend beter is dan Schaars. (of andersom). Had dus te maken met het soort wedstrijd waarin 1 van de 2 dan beter zou renderen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
Bij AZ speelt toch meestal De Zeeuw op de positie waar Schaars nu speelt
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:03 schreef raistlin6 het volgende:
waarom zit ik na ruim 70 minuten naar een SPANNENDE nederland - albanie te kijken? het is ongehoord!
Meer voor de 3-1.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:05 schreef DarkShine het volgende:
Word tijd voor de 2-2, niet?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:05 schreef DarkShine het volgende:
Winnaar gouden bronzen schoen en basiskracht bij AZ tegen een kutventjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:00 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
De Cler, maar Van Basten kiest voor Urby![]()
Liever 3-1 eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:05 schreef DarkShine het volgende:
2-4quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:05 schreef ikke_ook het volgende:
hoeveel staat t?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef Joeriii het volgende:
[..]
We hebben de Cler, maar is geen ajacied, helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |