Hou je van soep?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:14 schreef dwerg het volgende:
Hoofdpijntopic. Dem, wat lelijk.
Alle soorten soep: mosterdsoep, tomatensoep, broccolisoep, noem het maar op. Zolang er maar geen vis in zit.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:14 schreef Lienekien het volgende:
Hou je van soep?
En kun je 't zelf ook klaarmaken?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:15 schreef dwerg het volgende:
[..]
Alle soorten soep: mosterdsoep, tomatensoep, broccolisoep, noem het maar op. Zolang er maar geen vis in zit.
Ik ken een tomatenkweker. Héérlijke tomatensoep maakte die. Heb ik het recept eens gevraagd. Wat denk je? Kwam geen verse tomaat aan te pas.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:18 schreef dwerg het volgende:
Ik kan zelf tomaten kweken en er soep van maken. En van iemand op het forum heb ik een recept voor broccolisoep gekregen, en dat moet ik echt nog een keer proberen.
Wat een deceptie.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ken een tomatenkweker. Héérlijke tomatensoep maakte die. Heb ik het recept eens gevraagd. Wat denk je? Kwam geen verse tomaat aan te pas.![]()
Daar gaat het dan uiteindelijk om. Dankzij tomatensoep heb ik tomaten leren eten. Vroeger luste ik geen tomaten, wel soep. Toen deed mijn moeder er op een gegeven moment stukken tomaat in, en mettertijd begon ik zowaar tomaten lekker te vinden.quote:
Inderdaad maar die chinees omschreef het gerecht dus als verbrand vleesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:23 schreef wyccie het volgende:
Babi Pangang zijn Indonesische woorden.
wantquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:32 schreef wyccie het volgende:
Je moet ze nooit geloven.
Wat knap dat je dingen uit elkaar houdt.quote:
Het recept voor de pindasoep staat in de vorige LPT.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
terugvindsoepie
Och ja, die had ik ook nog voor je opgezocht, maar omdat Jannah het goede bouwjaar had, had ik MiaMia mar achterwege gelaten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:42 schreef broer het volgende:
had ik MiaMia ook niet gezien. En die was wél heel leuk.
Ben jij opeens vriendjes met Ollie?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:22 schreef Lienekien het volgende:
Waar gáát dit over?
Waar had ik dat uit moeten opmaken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben jij opeens vriendjes met Ollie?
(De poëzieavond, Lienekien!)
Was het zó ongeloofwaardig?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:21 schreef wyccie het volgende:
*proest*
Bedankt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:42 schreef broer het volgende:
Heel Amnesty International, Erik.
Het is inderdaad een ideequote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ideetje, Erik! Maak een serie, en bied het aan bij Amnesty.
Gevonden!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het recept voor de pindasoep staat in de vorige LPT.![]()
Het deed me denken aan een oude campagne van Amnesty. Met bekende Nederlanders die gemarteld worden. De stijl en sfeer van jouw foto's sluit daar op aan. Dus het was inderdaad een compliment.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |