En Erik nog geïnspireerd tot een gedicht. Het kan niet OP vandaag.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Blauw blauw hemelsblauw
Dokter is die kat van jou?
De dokter zei; "Die kat is niet van mij!"
Soep soep soep
soep soep soep
Mij te laat.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Soep
kijken jullie wel eens de staat van verwarring. Erg leuke talkshow van de VPRO
http://www.vpro.nl/progra(...)elen/media/30332545/
't Heeft niks met soep te maken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Soep
kijken jullie wel eens de staat van verwarring. Erg leuke talkshow van de VPRO
http://www.vpro.nl/progra(...)elen/media/30332545/
Erm dan verzinnen we een neologisme: soépoquote:
Zeg het maar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Erm dan verzinnen we een neologisme: soépo
wat is dat?
Okay laat maar zitten dat slaat hier niet aanquote:
dat is alleen dat filmpjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:24 schreef wyccie het volgende:
't Ziet eruit als een chiquere variant van Sixpack.
Nee, de hele site bedoel ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
dat is alleen dat filmpjehet is een talkshow in een studio.
juistquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
De bedoeling is dus dat je een term die niet bestaat zegt, en dat de ander een betekenis er aan maakt?
quote:vrijdag 8 september 2006 13:12 nieuws
Nieuwe VUP gespot!
Matthijs Schoonhoven gespot!
Matthijs Schoonhoven, A.D. van Eckstraat in Almere Buiten, komt tot de conclusie dat
hij oordopjes heeft meegewassen terwijl hij de was ophangt voor het slapen gaan,
gespot door Simone.
Oja, matthijs schoonhoven is zo onbekend omdat hij zijn energie steekt in de
verkeerde dingen, zoals de was ophangen voor het slapen gaan, shampoo verspillen om
zijn kale hoofd te wassen,
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:34 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja ik ben door naar de 2de ronde qua sollicitatie
Ik zit nog vol van de pompoensoep.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hou wel van groentensoep met veel groenten en van ossenstaartsoep liefst met een stuk ossenstaart en snertmaar dan wel met veel stukken varken erin (poten en ribben en worst)
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:48 schreef gateh het volgende:
1
2
3
4
5quote: Op woensdag 11 oktober 2006 20:46 schreef Lienekien het volgende:
20 woordjes. Da's ook niks.
Schrijf ze allemaal tien keer over. Dan komt het wel goed.
oke ik zal het even proberen
havo3 de vorige 2 jaren waren de woordjes te simpel
pompoen soep .. van die oranje gelige drabquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zit nog vol van de pompoensoep.![]()
Ik wilde hem quoten met jouw quote erbij, maar dat werkt niet. Dus heb ik er maar codetags omheen gezet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:53 schreef Lienekien het volgende:
Wat ziet die quote er raar uit, zeg!![]()
Maar waarom is die quote zo vreemd? Ik zie dat wel eens vaker.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:53 schreef wyccie het volgende:
Mijn god, wat is dat triest. Ik dacht dus dat het over de basisschool ging.
de manier om quote in quote te doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
1 Wat ziet die quote er raar uit, zeg! :D
Daar word ik niks wijzer van, hoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
de manier om quote in quote te doen
[code]dan moet je dit typen[/code]quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar word ik niks wijzer van, hoor.
Ja, wie gaat een pompoen dan ook uithollen met een lepel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:57 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een blaar op mijn vinger van de pompoen
Waar dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[code]dan moet je dit typen[/code]
Het schijnt dat de pompoenoogst dit jaar niet zo best is. Door de droogte zit er minder vruchtvlees onder de schil.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:00 schreef wyccie het volgende:
Aha!
Nu weet ik het voor de volgende keer.
gewoon ergens dat is om code ergens neer te zetten dan krijg je lijn nummers enzoquote:
Gelukkig lag dat dus niet aan mijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:01 schreef Lienekien het volgende:
Het schijnt dat de pompoenoogst dit jaar niet zo best is. Door de droogte zit er minder vruchtvlees onder de schil.
Weet ik nog niet hoe ik met die code een quote in een quote krijg, hoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
gewoon ergens dat is om code ergens neer te zetten dan krijg je lijn nummers enzo
't Heeft niet zo'n uitgesproken smaak, eigenlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet echt niet meer waar pompoen naar smaakt. Wat vreemd.
Het gaat erom dat je behalve de tekst van de persoon die je quoot óók nog de tekst ziet van de persoon die al gequoot werd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:03 schreef Lienekien het volgende:
1 gewoon ergens dat is om code ergens neer te zetten dan krijg je lijn nummers enzo
[..]
Weet ik nog niet hoe ik met die code een quote in een quote krijg, hoor.Toch?
![]()
Zo?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
1 [..]
Het gaat erom dat je behalve de tekst van de persoon die je quoot óók nog de tekst ziet van de persoon die al gequoot werd.
Als ik jou nu quote, dan is datgene wat jij hebt gequote niet te lezen, het wordt een [...]. Als je in een ander scherm de originele tekst quote en dat kopieert naar de plaats waar [...] nu staat en er die codetags omheen zet, dan krijg je een quote in een quote.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Heeft niet zo'n uitgesproken smaak, eigenlijk.
je moet de tekst van de vorige gequote persoon (dus niet degene die jij quote) gewoon ook nog even copy/paste'n in de[code] tags.quote:
en het staat ook niet mooiquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:08 schreef wyccie het volgende:
1 't Heeft niet zo'n uitgesproken smaak, eigenlijk. :)
Als ik jou nu quote, dan is datgene wat jij hebt gequote niet te lezen, het wordt een [...]. Als je in een ander scherm de originele tekst quote en dat kopieert naar de plaats waar [...] nu staat en er die codetags omheen zet, dan krijg je een quote in een quote.
Ik zal het wel op een ingewikkelde manier doen. Kan makkelijker denk ik.
Hou je van soep?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:14 schreef dwerg het volgende:
Hoofdpijntopic. Dem, wat lelijk.
Alle soorten soep: mosterdsoep, tomatensoep, broccolisoep, noem het maar op. Zolang er maar geen vis in zit.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:14 schreef Lienekien het volgende:
Hou je van soep?
En kun je 't zelf ook klaarmaken?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:15 schreef dwerg het volgende:
[..]
Alle soorten soep: mosterdsoep, tomatensoep, broccolisoep, noem het maar op. Zolang er maar geen vis in zit.
Ik ken een tomatenkweker. Héérlijke tomatensoep maakte die. Heb ik het recept eens gevraagd. Wat denk je? Kwam geen verse tomaat aan te pas.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:18 schreef dwerg het volgende:
Ik kan zelf tomaten kweken en er soep van maken. En van iemand op het forum heb ik een recept voor broccolisoep gekregen, en dat moet ik echt nog een keer proberen.
Wat een deceptie.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ken een tomatenkweker. Héérlijke tomatensoep maakte die. Heb ik het recept eens gevraagd. Wat denk je? Kwam geen verse tomaat aan te pas.![]()
Daar gaat het dan uiteindelijk om. Dankzij tomatensoep heb ik tomaten leren eten. Vroeger luste ik geen tomaten, wel soep. Toen deed mijn moeder er op een gegeven moment stukken tomaat in, en mettertijd begon ik zowaar tomaten lekker te vinden.quote:
Inderdaad maar die chinees omschreef het gerecht dus als verbrand vleesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:23 schreef wyccie het volgende:
Babi Pangang zijn Indonesische woorden.
wantquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:32 schreef wyccie het volgende:
Je moet ze nooit geloven.
Wat knap dat je dingen uit elkaar houdt.quote:
Het recept voor de pindasoep staat in de vorige LPT.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
terugvindsoepie
Och ja, die had ik ook nog voor je opgezocht, maar omdat Jannah het goede bouwjaar had, had ik MiaMia mar achterwege gelaten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:42 schreef broer het volgende:
had ik MiaMia ook niet gezien. En die was wél heel leuk.
Ben jij opeens vriendjes met Ollie?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:22 schreef Lienekien het volgende:
Waar gáát dit over?
Waar had ik dat uit moeten opmaken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben jij opeens vriendjes met Ollie?
(De poëzieavond, Lienekien!)
Was het zó ongeloofwaardig?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:21 schreef wyccie het volgende:
*proest*
Bedankt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:42 schreef broer het volgende:
Heel Amnesty International, Erik.
Het is inderdaad een ideequote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ideetje, Erik! Maak een serie, en bied het aan bij Amnesty.
Gevonden!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het recept voor de pindasoep staat in de vorige LPT.![]()
Het deed me denken aan een oude campagne van Amnesty. Met bekende Nederlanders die gemarteld worden. De stijl en sfeer van jouw foto's sluit daar op aan. Dus het was inderdaad een compliment.quote:
Zie gelijktijdige post in Lesbeau!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi.
Terugstalkt, en ik heb de neiging te blijven hangen,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zie gelijktijdige post in Lesbeau!![]()
Okay, best hoor, dat niveau kan ik best aan, dus geen gezwaffel? Maar wel zeiken op Mulisch?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je maar onthoudt dat hier louter correct Nederlands gepost wordt en er geen ruimte is voor oppervlakkig geneuzel.
Voeg me gewoon toe, laat ik zien hoe amateuristisch ik ben. Ben nu ff orde in de chaos die slaapkamer heet aan het scheppen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:57 schreef LXIV het volgende:
Welkom aan de overkant, Sitethief!
Ik zie dat je nog ICQ-user bent. Houdt vol en despereert niet!
Bedankt voor deze relevante mededeling.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:23 schreef broer het volgende:
Als jullie Isa het komende uur zoeken - die zit House te kijken.
Ik ook, trouwens.
Daar ben ik voor, LXIV. Voor de relevante mededelingen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:24 schreef LXIV het volgende:
Bedankt voor deze relevante mededeling.
Nee.quote:Zit je er naast?
Humor: Check,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:49 schreef wyccie het volgende:
Houden TTK'ers eigenlijk van humor?
Jawel! Het liefst erg subtielquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:49 schreef wyccie het volgende:
Ben je een psychoanalyse van de TTK-er aan het maken?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:49 schreef wyccie het volgende:
jawel, maar niet amerikaanse comedyfilms..., iig de meeste nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:49 schreef wyccie het volgende:
Kan je huilen om humor? Is het dan nog humor?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:56 schreef LXIV het volgende:
Dat is ook geen humor om te lachen.
Dat laat ik aan jou over.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:55 schreef LXIV het volgende:
Ben je een psychoanalyse van de TTK-er aan het maken?
Beslist. Wat dacht je van het sarcasmequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kan je huilen om humor? Is het dan nog humor?
En kan je ook huilen om humor zonder dat het vreugdetranen zijn?
Ja hoor! Al kijk ik het tegenwoordig niet vaak meer. Ik moet echt eens een keertje de Final Destination films gaan kijken, denk ik...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:01 schreef wyccie het volgende:
Houden TTK'ers eigenlijk van horror?
Final Destination vind ik dan weer humorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor! Al kijk ik het tegenwoordig niet vaak meer. Ik moet echt eens een keertje de Final Destination films gaan kijken, denk ik...![]()
Tja, sociale levens hebben al vaker een online leven verziekt he.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Final Destination vind ik dan weer humor. Oh, en Rena mist je, stuur d'r eens een PM.
Met een Sitethief zeker?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:18 schreef Sitethief het volgende:
DaMart, en Tha_Erik, jullie kunnen je eigen bende starten,.
Jazeker,quote:
Hoe gaat het DO2? Ben je druk de laatste tijd?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Horror; ik zie er de humor wel van in.
Het vreemde is trouwens, dat ik een horrorfilm met afgehakte ledematen rustig kan bekijken. Zodra er een operatie op tv is, waarbij ze maar de suggestie wekken van snijden in mensen... zap ik snel weg.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
DaMart, als je echte horror wilt zien: Masters of Horror; Imprint (Takashi Miike). Behoorlijk ziek.
Druk aan het groeien?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Druk is misschien wel het juiste woord, LX.
En een serie zoals ER?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
Het vreemde is trouwens, dat ik een horrorfilm met afgehakte ledematen rustig kan bekijken. Zodra er een operatie op tv is, waarbij ze maar de suggestie wekken van snijden in mensen... zap ik snel weg.
Japanse films.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
DaMart, als je echte horror wilt zien: Masters of Horror; Imprint (Takashi Miike). Behoorlijk ziek.
Dat maakt niks uit. Je kunt de afleveringen prima afzonderlijk bekijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
En een serie zoals ER?
Ik zie nu net dat House echt een serie voor mij is. Jammer dat ik het niet vanaf het begin heb gevolgd![]()
Dacht ik al, maar dan mis je toch nog wel iets van de persoonlijke situaties toch (niet dat het me daar om gaat, anders was ik wel een soap gaan kijken)?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:37 schreef Lienekien het volgende:
Dat maakt niks uit. Je kunt de afleveringen prima afzonderlijk bekijken.
Nee, eerder zoiets als Medisch Centrum op de hoek of zo...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
En een serie zoals ER?
Ik zie nu net dat House echt een serie voor mij is. Jammer dat ik het niet vanaf het begin heb gevolgd![]()
Speelt geen grote rol.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar dan mis je toch nog wel iets van de persoonlijke situaties toch (niet dat het me daar om gaat, anders was ik wel een soap gaan kijken)?
Ah fijn, ik kijk nu al uit naar volgende week donderdag!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:40 schreef Lienekien het volgende:
Speelt geen grote rol.
Ja, en ik ben er weer, hè. Zo leuk dat jullie me allemaal hartelijk begroeten. Lienekien, waar was je?!quote:
In principe wel, ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:39 schreef wyccie het volgende:
Hou jij van humor?
Ja, maar ik ga weer hoor. Kwam even kort online, maar nu ga ik weer bijslapen. Een sociaal leven kan namelijk best vermoeiend zijn.quote:
En het begint ook alweer steeds vroeger donker te worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is wel eens minder druk geweest, inderdaad.
Ah, voor dat verongelijkte gevoel heeft wyccie een bijzonder effectieve smiley.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:41 schreef Lienekien het volgende:
Ja, en ik ben er weer, hè. Zo leuk dat jullie me allemaal hartelijk begroeten. Lienekien, waar was je?!
Lienekien, waar was je toen ik hier helemaal alleen in TTK doolde?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en ik ben er weer, hè. Zo leuk dat jullie me allemaal hartelijk begroeten. Lienekien, waar was je?!
Dat is de tweede keer al dat je het noemt. Wil je soms iets vertellen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:41 schreef DaMart het volgende:
Een sociaal leven kan namelijk best vermoeiend zijn.
Dat is wel het beste. Maar dat mag ook zo subtiel dat praktisch niemand het opmerkt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:42 schreef Sitethief het volgende:
Moet ik ook nog iets artistieks doen? Of mag ik gewoon achter Erik aan dit topic binnensluipen?
De tweede keer al? Niet in de LPT toch? Want als ik in herhalingen val, dan ben ik dus echt moe.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:43 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is de tweede keer al dat je het noemt. Wil je soms iets vertellen?
In een bos.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lienekien, waar was je toen ik hier helemaal alleen in TTK doolde?
Ik mag 'm weer gebruikenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:41 schreef Lienekien het volgende:
Daarmee wordt dan bedoeld:'hoe belangrijk is lekker eten voor je?'. Idem wycciequote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Valt die vraag niet in de 'Houd jij van lekker eten?' categorie?
Heb je dat terug gelezen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat bos, dat kan. Het barst van de hazelnoten, kastanjes en walnoten nu.quote:
Okay.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is wel het beste. Maar dat mag ook zo subtiel dat praktisch niemand het opmerkt.
In een huis in een bos. Verder weinig gezien van dat bos.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat bos, dat kan. Het barst van de hazelnoten, kastanjes en walnoten nu.
Maar die! Wat voegt die wel niet toe?
Heb jij ook gemeenschappelijke hobbies Erik?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd je van hobbies?
Ik weet waar je huis woont en waar je bed slaapt!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd je van hobbies?
Was er ook een heks?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In een huis in een bos. Verder weinig gezien van dat bos.
Nee, zonde van mijn vrije tijdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd je van hobbies?
Herhaal dat eens?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef k_man het volgende:
Dat mag. Ik vind dat ik daar een mooi antwoord op had geformuleerd.
Schuldig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga je dood vermoorden!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont en waar je bed slaapt!
Soms.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Heb jij ook gemeenschappelijke hobbies Erik?
Een huisje van peperkoek?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In een huis in een bos. Verder weinig gezien van dat bos.
Dat zijn lastige vragen, vind ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarmee wordt dan bedoeld:'hoe belangrijk is lekker eten voor je?'. Idem wyccie
Het heet toch soms ook ouwe-wijven-koek?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef k_man het volgende:
Waarom heet peperkoek eigenlijk zo? Er zit toch helemaal geen peper in?
Dat vind ik dan wel weer een aardige metafoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik eerst mijn dorst verdrinken?
Dat is logisch, aangezien het gemaakt wordt van oude wijven....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het heet toch soms ook ouwe-wijven-koek?
Heb je de koningin dan al eens zien zwemmen in de Koninginnecremesoep?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef k_man het volgende:
Waarom heet peperkoek eigenlijk zo? Er zit toch helemaal geen peper in?
Ja, die ik best nog TTK verantwoord.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een aardige metafoor.
En een Tijgerbrood is ook heus niet van echte tijgers gemaakt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je de koningin dan al eens zien zwemmen in de Koninginnecremesoep?![]()
Wende Snijders - Quand tu Dors.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé!
Wat is jullie beste album van het jaar ( tot heden ), eigenlijk?
Abba Gold.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:49 schreef wyccie het volgende:
Herhaal dat eens?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Toch betwijfel ik of er mensen zijn die zullen zeggen dat ze niet van lekker eten houden. Hoe viezer hoe beter. Mensen die het liefst tegen heug en meug eten. Mensen die de kotsneigingen moeten onderdrukken en daarvan genieten. Mmm, lieverd, wat heb je weer een klodder intens smerige bagger op de borden gesmeten!
Ik heb zo mijn momenten he.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die ik best nog TTK verantwoord.
Dat geeft niks. Zolang het mij maar iets doet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zegt me niks, Erik.
Nee, en babyolie niet van baby's.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een Tijgerbrood is ook heus niet van echte tijgers gemaakt.
Ik hoopte eigenlijk dat je me een ( kleine ) introductie ging geven.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat geeft niks. Zolang het mij maar iets doet.
Copy that.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet zo up-to-date met cd's.
het is een Nederlandse die Franse nummers zingt, beetje chanson-achtig.Hier kan je wel korte stukjes luisteren:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat je me een ( kleine ) introductie ging geven.
Dank!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
het is een Nederlandse die Franse nummers zingt, beetje chanson-achtig.Hier kan je wel korte stukjes luisteren:
Ben ik benieuwd welke van de twee de titel van de cd is.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga vooralsnog voor Tv on the Radio - Return to Cookie Mountain
Het dik gedrukte.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd welke van de twee de titel van de cd is.
Dat verschilt van week tot week. Maar de strijd gaat voorlopig tussen Placebo (Meds), Muse (Black Holes and Revelations), Various (The World Is Gone), Lily Allen (Allright, Still) en Thom Yorke (The Eraser).quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:05 schreef k_man het volgende:
Hou 'ns op wyccie.
Zo wordt het wel erg duidelijk dat ik een kloon van je ben.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, geef mijn portie maar aan wyccie.
Zo. Dan zou ik me genaaid voelen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:05 schreef k_man het volgende:
Hou 'ns op wyccie.
Zo wordt het wel erg duidelijk dat ik een kloon van je ben.
Wat is er in dat bos gebeurt?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo. Dan zou ik me genaaid voelen.![]()
Kijk maar uit jij. Anders ga ik weer gemeen tegen je doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo. Dan zou ik me genaaid voelen.![]()
Lily Allen is inderdaad niet de nieuwe superster die ze van haar willen maken. Maar die cd is bijzonder vrolijk en zit zeker niet slecht in elkaar. Heb je hem al eens helemaal geluisterd?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een overgehypte Lily Allen
En een Thom Yorke die niet goed uit de verf komt...
Ik kan daar verder niet al te veel over loslaten.quote:
Daar heb je dan ook weer gelijk in.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar een 'plaat van het jaar' moet wel iets meer in huis hebben, vind ik.
Mja, dan zijn we toch echt op een meningsverschil gestuit.quote:En bij het luisteren naar die plaat van Thom Yorke ontkom ik gewoon niet aan de gedachte dat ik een ( retegoeie ) band mis.
Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:18 schreef wyccie het volgende:
http://www.lux-nijmegen.n(...)rmia/taxidermia.html
Wie gaat er mee?![]()
Lienekien, is dat een goed woord?quote:Een kip stort zich op een geërecteerde penis, sneleters proppen zich tijdens wedstrijden vol met kilo’s paardenworst en liters soep, en de dierenopzetter gaat misschien zichzelf wel prepareren.
Dat interesseert me geen kloot.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lienekien, is dat een goed woord?
Staat in de downloadlijst.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Return to Cookie Mountain...van Tv on the Radio.
Luister daar eens naar, mensen.
Ben je recensent geworden? Werk je bij de bioscoop? Kan ik dat ook zonder al te veel moeite?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan tegenwoordig gratis naar de film.
Schikt Sint juttemis?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:21 schreef k_man het volgende:
Wanneer gaan we?
Had je de foto al gezien? Geen kip, maar vuur.quote:
Echt niet? Wat zou het dan moeten zijn?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, natuurlijk is dat geen goed woord...
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het gelul.
"Erecte penis" zal wel een anglicisme zijn, dus dan moeten we op een nieuwe druk van de Van Dale wachten. "Geërecteerd" vind ik heel gek klinken maar is niet onlogisch.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:28 schreef wyccie het volgende:
En als iemand anders dat nou veroorzaakt? Dan wordt het toch geërecteerd?
Maar is "to erect" een transitief werkwoord? Ja, toch wel, volgens mij.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Geïnjecteerd, geprojecteerd, geërecteerd.
Kan prima.
Het ging om Lienekien.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:30 schreef Claudia_x het volgende:
Kom op, zo grappig is dat ook weer niet.
Is dat zo, Claudia?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Claudia houdt weer ontzettend van horror.
We vinden wel iets anders.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
Na het zien van de trailer hoef ik er niet meer heen eigenlijk. Het wil grappig zijn
Ja? Wat moest er grappig aan zijn, dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
Na het zien van de trailer hoef ik er niet meer heen eigenlijk. Het wil grappig zijn
Zo komt het op me over. Die vreemde mensen, die gekke dingen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:41 schreef broer het volgende:
Ja? Wat moest er grappig aan zijn, dan?
Nee, ik ben pas ongesteld geweest. Misschien over 2 weken weer. Moet ik je op de hoogte houden?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:42 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie trouwens PMS?
Private Message System.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik ben pas ongesteld geweest. Misschien over 2 weken weer. Moet ik je op de hoogte houden?
En dat gevoel bekroop je niet bij de filmbeschrijving die je zelf postte?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Zo komt het op me over. Die vreemde mensen, die gekke dingen.
Die ken ik dan weer niet. En uit de trailer kan ik niet veel opmaken.quote:Doet me een beetje denken aan Delicatessen, vond ik een schijtfilm.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:57 schreef broer het volgende:
En dat gevoel bekroop je niet bij de filmbeschrijving die je zelf postte?
Hmm, als ik zo op IMDb kijk is dat inderdaad zo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:02 schreef k_man het volgende:
En ik vind drama een te breed begrip.
quote:Top Drama Movies
1. The Godfather (1972)
2. The Shawshank Redemption (1994)
3. The Godfather: Part II (1974)
4. Shichinin no samurai (1954)
5. Casablanca (1942)
6. Schindler's List (1993)
7. Pulp Fiction (1994)
8. One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975)
9. 12 Angry Men (1957)
10. Cidade de Deus (2002)
Dat is waar. Bekijk het van de positieve kant. Dat is weer twee uur die je niet verspilt aan een slechte film, maar die nog helemaal open staan voor leuke dingen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:59 schreef wyccie het volgende:
En een beschrijving in woorden kan een heel ander gevoel geven dan bewegende beelden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |