Kom op Erik, jij laat je toch niet door Zwaffel op de kop zittenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan houd ik mijn mond maar weer.

puhquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan houd ik mijn mond maar weer.

Getver, nee. Ze zoekt maar een andere zitplaats!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kom op Erik, jij laat je toch niet door Zwaffel op de kop zitten![]()

Neeee, ze gaat maar lekker bij mij zitten,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kom op Erik, jij laat je toch niet door Zwaffel op de kop zitten![]()

Nee dat doet ze maar in het weekend bij MMquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neeee, ze gaat maar lekker bij mij zitten,,
.

morgen weerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat doet ze maar in het weekend bij MM
daar mag ze jullie niet mee lastig vallen![]()

dat ziet eruit als een mooi herfstplaatjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:14 schreef Zwaffel het volgende:
[afbeelding]
Ik verlang weer naar de zomer

Zelf geschotenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat ziet eruit als een mooi herfstplaatje.

ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:25 schreef Messenga het volgende:
Vind ik ook sebasser.
Ik moet weten hoe ik een totaalsom kan maken met behulp van een list.

Je wil die som er in laten lopen dmv een val?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:25 schreef Messenga het volgende:
Vind ik ook sebasser.
Ik moet weten hoe ik een totaalsom kan maken met behulp van een list.

Google is voor paupers.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee
Google?

quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je wil die som er in laten lopen dmv een val?

Ja, listig he.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je wil die som er in laten lopen dmv een val?

quote:

FOK!ken tijdens het neuken is gewoon sneuquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:32 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
welles. Maar die is met hele andere zaken bezig @ the moment![]()

quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
FOK!ken tijdens het neuken is gewoon sneu.

Je houdt wel van me. Ik weet het. Ik voel het.quote:

Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
Ik vind neuken en FOK!ken wel een puike combi.

Dat ben je nu toch al wel gewend?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Sebasser, je zei al een aantal keer "trusten".

Gewennig betekent afschaving van je eigen overtuigingenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat ben je nu toch al wel gewend?

Dus die vriend slaat mensen? Herhaaldelijk?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Zwaffel het volgende:
Jezus christus wat een familieik moest ff van mn moeder 50 euro naar mn zus brengen omdat ik en mn andere zus dat ook hebben gehad.
Maar aangezien haar vriend thuis is (die ik totaal niet mag omdat meneer meent dat zodra hij het met mensen niet eens is -waaronder mij- mij/anderen in elkaar moet stompen) dacht ik van "laat ik maar bellen" Dus neemt die kutkneus op. Dus ik had zoiets van "kut ennu?" dus ik beleeft vragen "Hoi met Qwea is Bianca dr ook?" gooit die gore hoerenkneus de foon neer.
Kunnen ze mooi fluiten naar die 50 euro

Volgende keer roep je maar 'Hoi, met de bel&win lijn van SBS6, u heeft zojuist 50 euro gewonnen.'quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Zwaffel het volgende:
Jezus christus wat een familieik moest ff van mn moeder 50 euro naar mn zus brengen omdat ik en mn andere zus dat ook hebben gehad.
Maar aangezien haar vriend thuis is (die ik totaal niet mag omdat meneer meent dat zodra hij het met mensen niet eens is -waaronder mij- mij/anderen in elkaar moet stompen) dacht ik van "laat ik maar bellen" Dus neemt die kutkneus op. Dus ik had zoiets van "kut ennu?" dus ik beleeft vragen "Hoi met Qwea is Bianca dr ook?" gooit die gore hoerenkneus de foon neer.

met name mn zus. Had ik nog niet vertelt he? Ze staan in de krantquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus die vriend slaat mensen? Herhaaldelijk?

En wat ga je er van kopen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Zwaffel het volgende:

Ik heb liever dat ze geen geld krijgen heurquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgende keer roep je maar 'Hoi, met de bel&win lijn van SBS6, u heeft zojuist 50 euro gewonnen.'
Hun blij, jij blij.

Koop iets puiks van die vijftig euro en ga er voor zijn raam van staan genieten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Zwaffel het volgende:

Diepzinninge homo!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewennig betekent afschaving van je eigen overtuigingen![]()
()

Waarom is het dan in hemelsnaam nog de vriend van je zus?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
met name mn zus. Had ik nog niet vertelt he? Ze staan in de krantwegens huiselijk geweld. Ik geloof dat het maandag voor 2 weken terug was, toen issie opgepakt. De buren hebben de politie gebelt omdat mn zus moord en brand schreeuwde

Dat roep ik ook wel eens, alleen dan droom ik over mijn sociale leven.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
met name mn zus. Had ik nog niet vertelt he? Ze staan in de krantwegens huiselijk geweld. Ik geloof dat het maandag voor 2 weken terug was, toen issie opgepakt. De buren hebben de politie gebelt omdat mn zus moord en brand schreeuwde

quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Koop iets puiks van die vijftig euro en ga er voor zijn raam van staan genieten.

quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Diepzinninge homo!
Homo en diep.![]()
![]()
![]()

omdat ze een kind hebben en mn zus (die IMHO bang is om alleen te blijven) niet helemaal 100% is blijkbaarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom is het dan in hemelsnaam nog de vriend van je zus?

Dan stuur je ze slechte wiet op, laat ze maar lekker misselijk worden, heel erg misselijk en meerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:47 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze geen geld krijgen heurgaat toch enkel op aan wiet

Zoals een mooie verzameling van dozen eieren die je naar hem toegooit als hij naar buiten komt, en als hij op je afkomt een baksteen gooienquote:

Precies. Hij verdient het.quote:

Een kind ook nog? Bij die agressieve gast?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
omdat ze een kind hebben en mn zus (die IMHO bang is om alleen te blijven) niet helemaal 100% is blijkbaar

Ik ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wil al bijna een piemel groeien.

jup. Die ook nog zn eigen jackrussel honden meerdere malen door het huis tieft.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een kind ook nog? Bij die agressieve gast?.

Leuke vent! Kan die ook niet op de meet komenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:50 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jup. Die ook nog zn eigen jackrussel honden meerdere malen door het huis tieft.
Leuke relatie he?

Nou ja, daar krijg je wonden van en misschien wel een schadeclaim.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals een mooie verzameling van dozen eieren die je naar hem toegooit als hij naar buiten komt, en als hij op je afkomt een baksteen gooien.

quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals een mooie verzameling van dozen eieren die je naar hem toegooit als hij naar buiten komt, en als hij op je afkomt een baksteen gooien.

Dwangneurose?quote:

schadeclaim my assquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, daar krijg je wonden van en misschien wel een schadeclaim.

Ik wil wel 50 euro.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:52 schreef Zwaffel het volgende:
Belt mn zus![]()
"ja wat wasser?"
-Ja daag nu hoeft het niet meer laat maar zitten.
"ja wat wasser dan?"
-Wat zeg ik nou? hoeft niet. Ik ben er niet van gedient dat meneer zo idioot doet
"ooh oke doei!"
*tuuttuut*dag 50 euro

Deurwaarder der op af sturen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
schadeclaim my assheb hier nog een schadeclaim van 5000 euro van ze liggen voor die in de prak gereden auto van mn ouders
die ze weigeren te betalen

Lekker stel, wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
schadeclaim my assheb hier nog een schadeclaim van 5000 euro van ze liggen voor die in de prak gereden auto van mn ouders
die ze weigeren te betalen

Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Misschien dat ik nu wat beter begrijp waarom je moeder zo neurotisch beschermend tegen jou is Zwaf.

quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik zit hier nu met mijn broek op mijn enkels.

Je moet nog tanden poetsen, vlerk!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik zit hier nu met mijn broek op mijn enkels.
Nu ligt ie over de stoel.
Nu trek ik mijn T-shirt uit.
Die tyf ik ergens in een hoek.
Nu ben ik het zat mijzelf uit te kleden en met 1 hand te typen.
Trusten.

Dat heb ik net al gedaan, oh, ik moet nog even lenzen uitdoen..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet nog tanden poetsen, vlerk!

Camera! Heb je mijn foto's al bekeken!?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:59 schreef Sebasser het volgende:
Dus ik spring op bed, tyf ik op mijn fotocamera
Zie ik dat mijn beeldscherm nog aanstaat, typ ik dit bericht.
Ben ik weer een half uur of zo verder dan toen ik wou gaan slapen

Sexy.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat heb ik net al gedaan, oh, ik moet nog even lenzen uitdoen..

die ene met dat kaartspel?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Camera! Heb je mijn foto's al bekeken!?

Neen! Klik op de link in mijn sig!quote:

Wil dat wel, neuken en lenzen uitdoen tegelijkertijd?quote:

wil niet zeggen dat ik ook zo debiel benquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Misschien dat ik nu wat beter begrijp waarom je moeder zo neurotisch beschermend tegen jou is Zwaf.

Ik heb net toevallig zitten kijken. Ik vind zo móói. Heus.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen! Klik op de link in mijn sig!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |