Dwangneurose?quote:
schadeclaim my assquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, daar krijg je wonden van en misschien wel een schadeclaim.
Ik wil wel 50 euro.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:52 schreef Zwaffel het volgende:
Belt mn zus![]()
"ja wat wasser?"
-Ja daag nu hoeft het niet meer laat maar zitten.
"ja wat wasser dan?"
-Wat zeg ik nou? hoeft niet. Ik ben er niet van gedient dat meneer zo idioot doet
"ooh oke doei!"
*tuuttuut*dag 50 euro
Deurwaarder der op af sturen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
schadeclaim my assheb hier nog een schadeclaim van 5000 euro van ze liggen voor die in de prak gereden auto van mn ouders
die ze weigeren te betalen
Lekker stel, wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
schadeclaim my assheb hier nog een schadeclaim van 5000 euro van ze liggen voor die in de prak gereden auto van mn ouders
die ze weigeren te betalen
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Misschien dat ik nu wat beter begrijp waarom je moeder zo neurotisch beschermend tegen jou is Zwaf.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik zit hier nu met mijn broek op mijn enkels.
Je moet nog tanden poetsen, vlerk!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik zit hier nu met mijn broek op mijn enkels.
Nu ligt ie over de stoel.
Nu trek ik mijn T-shirt uit.
Die tyf ik ergens in een hoek.
Nu ben ik het zat mijzelf uit te kleden en met 1 hand te typen.
Trusten.
Dat heb ik net al gedaan, oh, ik moet nog even lenzen uitdoen..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet nog tanden poetsen, vlerk!
Camera! Heb je mijn foto's al bekeken!?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:59 schreef Sebasser het volgende:
Dus ik spring op bed, tyf ik op mijn fotocamera
Zie ik dat mijn beeldscherm nog aanstaat, typ ik dit bericht.
Ben ik weer een half uur of zo verder dan toen ik wou gaan slapen
Sexy.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat heb ik net al gedaan, oh, ik moet nog even lenzen uitdoen..
die ene met dat kaartspel?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Camera! Heb je mijn foto's al bekeken!?
Neen! Klik op de link in mijn sig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |