abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 januari 2002 @ 13:46:48 #1
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_2722869
volgens mij kiest iemand de studie bedrijfskunde omdat hij de rest van zijn tijd wil wegkwijnen achter een bureau of om dat hij(ooit een meid dit zien doen??)het grote geld ndenkt te gaan verdienen. Niks mis mee, ware het niet dat al die foute figuren hier in de stad(eindhoven) die het studeren als twee druppels op elkaar lijken zowel uiterlijk(zelfde tronie, zelfde kleding) maar ook qua houding

stelling: Mijn inziens zijn alle (technische) bedrijfskunde de zelfde rechtse, humorloze,saaie en vooral verstoken van enig cultureel en wereldbesef.

oproep zijn er ook bedrijfskunde studenten die te onderscheiden zijn van de rest?????????

[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  zondag 6 januari 2002 @ 14:07:39 #2
14006 frenkb
Live fast, die young !!
pi_2723090
Hmm ik studeer bedrijfskunde in Rotterdam. Ik herken mezelf totaal niet in jou omschrijving. Het lijkt mij hel om de rest van m'n leven achter een bureau te zitten (wat ik dus ook NIET ga doen) en ik wil het grote geld niet verdienen. Wil gewoon aan mijn behoeften financieel kunnen voldoen en dat is voldoende.

Verder denk ik niet dat ik saai en humorloos ben. Het tegenovergestelde eerder. En uitgaan is heerlijk, maar niet dat zielige cafegekut maar gewoon lekker naar clubs om flink door te stuiteren.

Dus ik wil me vast aanmelden als iemand die niet aan jou stereotype voldoet

pi_2723202
vanaf het 3e jaar zijn het idd stereotypen, de niet stereotypes worden er wel uitgefilterd, maar het zijn geen dufkutten hoor, het zijn gewoon onzettend irritante mensen, die heel graag heel veel geld willen verdienen
pi_2723380
quote:
Op zondag 06 januari 2002 14:20 schreef Stranger het volgende:
vanaf het 3e jaar zijn het idd stereotypen, de niet stereotypes worden er wel uitgefilterd, maar het zijn geen dufkutten hoor, het zijn gewoon onzettend irritante mensen, die heel graag heel veel geld willen verdienen
Wie wilt er niet veel geld verdienen?!
Ja..ik wilde je wat vertellen..maar als ik dat vertel,dan ben ik wel uren aan het vertellen en dan denk je ook van vertel dit nou maar niet..dus vertel ik het ook maar niet..
pi_2723393
het grootste gedeelte wel denk ik (niet iedereen dus )
Laat ze maar lekker bij bedrijfskunde zitten, moet er niet aan denken dat ze een keer iets anders gingen studeren
  zondag 6 januari 2002 @ 14:56:41 #6
16357 Lijmkoe
Er is maar 1 Lijmkoe!
pi_2723431
Ik studeer Bedrijfskunde in Utrecht, maar soms voel ik me vrij apart, iedereen denkt inderdaad straks na afronding direct het grote geld te gaan verdienen. Die stereotiepering die geschetst wordt klopt voor de meesten wel denk ik. Zelf ben ik bedrijfskunde gaan doen om gewoon breed georieenteerd het bedrijfsleven in te gaan. Voor mij liever leuke werkomgeving, collega's e.d. dan bergen geld.
Waarom ik?
  zondag 6 januari 2002 @ 15:15:50 #7
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_2723525
quote:
Op zondag 06 januari 2002 13:46 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
stelling: Mijn inziens zijn alle (technische) bedrijfskunde de zelfde rechtse, humorloze,saaie en vooral verstoken van enig cultureel en wereldbesef.

oproep zijn er ook bedrijfskunde studenten die te onderscheiden zijn van de rest?????????

Beetje makkelijk om zo'n stelling neer te gooien.
Beetje makkelijk ook van mezelf om er nog op te reageren ook. En als ik dan toch makkelijk bezig ben kun je 90% van de TUE in dat hokje plaatsen, het lijkt mijzelf meer de omschrijving van een technisch georienteerde student dan van een bedrijfskunde student. Hierbij wil ik de opleiding Techniek en Maatschappij in Eindhoven vrijpleiten van dit profiel (mooie opleiding en veel socialen dan de rest daar).

In mijn klas (bedrijfskundige informatica) durf ik nog geen 20% in het door jou aangemaakte hokje te plaatsen...

ofzo

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_2723608
quote:
Op zondag 06 januari 2002 14:56 schreef Lijmkoe het volgende:
Ik studeer Bedrijfskunde in Utrecht, maar soms voel ik me vrij apart, iedereen denkt inderdaad straks na afronding direct het grote geld te gaan verdienen. Die stereotiepering die geschetst wordt klopt voor de meesten wel denk ik. Zelf ben ik bedrijfskunde gaan doen om gewoon breed georieenteerd het bedrijfsleven in te gaan. Voor mij liever leuke werkomgeving, collega's e.d. dan bergen geld.
In Utrecht?
Bedoel je HBO dan?
Iedereen is gelijk en iedereen is uniek
  zondag 6 januari 2002 @ 16:07:38 #9
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_2723977
quote:
Op zondag 06 januari 2002 14:56 schreef Lijmkoe het volgende:
Heej deze knakker zit gewoon bij mij op school.. nou ja zat.. ik ben al weer bijna klaar
  zondag 6 januari 2002 @ 16:08:47 #10
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_2723988
quote:
Op zondag 06 januari 2002 15:27 schreef Robert1210 het volgende:

[..]

In Utrecht?
Bedoel je HBO dan?

Ja... denk ik wel zeker te weten...
pi_2724084
quote:
Op zondag 06 januari 2002 15:15 schreef XL het volgende:

Hierbij wil ik de opleiding Techniek en Maatschappij in Eindhoven vrijpleiten van dit profiel (mooie opleiding en veel socialen dan de rest daar).
ofzo

TEMA is kut!!!
Lachen is gezond :D!
  zondag 6 januari 2002 @ 16:33:15 #12
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_2724191
quote:
Op zondag 06 januari 2002 16:22 schreef Harmonius het volgende:

[..]

TEMA is kut!!!

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_2724288
Ik doe technieche bedrijfskunde in eindhoven. Ga nou nog in skatekleding naar school, maar ik weet nul al dat ik in mijn 3de jaar in pak rond loop. Maar dt s op school/werk thuis doe ik dan meteen andere kleren aan. Als ik later veel geld verdien is dat mooi meegenomen. Of minder werken en minder verdienen. Maar ik heb deze studie voornamelijk gekozen omdat hij zeer breed is (mens/economie/techniek) En dus een goede basis voor mijn latere leven.
x
  zondag 6 januari 2002 @ 16:42:52 #14
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_2724292
Ik moet zeggen dat ik mensen die topics als deze openen om allerlei vooroordelen over bepaalde mensen te ventileren irritanter vind een willekeurige student bedrijfskunde of wat dan ook.

Ga je tijd toch aan iets nuttigs besteden in plaats van mensen proberen in een hoekje te duwen.

[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
  zondag 6 januari 2002 @ 22:38:09 #15
9756 Dentist
Toept over...
pi_2728112
Ik kan me bij bovenstaande reactie aansluiten. Met dit topic ventileer je enkel je eigen bekrompen wereldbeeld. Kijk eens wat verder dan de oppervlakte en veroordeel mensen niet zo hard op het gedrag waar je jezelf schuldig aan maakt.

Dentist

zondag 6 januari 2002 @ 22:41:22 #16
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_2728163
quote:
volgens mij kiest iemand de studie bedrijfskunde omdat hij de rest van zijn tijd wil wegkwijnen achter een bureau of om dat hij(ooit een meid dit zien doen??)het grote geld ndenkt te gaan verdienen. Niks mis mee, ware het niet dat al die foute figuren hier in de stad(eindhoven) die het studeren als twee druppels op elkaar lijken zowel uiterlijk(zelfde tronie, zelfde kleding) maar ook qua houding

Even een vraagje wat studeer jij eigenlijk ....??
  dinsdag 8 januari 2002 @ 00:34:35 #17
14482 nixan
Vlekkenkampioen
pi_2741142
quote:
Schuldige_Omstander
Bedrijfskunde studenten zijn allemaal hetzelfde, allemaal kneuzen
Frustraties? Complexje? Verkeerde studie gekozen?

Vermeld eerst maar eens welke studie jij doet, dan zullen we zien of we daar ook een leuk stereotype bij kunnen bedenken.

and then?
  dinsdag 8 januari 2002 @ 11:26:58 #18
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_2742864
quote:

idd ik ben ook zo'n eikel
(Bedrijfskunde in Rotterdam)

(1/4 ofzo is vrouw btw, dus dat had je mooi fout ...)

[KNE]-Mod
pi_2763786
quote:
Op zondag 06 januari 2002 22:38 schreef Dentist het volgende:
Ik kan me bij bovenstaande reactie aansluiten. Met dit topic ventileer je enkel je eigen bekrompen wereldbeeld. Kijk eens wat verder dan de oppervlakte en veroordeel mensen niet zo hard op het gedrag waar je jezelf schuldig aan maakt.

Dentist

das waar.

Maar ik ben er nu ook mee bezig (1e jaars) en ik vind het tergend saai, dus als het niet beter wordt in de loop van het jaar is het overstappen volgens jaar naar een andere richting. Als ik dat HBO papiertje maar in me vingers kan krijgen. Ze vragen zoveel om die debiele papiertjes tegenwoordig die geen hol waard zijn.

Ik heb overigens me MTS diploma dus ik hoef niet in een kartonnen doos te wonen als dat HBO niet wat wordt.

.
pi_2766013
quote:

Hmm heb me net ingeschreven voor Technische Bedrijfskunde (Eindhoven)

Voel me alleen niet echt aangesproken door die beschrijving die je geeft! Maarja ik ben dan ook nog geen echte student he, misschien komt t nog ofzo

Ik heb gewoon die studie gekozen omdat ik een brede interesse heb (wel een beetje techniek gericht) dus TB leek me wel geschikt..

Anyway je kan voor iedere studie wel een stereotype-student verzinnen denk ik.. Wiskunde/informatica = nerd, kunstacademie ofzo = hippie etc..

woensdag 21 augustus 2002 @ 17:27:35 #21
4428 Dash
We Are Right! (yeah sure...)
pi_5477653
quote:
volgens mij kiest iemand de studie bedrijfskunde omdat hij de rest van zijn tijd wil wegkwijnen achter een bureau of om dat hij(ooit een meid dit zien doen??)
mijn vriendin heeft internationale bedrijfskunde gestudeerd en reist nu de wereld af voor haar werk. nu jij weer, man van de wereld!
quote:
het grote geld ndenkt te gaan verdienen.
Niks mis mee, ware het niet dat al die foute figuren hier in de stad(eindhoven) die het studeren als twee druppels op elkaar lijken zowel uiterlijk(zelfde tronie, zelfde kleding) maar ook qua houding
[/quote]
dacht ut niet!

veel cultuur (rome, venetie, florance, parijs, teotuachan (spelfout kan zijn) etc. bezocht & bekeken & bewonderd door verscheidene bekende bedrijfskundigen. Eentje hiked op dit moment dwars door AUstralie (niet aussie!)

quote:
Ja, vooral van jou!
Da makt mijne zeik nie lauw!
pi_5477738
Bedrijfswetenschappen valt hier buiten neem ik aan? Deze studenten (trouwens meer vrouwen dan mannen) vallen mij niet op als rechts (zou kunnen komen door de linkse invloed van Nijmegen), humorloos ( ), saai ( ) of verstoken van enig cultureel (net twee bestsellende literaire thrillers geschreven) en wereldbesef (Israël had toch ruzie met Libanon?)
pi_5477873
quote:

Wegkwijnen achter een bureau?
Bedrijfskunde staat toch bekend als een makkelijke studie?
Bedoel je niet Geneeskunde ofzo?
Ik studeer bedrijfskunde in Rotterdam en zit eigenlijk zelden achter een bureau, wegkwijnen doe ik al helemaal niet.

De enige puntjes in je beschrijving die misschien nog ergens op slaan zijn die van het grote geld verdienen en het rechts zijn (zijn ook gerelateerde punten natuurlijk).
Zowiezo is het merendeel van de studenten (niet alleen bedrijfskunde) rechts.

humorloos, saai en verstoken van enig cultureel en wereldbesef zijn echt nergens op gebaseerd.

If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_5488630
edit: verkeerde persoon stond nog ingelogd.

[Dit bericht is gewijzigd door fetcher op 22-08-2002 11:33]

All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
  donderdag 22 augustus 2002 @ 11:32:00 #25
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_5488694
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 17:31 schreef PrivateRyan het volgende:
Bedrijfswetenschappen valt hier buiten neem ik aan?
Bedrijfswetenschappen is de officiële naam die nu wordt gehanteerd voor bedrijfskunde (door de IB-groep etc., en dus ook door de opleidingen zelf)

[Dit bericht is gewijzigd door aa op 22-08-2002 11:33]

[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
  donderdag 22 augustus 2002 @ 11:33:54 #26
24177 Lorelei
Roze...omdat het moet
pi_5488715
quote:

Ben een meid en studeer Bedrijfswetenschappen, ben eerlijk gezegd niet van plan er heel veel mee te doen later (het gaat mij meer om diploma van academisch niveau te zijn), heb de studie vooral gekozen omdat het uit meerdere diciplines bestaat.
Ich weiß nicht, was soll es bedeuten...
pi_5488719
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 17:40 schreef TheGoldenGirl het volgende:

[..]

Zowiezo is het merendeel van de studenten (niet alleen bedrijfskunde) rechts.

bron?

Dentist

donderdag 22 augustus 2002 @ 11:35:19 #28
34709 Eendenkroos
Met Residentie Orkest
pi_5488735
1/3 is vrouw....
Overigens word er wel gezegd 'bedrijfskunde is geen studie maar een cursus.' ... het is natuurlijk maar wat je er van maakt maar dit is ten dele wel waar.
Woerdsnatereend
  donderdag 22 augustus 2002 @ 12:53:36 #29
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_5489708
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 11:35 schreef Eendenkroos het volgende:
1/3 is vrouw....
Overigens word er wel gezegd 'bedrijfskunde is geen studie maar een cursus.' ... het is natuurlijk maar wat je er van maakt maar dit is ten dele wel waar.
Is een studie niet gewoon een cursus aan een universiteit van 4, 5 of 6 jaar?

Wat probeer je te zeggen?

[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
pi_5489733
euhm.. het was vast niet de bedoeling om een monument als dit topic naar boven te kick

[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 22-08-2002 13:04]

donderdag 22 augustus 2002 @ 13:02:41 #31
34709 Eendenkroos
Met Residentie Orkest
pi_5489840
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 12:53 schreef Metamorphozis het volgende:

[..]

Is een studie niet gewoon een cursus aan een universiteit van 4, 5 of 6 jaar?

Wat probeer je te zeggen?

Een cursus suggereert meer gewoon lesstof en niet een echt academische studie.
Woerdsnatereend
  donderdag 22 augustus 2002 @ 16:13:28 #32
24177 Lorelei
Roze...omdat het moet
pi_5492555
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 13:02 schreef Eendenkroos het volgende:

[..]

Een cursus suggereert meer gewoon lesstof en niet een echt academische studie.

Dat ligt denk ik aan het multi-diciplinaire karakter van de studie, omdat je van veel dingen iets moet weten is het moeilijk om op 1 punt echt heel diep in te gaan.
Gelukkig hebben wij nu (ik nader het 3e jaar) wel de kans om tenminste *iets* dieper in een bepaalde richting te gaan (bijvoorbeeld, consultancy of e-commerce and IT-consultancy) ik hoop dat het dan wat minder op een cursus gaat lijken
Ich weiß nicht, was soll es bedeuten...
  donderdag 22 augustus 2002 @ 17:54:05 #33
34709 Eendenkroos
Met Residentie Orkest
pi_5493927
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 16:13 schreef Lorelei het volgende:

[..]

Dat ligt denk ik aan het multi-diciplinaire karakter van de studie, omdat je van veel dingen iets moet weten is het moeilijk om op 1 punt echt heel diep in te gaan.
Gelukkig hebben wij nu (ik nader het 3e jaar) wel de kans om tenminste *iets* dieper in een bepaalde richting te gaan (bijvoorbeeld, consultancy of e-commerce and IT-consultancy) ik hoop dat het dan wat minder op een cursus gaat lijken

Ligt er misschien ook aan waar je studeert...
Woerdsnatereend
pi_5494280
Volgens mij heb jij een verkeerd beeld van de Bedrijfskunde-studenten. Studenten die Bedrijfskunde doen, hebben juist Bedrijfskunde gekozen om een makkelijke studie te hebben en zo daarnaast veel te kunnen feesten. Het stereotype eeuwige-student doet óf Bedrijfskunde óf Rechten

Ik vind persoonlijks dat Bedrijfskunde een te algemene studie is - je leert niet iets écht specifieks. Ik hoor veel van bedrijven dat bedrijfskundigen over het algemeen 'niks' kunnen; ze weten wel globaal een hele hoop, maar als je bijvoorbeeld vraagt hoe ze iets moeten aanpakken dan is het 'euh, eerst even mijn studieboeken erbij pakken hoe het ook alweer zat want dat is zolang geleden'. Vandaar dat iedereen Bedrijfskunde een cursus noemt in plaats van een studie.

Vat dit overigens niet op als een flame: Ik ken ook een zeer capabele mensen die Bedrijfskunde doen en die gaan het later écht wel maken; dit zijn echter bijzonder inventieve mensen met een reëel wereldbeeld en de juiste instelling; en de studie Bedrijfskunde op zich staat hier los van.

Het 'probleem' met de Bedrijfskunde studenten zit het er meer in dat het er zoveel zijn! Wat moet het bedrijfsleven in godsnaam met zoveel mensen die globaal iets weten? Er komt echt een tekort aan 'geschoolde academici'...

pi_5496103
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 11:34 schreef Dentist het volgende:

[..]

bron?

Dentist

Een Erasmus Magazine
If you reincarnate, I will have to shoot you again
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 16:33:56 #36
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_5506902
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 18:27 schreef Knakker het volgende:
Volgens mij heb jij een verkeerd beeld van de Bedrijfskunde-studenten. Studenten die Bedrijfskunde doen, hebben juist Bedrijfskunde gekozen om een makkelijke studie te hebben en zo daarnaast veel te kunnen feesten. Het stereotype eeuwige-student doet óf Bedrijfskunde óf Rechten

Ik vind persoonlijks dat Bedrijfskunde een te algemene studie is - je leert niet iets écht specifieks. Ik hoor veel van bedrijven dat bedrijfskundigen over het algemeen 'niks' kunnen; ze weten wel globaal een hele hoop, maar als je bijvoorbeeld vraagt hoe ze iets moeten aanpakken dan is het 'euh, eerst even mijn studieboeken erbij pakken hoe het ook alweer zat want dat is zolang geleden'. Vandaar dat iedereen Bedrijfskunde een cursus noemt in plaats van een studie.

Vat dit overigens niet op als een flame: Ik ken ook een zeer capabele mensen die Bedrijfskunde doen en die gaan het later écht wel maken; dit zijn echter bijzonder inventieve mensen met een reëel wereldbeeld en de juiste instelling; en de studie Bedrijfskunde op zich staat hier los van.

Het 'probleem' met de Bedrijfskunde studenten zit het er meer in dat het er zoveel zijn! Wat moet het bedrijfsleven in godsnaam met zoveel mensen die globaal iets weten? Er komt echt een tekort aan 'geschoolde academici'...

Ja ik doe dus ook bedrijfskunde in rotterdam en ik krijg inderdaad ook heel erg de indruk dat ik van alles wat maar globaal weet. Ik heb bedrijfskunde gedaan omdat ik geen rechten wilde doen maar toch een brede studie wilde. Maar het is wel erg breed, ik heb niet het idee dat ik nu zo lekker in een bedrijf aan de slag kan.
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 10:28:58 #37
22003 bigger
niet groter als
pi_5515335
quote:

hahahahaha
erg komisch verhaal! Dat moet ik je toegeven. Volgens mij heb jij inderdaad een verkeerd idee van DE bedrijfskundestudent (maar wees gerust: jij niet alleen):{

Ik snap niet hoe jij op basis op die paar studenten in Eindhoven kunt concluderen hoe de rest van de Nederland zou moeten zijn.

Ik studeer bedrijfskunde in Groningen en ik zie mezelf niet als iemand die humorloos, saai en vooral verstoten van enig cultureel en wereldbesef. Rechts mag ik dan wel zijn, maar dat is het grootste deel van Nederland als de afgelopen verkiezingsuitslagen zo zie.

Next time you wave, use all your fingers
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 11:16:53 #38
30259 MarcellicA
Master of Muppets
pi_5515597
* MarcellicA dacht dat alle bedrijfskunde studenten van die Corps-ballen waren
Life is what happens, while you're busy making other plans |||| Trumpet players don't die, they just fade away
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 13:06:08 #39
34709 Eendenkroos
Met Residentie Orkest
pi_5516408
Ach overal is maar wat, bij bijna elke studie gaat het er uiteindelijk om wat je er zelf van maakt, misschien dat bedrijfskunde er wat meer toe uinodigd er weinig van te maken maar dat moet ieder voor zich maar uitmaken. Het is wel opvallend dat ik van veel mensen hoor dat ze er iets naast zijn gaan doen, van sommgen al in hun 1e en 2e jaar... bij veel andere studies ben ik dat nog niet tegengekomen. (Bijklussen als Webdesigner uitgezonderd.)
Woerdsnatereend
pi_5541879
quote:
volgens mij kiest iemand de studie bedrijfskunde omdat hij de rest van zijn tijd wil wegkwijnen achter een bureau of om dat hij(ooit een meid dit zien doen??)het grote geld ndenkt te gaan verdienen.

Iedereen wil toch het grote geld verdienen? Daar heb jij vast ook weleens over nagedacht?

Niks mis mee, ware het niet dat al die foute figuren hier in de stad(eindhoven) die het studeren als twee druppels op elkaar lijken zowel uiterlijk(zelfde tronie, zelfde kleding) maar ook qua houding

Als ik in de stad loop kan ik toch echt niet zien, van ohw die studeert bedrijfskunde, en die wordt later tarzan (bosbouwkunde ofzoiets) bv.

Gelukkig ken ik een bedrijfskunde student die alles behalve saai en humorloos is

tuurlijk

Ik weet alleen niet hoe ik die zinnen die ik getypt heb vet gedrukt kan krijgen
ben die zin vergeten???
pi_5541941
ik ken genoeg vrouwen die bedrijfskunde studeren bij mijn uni en daar is niks mis mee.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  maandag 26 augustus 2002 @ 16:57:34 #42
34709 Eendenkroos
Met Residentie Orkest
pi_5543492
Nou ja studie kun je soms wel zien... maar er zijn genoeg uitzonderingen. En ik hoop maar dat ik alles behalve saai een humorloos ben.... Ik ben iig wel opvallend heb ik gemerkt..
Woerdsnatereend
pi_9078418
Hmm ik hoor hier ...iets voer veel geld...

Bedrijfskunde

pi_9083140
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 16:33 schreef IsaacD het volgende:

Ja ik doe dus ook bedrijfskunde in rotterdam en ik krijg inderdaad ook heel erg de indruk dat ik van alles wat maar globaal weet. Ik heb bedrijfskunde gedaan omdat ik geen rechten wilde doen maar toch een brede studie wilde. Maar het is wel erg breed, ik heb niet het idee dat ik nu zo lekker in een bedrijf aan de slag kan.

er is maar 1 manier om dat te ondervinden: ga STAGE lopen! Pleur op uit die verheven "collegebanken"! En ga dan niet stagelopen op een uni ofzo maar nee schrijf een bedrijf aan en gooi jezelf in het diepe!
Het grote voordeel van HBO tov UNI is dat op het HBO er tenminste stage wordt gelopen en je leert nergens zoveel als in de praktijk.
Erger me scheel aan al die academici die alleen maar bij hun afstuderen gaan kijken wat er te doen is binnen een bedrijf. En die als ze dan een keer gevraagd worden om werk te doen wat niet helemaal bij hun gading past ze op tilt slaan en roepen "je daarvoor heb ik niet geleerd"! Zeker als bedrijfskundige moet je gewoon van aller markten thuis zijn en dan moet je ook een 140 printplaten moeten doorsnijden! of what ever boring of minder intelligent werk (en dan heb ik het niet over het hebben van een bijbaan maar gewoon als onderdeel vna je stage). Dus wieberen met die boeken en doen!

--- zo ff mijn hart gelucht ---

Danmark... more usefull every day!
pi_9099176
Op de TU/e met zijn grijze stinkende gebouwen zijn ze misschien zo ja, bovendien zie je daar nergens meisjes. In Nijmegen (kun) waar ik studeer zitten zelfs meer meisjes bij bedrijfskunde dan jongens. Teneerste is dat en tentweede is er dus geen stereotype bedrijfswetenschapper. Ik durf te wedden dat een KUN-bedrijfswetenschapper een stuk socialer is dan ELKE TU/e-er.
  donderdag 13 maart 2003 @ 21:03:36 #46
15257 janssen15
Veel is lekker, meer is beter.
pi_9101624
mmm.. ja, voordat ik dit ging typen moest ik wel even denken of ik hier op zou reageren.
Toch maar, dan.
Ten eerste is het wel heel erg makkelijk en globaliserend om een derglijke stelling te plaatsen. Natuurlijk is er in de loop der jaren een stereotypering ontstaan m.b.t. de studie bedrijfskunde; een stereotype ontstaat wanneer het merendeel van de studenten aan de 'voorwaarden' voor dat stereotype voldoet. Dit wordt dus steeds meer, maar dit zeker niet alleen het geval bij bedrijfskunde, want ook van de studie 'communicatiewetenschappen' en psycologie worden vaak van die eenzijdige beelden geschetst.

Natuurlijk is dit proces nooit goed, maar ik zeg ook altijd maar: het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. Je hoeft het helemaal niet zo negatief op te vatten en het vanuit een andere hoek benaderen. Er zijn natuurlijk bij alle studies wel 'eikels' te vinden, en echt niet bij één specifieke studie.
En het laatste punt dat bedrijfskunde erg algemeen gericht is, is voor een deel natuurlijk waar, maar dit je natuurlijk ook als positief opvatten; met een brede opleiding en brede algemene economische kennis zul je in veel sectoren op de arbeidsmarkt terecht kunnen. En wat ook mij wel aanspreekt: na de studie te hebben voltooid, kun je altijd nog een gerichte MBA op bijvoorbeeld internationaal niveau doen of een andere master. Dus ik vind een breed opleidingsbeeld erg goed, maar je moet er natuurlijk wel wat mee doen...

"Spreiding van kennis, inkomen en macht wordt slechts nagestreefd door degenen die geen van deze drie bezitten."
  woensdag 5 november 2003 @ 23:47:31 #47
73110 Mjitsk
r zit een haar in mn glas
pi_14419857
ik ben ook zo'n lullo, doe technische bedrijfskunde (RuG), ben rechts, wil veel geld verdienen en geniet graag van een goudgele rakker en ik kan je vertellen: ik ben er trots op!
de studie is trouwens niet te algemeen, al is het wel een groot verschil dat ik technische bedrijfskunde doe. dat houdt in dat ongeveer 60% techniek is. bij gewone bedrijfskunde doe je 4 jaar alleen maar bedrijfskunde en ik ben blij dat ik dat niet doe, al is het niet zo dat dit geen academische studie is, maar dat ligt me gewoon minder. is heel persoonlijk dus
heineken-studentenservice de beste
pi_14437821
ben het eigenlijk ook wel eens met Janssen15. Bedrijfskunde is wel breed en dat kan je inderdaar oplossen door de master.

Ik vind het ook zo dat er nu te makklijk over word gedacht. Ik geloof dat een paar jaar geleden het zelfde werd gedacht over rechten (nu ook nog wel)

Ik denk ook dat bedrijfskunde zo'n brede opleiding is omdat je het ook nodig hebt, Kijk als manager heb je niet alleen te maken met mensen die ook moeten managen. Je zult ook te maken hebben met mensen die bijvoorbeeld met de accounting bezig zijn. Je zal dus wel wat daar van af moeten weten voor dat je met zulke mensen redelijk kan praten over he geleverde werk.

Zo staat ook in 1 van mijn leerboeken dat managers veel korte kleine taken dienen uit te voeren in relatief kleine tijd. al die kleine taakjes hebben een andere invalshoek en op die te kunnen begrijpen dien je breed opgeleid te zijn. En wil je je 'apart' maken doe dan een master die niet iedereen kiest en onderscheid je van de rest door bijv.. in het bestuur van een STUDIEvereniging te gaan zitten.

Ook wil ik er als laatste nog aan toevoegen dat je zo bij iedere opleiding zoiets kan zeggen. Bijvoorbeeld: Bij Pedagogische wetenschappen zitten alleen meiden en de jongens die er zitten zijn homo.
Ik ken een jongen die dat doet en die is echt geen Homo

Nog een op de B-fac lopen ze allemaal met sandalen en geitenwollen sokken. zo kan ik nog wel ff doorgaan met van die vage stereotype op te zetten maar ik denk dat mijn punt nou wel duidelijk is

pi_14437893
quote:
Op zondag 6 januari 2002 16:42 schreef Metamorphozis het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mensen die topics als deze openen om allerlei vooroordelen over bepaalde mensen te ventileren irritanter vind een willekeurige student bedrijfskunde of wat dan ook.

Ga je tijd toch aan iets nuttigs besteden in plaats van mensen proberen in een hoekje te duwen.

Mee eens.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_14438282
is het daar helemaal mee eens

Had het niet eens helemaal gelezen

Ach en ik moet ook voor mezelf opkomen

pi_14438410
Sorry voor de 2 posts achter elkaar
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 19:36 schreef tharula het volgende:
Op de TU/e met zijn grijze stinkende gebouwen zijn ze misschien zo ja, bovendien zie je daar nergens meisjes. In Nijmegen (kun) waar ik studeer zitten zelfs meer meisjes bij bedrijfskunde dan jongens. Teneerste is dat en tentweede is er dus geen stereotype bedrijfswetenschapper. Ik durf te wedden dat een KUN-bedrijfswetenschapper een stuk socialer is dan ELKE TU/e-er.
Meer vrouwen dan mannen aan de KUN?? dan moet ik het toch eens gaan tellen ik dacht dat het niet veel uitmaakte

En Nijmegen staat ook bekend om de sociotechnische insteek in de opleiding Bedrijfswetenschappen (zo ff wat termen in de ring gooien )

pi_14439346
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 18:27 schreef Knakker het volgende:

Ben nu nog aan het kijken wat voor studie ik ga doen volgend jaar en internationaal bedrijfskunde lijkt mij dus hardstikke leuk... Wat raden jullie aan: universiteit of HBO? ik twijfel al, wordt alleen maar erger als ik dit allemaal lees
Ik ben tegen zinloos wiskunde®
  donderdag 6 november 2003 @ 19:57:44 #53
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14439440
*Afgestudeerde bedrijfskunde meldt

Voldoe echt niet aan het stereotype uit de openingspost. Ben zelfs links .
Naturrlijk zijn er veel die wel aan het typische beeld voldoen , maar ook genoeg 'normale' mensen

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 6 november 2003 @ 20:08:11 #54
70906 PlanetEarth
Ronde vormen... ;-)
pi_14439718
*Afgestudeerde Technisch Bedrijfskunde meldt zich ook

1. Ik herken mij niet in de beschrijving van TS
2. Er is een wereld van verschil tussen HBO en WO
3. Dat grote geld kun je voorlopig wel vergeten als starter in de arbeidsmarkt. Nu al ruim 2 maanden aan het zoeken naar een baan (niet persé met een abnormaal hoog salaris), maar tot op heden nog nergens een voet tussen de deur gekregen.
nee ik ben geen Jehova

Wordt bokser, meer kans op slagen!
pi_14439801
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:08 schreef PlanetEarth het volgende:
*Afgestudeerde Technisch Bedrijfskunde meldt zich ook

1. Ik herken mij niet in de beschrijving van TS
2. Er is een wereld van verschil tussen HBO en WO
3. Dat grote geld kun je voorlopig wel vergeten als starter in de arbeidsmarkt. Nu al ruim 2 maanden aan het zoeken naar een baan (niet persé met een abnormaal hoog salaris), maar tot op heden nog nergens een voet tussen de deur gekregen.
nee ik ben geen Jehova

je hebt het nou over de arbeidsmarkt maar ik denk dat dat bij alle opleidingen zo is behalve tandartsen ed. omdat daar echt een tekort aan is
pi_14439861
quote:
Op zondag 6 januari 2002 13:46 schreef Schuldige_Omstander het volgende:

...

In welke grot woon jij?

kom eens kijken bij bedrijfswetenschappen/kunde aan de KUN. Dan zie je gelijk dat je stelling nergens op gebaseerd is, en dat je geen enkel argument hebt om je stelling te onderbouwen.

en ja, ze zijn te onderscheiden ja... als je eventjes je oogjes open doet..

Strawberry Flavour..
  donderdag 6 november 2003 @ 20:13:16 #57
70906 PlanetEarth
Ronde vormen... ;-)
pi_14439873
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:10 schreef SG_Tannus het volgende:
je hebt het nou over de arbeidsmarkt maar ik denk dat dat bij alle opleidingen zo is behalve tandartsen ed. omdat daar echt een tekort aan is
Dat denk ik wel, maar heb helaas alleen TBK gedaan dus kan alleen daar iets over zeggen..
Wordt bokser, meer kans op slagen!
pi_14440032
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:13 schreef PlanetEarth het volgende:

[..]

Dat denk ik wel, maar heb helaas alleen TBK gedaan dus kan alleen daar iets over zeggen..

ja dat is waar ik doe zelf BW in Nijmegen zelfde verhaal denk ik
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:12 schreef -moi- het volgende:

[..]

...

In welke grot woon jij?

kom eens kijken bij bedrijfswetenschappen/kunde aan de KUN. Dan zie je gelijk dat je stelling nergens op gebaseerd is, en dat je geen enkel argument hebt om je stelling te onderbouwen.

en ja, ze zijn te onderscheiden ja... als je eventjes je oogjes open doet..

* SG_Tannus is het helemaal met haar eens

Juist in Nijmegen zul je ze zelfs NIET tot zeer weinig tegen komen

[edit] er is geen rest!!!!

pi_14469470
quote:
Ben nu nog aan het kijken wat voor studie ik ga doen volgend jaar en internationaal bedrijfskunde lijkt mij dus hardstikke leuk... Wat raden jullie aan: universiteit of HBO? ik twijfel al, wordt alleen maar erger als ik dit allemaal lees
grrr ik zit met hetzelfde....... bedrijfskunde lijkende me wel leuk, en dan misschien internationaal...... maar de gezondheidszorg trekt me ook wel........
Ik zou wel uni gaan doen als ik jou was.........
druit hale wat erin zit
pi_14471629
mocht je twijfelen
advies:

meelopen vraag een willekeurige student of je mag meelopen kan meestal wel

vraag het alleen niet als ze in het eerste jaar eerste semester zitten want dan zijn meestal KUT vakken want dan krijg je vaak alleen de algemene vakken daarna word het wel anders

maandag 10 november 2003 @ 08:50:14 #61
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_14516548
Ja, er lopen wel degelijk (technische) bedrijfskunde stereotypen rond op die opleiding. Ik heb me er echter nooit iets van aangetrokken en heb daar fijn mijn ding gedaan en keurig in 4 jaar afgestudeerd, iets wat de opleiding volgens mij niet van mij verwachtte.

en dan heb je een Ing titel, werk je vervolgens 3 maand bij het distributiecentrum van de AH, omdat je geen baan kan vinden.
Heb je eenmaal die baan, ga je er in verhouding tot de AH-heftruck functie nog op achteruit ook. verwacht dat je wel snel meer zal gaan verdienen, maar bedrijf financieel niet zo best, geen salarisverhoging......
etc etc.

Ondertussen wel uitkijken naar andere banen, maar dat is nog immer erg moeilijk te vinden, meestal afgewezen op werkervaring of juist omdat je te hoog opgeleid bent.......

maandag 10 november 2003 @ 15:16:14 #62
73110 Mjitsk
r zit een haar in mn glas
pi_14526014
quote:
Op maandag 10 november 2003 08:50 schreef Coolgoza het volgende:
Ja, er lopen wel degelijk (technische) bedrijfskunde stereotypen rond op die opleiding. Ik heb me er echter nooit iets van aangetrokken en heb daar fijn mijn ding gedaan en keurig in 4 jaar afgestudeerd, iets wat de opleiding volgens mij niet van mij verwachtte.

en dan heb je een Ing titel, werk je vervolgens 3 maand bij het distributiecentrum van de AH, omdat je geen baan kan vinden.
Heb je eenmaal die baan, ga je er in verhouding tot de AH-heftruck functie nog op achteruit ook. verwacht dat je wel snel meer zal gaan verdienen, maar bedrijf financieel niet zo best, geen salarisverhoging......
etc etc.

Ondertussen wel uitkijken naar andere banen, maar dat is nog immer erg moeilijk te vinden, meestal afgewezen op werkervaring of juist omdat je te hoog opgeleid bent.......

als je geen baan kunt vinden (op je niveau) kun je toch beter verder studeren?
heineken-studentenservice de beste
pi_14850809
over stereotype bedrijfskunde studenten gesproken: kijk eens nu naar Lotto Weekend Miljonairs
pi_14859903
Ik ben het oneens met de stelling!!! Ik ken een jongen die bedrijfskunde studeert, hij loopt er niet bij als iedereen, ziet er heel goed uit, kan goed met m praten en zou absoluut niet verwachten dat hij bedrijfskunde studeert. Niet alle studenten zijn dus zo,.
Inmiddels lang geen 18 meer
pi_14894199
quote:
Op zondag 23 november 2003 12:37 schreef Suspicious18 het volgende:
Ik ben het oneens met de stelling!!! Ik ken een jongen die bedrijfskunde studeert, hij loopt er niet bij als iedereen, ziet er heel goed uit, kan goed met m praten en zou absoluut niet verwachten dat hij bedrijfskunde studeert. Niet alle studenten zijn dus zo,.
Hoe loopt iedereen erbij dan?
pi_14894461
Nou kijk is wat hier in staat:
quote:

..zelfde tronie, zelfde kleding.. en ik bedoel dus dat hij er niet uitziet als de rest, met ze alle in overhemden enzo..
beetje duidelijk??:)
pi_14895005
quote:
Geen idee, even met de rest overleggen

pi_14935953
quote:
Op maandag 24 november 2003 18:42 schreef Suspicious18 het volgende:
Nou kijk is wat hier in staat:
[..]

..zelfde tronie, zelfde kleding.. en ik bedoel dus dat hij er niet uitziet als de rest, met ze alle in overhemden enzo..

Dit is toch niet zo bijzonder, een beetje student loopt al snel in een combinatie van een Dockers broek met daarboven blouse (overhemd) of iets vergelijkbaars. Dit lijkt me niet zo speciaal bedrijfskunde toch...

Trouwens, gefeliciteerd Suspicious18! Ik zie dat je vandaag jarig bent, net zoals ik

Leuke foto ook in je fotoboek! (maar dat heeft niets met dit topic te maken verder)

pi_14945277
THNX:) hehe kunnen we samen feest vieren!!
pi_14954618
quote:
Op woensdag 26 november 2003 15:40 schreef Suspicious18 het volgende:
THNX:) hehe kunnen we samen feest vieren!!
haha, zullen we samen een feestje organiseren en dan alleen maar bedrijfskunde studenten uitnodigen? En dan vooral
quote:
de zelfde rechtse, humorloze,saaie en vooral verstoken van enig cultureel en wereldbesef.
En naturlijk allemaal hetzelfde gekleed in overhemden enzo

Ook meteen een goede manier om de stelling omtrent het stereotype (cliché beeld) te toetsen

zondag 7 december 2003 @ 16:18:50 #71
73109 immenslope
#1 Soulbrother
pi_15223355
Ik merk het bij mij op school ook.
De kleding wordt inderdaad gedragen onder het mom van:
- Overhemden: Het liefst geruit en met zoveel mogelijk kragen.
- Schoenen: Timberlands of bootschoenen van Ecco.
- Kapsel: Lang krullend haar naar achteren gekamd.
- Jasseb: Zeiljassen van The North Face of Gaastra.
- Broeken: Dockers, en het liefst rood zonder kontzakken.

Wat mij toch het meeste opvalt is dat de Marokkaanse, Turkse, Surinaamse, Antilliaanse, Chinese en Molukse studenten hier niet aan meedoen, en zo hoort het!!
Respect voor diegene die niet meelopen!

Flexi wit da tech(nique)
  zondag 7 december 2003 @ 17:13:31 #72
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_15224570
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:10 schreef SG_Tannus het volgende:je hebt het nou over de arbeidsmarkt maar ik denk dat dat bij alle opleidingen zo is behalve tandartsen ed. omdat daar echt een tekort aan is
Offtopic: Aan juristen (WO Rechten) en Planologen (Planologie/Ruimtelijke Ordening) is ook een tekort.

Ik weet niet zoveel van bedrijfskunde, (nu 6VWO) maar degene bij ons in de klas die het willen gaan verwachten inderdaad veel te gaan verdienen, dat beeld heerst. Ik zelf ga absoluut geen bedrijfskunde doen, het lijkt me gewoon een saaie studie. Bovendien word ik kotsmisselijk om van alles een beetje te weten, ik maak het nu mee met de 2e fase bij ons op school.

quote:
Ik merk het bij mij op school ook.
De kleding wordt inderdaad gedragen onder het mom van:
- Overhemden: Het liefst geruit en met zoveel mogelijk kragen.
- Schoenen: Timberlands of bootschoenen van Ecco.
- Kapsel: Lang krullend haar naar achteren gekamd.
- Jasseb: Zeiljassen van The North Face of Gaastra.
- Broeken: Dockers, en het liefst rood zonder kontzakken.
1 woord: Hockey? Dit komt me wel heel erg bekend voor bij ons op 6VWO, het gaat volgens mij ook vaak om mensen met rijke ouders.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 07-12-2003 17:20]

pi_15225409
quote:
Op zondag 23 november 2003 12:37 schreef Suspicious18 het volgende:
nou nou, je kent een heuze Bedrijfskunde student waarmee jij als 5Havo kutje zijnde goed mee kan praten? Ik denk dat juist die jongen van jou het beeld bevestigd van de bedrijfskunde nerd, denk je ook niet?
  donderdag 18 december 2003 @ 14:46:47 #74
74514 El_Fenomino
Onstuitbaar Supertalent
pi_15513611
quote:

Ik doe bedrijfswetenschappen aan de VU in Amsterdam. Dat is voor 60% het zelfde als bedrijfskunde aan bijvoorbeeld de UVA. En ik denk dat het juist de meeste relaxte mensen zijn die er bestaan. Ik vind iedereen tot nu doe juist absoluut niet kortzichtig. Het zijn allemaal mensen met een bovenmodaal sociaal leven. (En met allemaal bedoel ik minimaal 95%, ik denk dat je niet op een wis/natuurkunde faculteit moet gaan kijk). Kleding zou wel wat in kunnen zitten hoewel het hier in het eerste jaar wel meevalt. Ik zie nog steeds niet erg veel polo's of typische kleding. Ik ben wel blij dat ik van die rare slipknottruien af ben zeg. Humor is er volgens mij ook volop aanwezig. Misschien soms zelfs iets te veel, maarja.
Liberalen zijn er ook niet echt veel volgens mij, hoewel er als vanzelfsprekend wel een paar zitten. (Ben er zelf eentje).
En volgens mij is 30% van mijn studiegenoten wel vrouw. Misschien zelfs nog wel iets meer.
Maar het kan zijn dat voor de echte bedrijfskunde andere wetten gelden.
[b][url=http://home.tiscali.nl/mytopia/vrouwen]Vrouwen fotoboek met 200 keer Anna Kournikova[/url][/b]
  donderdag 18 december 2003 @ 15:45:28 #75
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_15515399
quote:
Op zondag 7 december 2003 17:36 schreef Passione het volgende:

[..]

nou nou, je kent een heuze Bedrijfskunde student waarmee jij als 5Havo kutje zijnde goed mee kan praten? Ik denk dat juist die jongen van jou het beeld bevestigd van de bedrijfskunde nerd, denk je ook niet?

De reden dat ze zo postitief is, is waarschijnlijk dat die kerel gewoon haar een paar keer goed gepaald heeft.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_15528373
1 ding is zeker, bij Bedrijfskunde leer je niet de fouten te maken, waarmee jouw stellingen volzitten

En het is erg afhankelijk van je major, dus specificeer, differentieer en leef

Groet, 4e jaars Management of Change major, Bedrijfswetenschappen, Erasmus Roman

-edit- overigens hebben we voor het stereotype dat jij beschrijft de term "kantoorrat" en de meestvoorkomende categorie (indien categoriseerbaar) noemen we "corpsbal" (uit te spreken als koorrrrrbal met een zachte 'r')

[Dit bericht is gewijzigd door TheRoman op 18-12-2003 23:33]

Appartement in Leidschendam *te huur* of *te koop*. 20 minuten van Den Haag Centraal, vlak bij A12, A4 en winkelcentrum Leidsenhage!
Meer informatie op Funda ~ ¤ 130.000
pi_15566562
Passione: Moet ik hier nog op reageren?? Ten eerste voel ik me niet aangesproken en ten tweede.. stupid reactie van je.
pi_15569411
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 16:30 schreef Suspicious18 het volgende:
Passione: Moet ik hier nog op reageren?? Ten eerste voel ik me niet aangesproken en ten tweede.. stupid reactie van je.
En toch bespeur ik ergens iets, wat mij doet vermoeden dat je je toch aangesproken voelt
pi_15618987
@Passione:

Relax!!!

She's the new girl on the block, and just giving her opinion...

Absoluut onnoodzakelijk meteen je eigen mening en typvaardigheden aan haar te gaan ver-spammen. Hou je maar bezig met subjectieve onderbouwde meningen geven in plaats van onzin te posten.

(maar dat is mijn mening )

pi_16160210
IK BEN HET MET SUSPICIOUS18 EENS!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')