quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:31 schreef Supersheep het volgende:
gewoon Caesarion?
Ptolemy had ik echt niet gewetenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Supersheep+1 dat was zijn bijnaam maar ik reken het wel goed zijn naam was Ptolemy Caesar.
MarkPeterse +1quote:
Je hebt gelijk. Srry.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef Supersheep het volgende:
Roofingburner, liever geen posts met antwoorden te editen.
Rose had ik niet goed gerekend en nu weet ik niet of je eerder was dan MarkPeterse
[..]
MarkPeterse +1
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:46 schreef Palau het volgende:
Schumi in Imola?
In Nederland?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:12 schreef wyccie het volgende:
Wanneer werd het actief kiesrecht voor vrouwen ingevoerd?
Gok maar raak
Tha_Erik +1quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
1919
Jaquote:
Hehe, 3 keer is scheepsrecht laten we maar hopenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tha_Erik +1
[..]
JaIk stel mijn vragen ook nooit eens goed.
En ik was nog wel zo trots dat ik niet 'actief' was vergeten.
Ja, de naam van die vrouw zoek ik, ze wordt gezien als de eerste feminist.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:27 schreef Nesle het volgende:
Vrouwen moesten teveel dingen doen en kunnen. Daar werden helemaal ontevreden van. Zo kwam er een groep -> Dolle Mina en dat kwam van die vrouw uit de eerste feministische golf, alleen ben ik haar naam even vergeten
Mina zal wel van Wilhelmina komen maar de achternaam kom ik echt niet op.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de naam van die vrouw zoek ik, ze wordt gezien als de eerste feminist.
Voluit Wilhelmina Drucker en jij hebt er weer een punt bijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:30 schreef MarkPeterse het volgende:
sorry, ik dacht dat ik niet de eerst was en daarom ben ik journaal gaan kijken
antwoord is trouwens mina drucker
Amerikaans politicus dus.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:36 schreef Berkery het volgende:
Jimmy Carter
Berkery +1quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:36 schreef Berkery het volgende:
Jimmy Carter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |