Lol Ik wil er ook zo een. Makkelijk voor de huishoudelijke klusjes.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:35 schreef PC eend het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze hierna voor jeroen verzinnen, je kan hem echt alles laten doen![]()
Dan gaat ie met Rik zoenen als ie dronken is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:32 schreef Dropkick het volgende:
E10 zuipt aardig door in de rose.
48 uur toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:35 schreef Sug4r het volgende:
Nou BB haal Jeroen uit die kamer het is genoeg geweest![]()
Tuin is net pas open, dus het zou eerlijk zijn hem er nu uit te laten, bedoel kan ie nog even luchten... kom BB!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:35 schreef Spablauw het volgende:
Ik had gehoopt dat hij nog een poosje de tuin in kon!
ja ik ook het lijkt wel een sanctie zoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:35 schreef Spablauw het volgende:
Ik had gehoopt dat hij nog een poosje de tuin in kon!
nee die 48 uur ging over zijn bedenktijdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
48 uur toch?
Als dat om half 10 inging, zal het ook wel tot half 10 duren
tot woensdagmiddag zou het duren. De weekopdracht duurt 48 uur, net als zijn zogenaamde bedenktijd voor het geld. Die geheime missie niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
48 uur toch?
Als dat om half 10 inging, zal het ook wel tot half 10 duren
Tja nu Eggie weg is moeten ze een nieuwe zondebok hebben natuurlijk (BB that is)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:39 schreef Spablauw het volgende:
[..]
Het pispaaltje!
Echt, ik was en ben geen fan van Jeroen, maar dit....
tis eeuwig zonde....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:39 schreef Bartoli het volgende:
Mo en E10 ook weer bijgepraat
Het is absurd zelfsquote:
M.a.w de Zielepoot en dat brengt hem geen windeieren. Krijgt hij nog meer stemmen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:39 schreef Spablauw het volgende:
[..]
Het pispaaltje!
Echt, ik was en ben geen fan van Jeroen, maar dit....
Volgens mij hebben er een aantal zelf van gemaakt dat t tot 13:00 is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:52 schreef pullup het volgende:
Het is wel verbazend dat niemand schijnt te weten tot hoe lang dit duurt
We zijn met zijn allen net zo blond als de zusjes blijkbaar
Ja dat geloof ik ook want niemand kan er echt de vinger op leggen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij hebben er een aantal zelf van gemaakt dat t tot 13:00 is.
Staat ook nergens dat het tot 13:00 uur is. Is gezegd tot woensdagmiddag. Is terug te zien op de talpa-site bij aflevering gemist.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:57 schreef Ecila111 het volgende:
Dit verdient Jeroen niet..... ik vind dit ook een kamerdebat waard.
Oopsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:38 schreef n1ek het volgende:
[..]
tot woensdagmiddag zou het duren. De weekopdracht duurt 48 uur, net als zijn zogenaamde bedenktijd voor het geld. Die geheime missie niet.
http://www.talpa.tv/web/s(...)729/typeofpage=51230
Nou ik vind dit iig een goeie osteopaat waard om hem weer goed in de benen krijgen. Op z'n minst.quote:
Nee hoor, in de tuin met laptopquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:59 schreef Spablauw het volgende:
Schiet me net te binnen: We hebben hier met z'n allen medelijden met J. want hij mag niet naar buiten en het is zo lekker weer, en wij zitten hier met z'n allen voor ons pc schermpje te staren naar iemand die onder een bed ligt!
Best sneu van ons inderdaad.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:59 schreef Spablauw het volgende:
Schiet me net te binnen: We hebben hier met z'n allen medelijden met J. want hij mag niet naar buiten en het is zo lekker weer, en wij zitten hier met z'n allen voor ons pc schermpje te staren naar iemand die onder een bed ligt!
Dat ben ik wel met je eens, 1 extra nominatie ronde weerspiegelt dit niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:01 schreef Springveertje het volgende:
Jeroen had als beloning gewoon 3 keer vrije nominatierondes moeten krijgen.......... Dan wordt het leuk wie de anderen gaan nomineren! Jeroen verdient het gewoon.....als je al zo lang ligt!
De enige die er nu profijt van hebben zijn de zusjes en die hebben minder moeite moeten doen, dan jeroen, dus jeroen volgende week ook nominatievrij.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, 1 extra nominatie ronde weerspiegelt dit niet.
Lol maak hem dan meteen finalistquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, 1 extra nominatie ronde weerspiegelt dit niet.
Ach je weet hoe ik over m denk.quote:
Volgens mij heb ik Jeroen horen zeggen dat het tot 13 uur zou duren. Maar of hij dat heeft gehoord of zelf heeft verzonnen weet ik niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
BB heeft nooit gezegd dat ij zolang in dezelfde houding moet blijven liggen. Als ik hem was zou ik gewoon even een rondje gaan lopen in die kamerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:02 schreef 1_kiss het volgende:
Ze mogen wel oppassen dat ie geen trombose krijgt.
Hij kan geen kant op!!
Kan niet goed zijn zolang in de dezelfde houding
Godsamme. precies. BB zou hard zijn. allemaal klagen dat zr dat niet zijn en dan doen ze wel een beetje hard is het ook niet goed.quote:
Precies. Hij had gewoon al die tijd de hele kamer tot zijn beschikking.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BB heeft nooit gezegd dat ij zolang in dezelfde houding moet blijven liggen. Als ik hem was zou ik gewoon even een rondje gaan lopen in die kamer
OK dan kunnen de streams in ieder geval even op mute. Thanksquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:09 schreef AnTjUh het volgende:
Op de talpa site!!!!!
Overigens, Jeroen moet er nog tot 17.00 uur Big Brother tijd blijven liggen. Dan pas is de Missie geslaagd.
50 minuten meer of minder maakt nu ook weer niet uit als je er al een uur of 40 ligtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:09 schreef AnTjUh het volgende:
Op de talpa site!!!!!
Overigens, Jeroen moet er nog tot 17.00 uur Big Brother tijd blijven liggen. Dan pas is de Missie geslaagd.
hetzelfde als onze tijd neem ik aanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:10 schreef AnTjUh het volgende:
Hoe laat is 17.00 uur Big Brother tijd eigenlijk?????
Pff, eindelijk een tijd, kan ik vlug ff mijn huishouden gaan doen, iedereen ff van eten voorzien en hier om 1700 weer terug zijn!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:09 schreef AnTjUh het volgende:
Op de talpa site!!!!!
17:00 Big Brother tijdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:10 schreef Springveertje het volgende:
17:00 uur gaat hij er Officieel uit! Is net bekend gemaakt op BB-site!
+- 2min vertraging (streams lopen 2min achter)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hetzelfde als onze tijd neem ik aan![]()
Ach ja En laten we wel zijn zoveel minder beweging dan Marcia op een dag doet heeft hij zo ook niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Godsamme. precies. BB zou hard zijn. allemaal klagen dat zr dat niet zijn en dan doen ze wel een beetje hard is het ook niet goed.
![]()
Nee dat is omdat de streams een beetje achterlopen. Heeeel klein tijdsverschil.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:11 schreef Timon223 het volgende:
[..]
17:00 Big Brother tijd
Dus dat kan zo laat zijn als wanneer dan ook
Zal gvd tijd worden ook...das nog net middag.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:10 schreef Springveertje het volgende:
17:00 uur gaat hij er Officieel uit! Is net bekend gemaakt op BB-site!
Is dat net zo iets als zulu-time in het leger?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:10 schreef AnTjUh het volgende:
Hoe laat is 17.00 uur Big Brother tijd eigenlijk?????
Dan vermoord Mo hem alsnog.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:14 schreef Springveertje het volgende:
En dan stapt E10 in de prinsessenslaapkamer om 16:59 uur en ondekt Jeroen......MISSIE alsnog mislukt!
die zal wel later komen. als jeroen bevrijd wordt is de WO net begonnenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:13 schreef arneaux het volgende:
En we krijgen drek ook nog zon 'zie-je-wel' stemming.
en de zusjes de boel laten opruimenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:16 schreef berney het volgende:
Als ik moest plassen, op laatste moment zou ik het gewoon in mn broek doen en niets riskeren.
Dat is heel pijnlijk. Zei hij dat hij doorligplekken had?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:10 schreef sherry_tje het volgende:
jeroen krijgt last van decubitus plekken hahahahaha
Als ie slim is geweest heeft ie minimaal gedronken, hoef je ook niet (zo vaak)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:16 schreef berney het volgende:
Als ik moest plassen, op laatste moment zou ik het gewoon in mn broek doen en niets riskeren.
Hoe denk je dat dat dekbed steeds zo "zeik"nat komt!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:16 schreef berney het volgende:
Precies. Dit is wat hij normaal ook doet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja En laten we wel zijn zoveel minder beweging dan Marcia op een dag doet heeft hij zo ook niet.![]()
Beetje moeilijk daar met die bloemen voor je snufferd en de stof op de grond.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:18 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Als ie slim is geweest heeft ie minimaal gedronken, hoef je ook niet (zo vaak)
Wedden dat scanman daar mee te maken heeft?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:25 schreef heksie69 het volgende:
pffff gelukkig ik ben nog op tijd.. stroomstoring half Zwolle lag platdacht dat het alleen in de straat was, dus dacht ga snel boodschappen doen
maar ja alle winkels waren ook meteen dicht..
maar gelukkig Joentje is nog niet vrij
t Is dus kut.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:27 schreef AnTjUh het volgende:
joh wat een verhaal zeg
PPppppffffffffffffffffffffff.....................
Iets over dansen en koppels....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:27 schreef arneaux het volgende:
Wat zegt ze?
Jij bent ook tof.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:28 schreef schatje het volgende:
Mooi, ik ben er klaar voor.
Arme Jeroen.
het scheelt 5 minuten meestal, althans als ik de live uitzending kijk zie ik dat maximaal 5 minuten later op de streams...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:28 schreef Bartoli het volgende:
BB tijd en echte tijd scheelt 20 minuten. Dus 17:20 onze tijd zal Jeroen pas bevrijd worden denk ik
Grapjas, zit maar 2 minuten tijdverschil in de streams en de tijd daar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:28 schreef Bartoli het volgende:
BB tijd en echte tijd scheelt 20 minuten. Dus 17:20 onze tijd zal Jeroen pas bevrijd worden denk ik
Marlies zei net dat de WO om 5u begint (10 min terug) en dat het nog 50 minuten was. Dat was dus bij ons 14:20. Dus het verschil is 10 minuten (niet 20 dus)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Grapjas, zit maar 2 minuten tijdverschil in de streams en de tijd daar.
zij weet niet hoelaat het is ..ze denkt ..de tuin is net dicht dus is het 16:10 terwijl het later is..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Marlies zei net dat de WO om 5u begint (10 min terug) en dat het nog 50 minuten was. Dat was dus bij ons 14:20. Dus het verschil is 10 minuten (niet 20 dus). Of mijn streams lopen nog verder achter
ahja zou kunnen ging er vanuit dat ze wel een klok hadden. Maar dat was diegene van de vorige WO die ik nog in gedachten had. Maar die zal zometeen wel weer in de lounge hangenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:33 schreef n1ek het volgende:
[..]
zij weet niet hoelaat het is ..ze denkt ..de tuin is net dicht dus is het 16:10 terwijl het later is..
ze hebben daar geen klok..
de vertraging is ongeveer 2 minuten meestal..
Ik ben bang dat ie meteen aan de bak moetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:35 schreef schatje het volgende:
Dat Jeroen straks maar lekker verwend mag worden.
ja door de zusjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:35 schreef schatje het volgende:
ik heb geen hekel aan haar zolang ze dr mond maar houdtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan dat mens.
Ik denk dar Jeroen de verzorger wordtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:35 schreef schatje het volgende:
ik mag toch hopen dat die zich eindelijk eens mag gaan opfrissenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie meteen aan de bak moet
Dat denk ik ook ja. Dit gaat echt afzien worden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Oei, dat worden blaren
Blaren? dat wordt bloeden! Nieuwe schoenen, zeker echte leren, dat voel je ECHT wel.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Oei, dat worden blaren
ze hoeven niet met zijn allen tegelijk te beginnenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:37 schreef Yez het volgende:
ook handig bedacht, komt de weekopdracht dus ook nog in gevaar miscchien..![]()
Ja, in BB2 geloof ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:38 schreef marky het volgende:
Dat dansen hebben we toch al eens eerder gehad?
ja he hahaha scheelt zeker een meterquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:38 schreef Suikeroom het volgende:
Marlies en Semih naast elkaar is echt grappig nu![]()
Ja, vorig jaar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:38 schreef marky het volgende:
Dat dansen hebben we toch al eens eerder gehad?
Nee, maar kunnen de bewoners die op dat moment moeten dansen hun kop erbij houden,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ze hoeven niet met zijn allen tegelijk te beginnen![]()
hahaha ja zou wel lachen zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:41 schreef Yez het volgende:
[..]
Nee, maar kunnen de bewoners die op dat moment moeten dansen hun kop erbij houden,
stel dat iedereen naar de prinsessenkamer gaat? en schreeuwen dat jeroen er nog is?
misschien rennen ze wel als dolle stieren van de dansvloer...![]()
Hoe groot is dat in kleine-jongetjes-taal?quote:
Denk je?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:18 schreef Springveertje het volgende:
Allemaal je eten bij het scherm, een goeie borrel en een lekker peukie! Dit wordt weer top TV.....
45 schat ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoe groot is dat in kleine-jongetjes-taal?
ALS JE MAAR NIET GAAT SCHREEUWENquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:45 schreef Capaja het volgende:
*ben thuis van cursus en heb vinger bij de cap knop*
Das echt huge.quote:
Daar ben ik ook bang voor.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:46 schreef avonne het volgende:
"jongens, hier is jeroen weer"
"hallo, nu geen tijd, we gaan dansen, doei!"
zo zal het ongeveer gaan...
was dat niet de karaoke met joling?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Tijdens dat cocktails gedoe toch? Menno die voor barjongen speelde.
Ja was een mini opdracht, meer een feestje dacht ik, weet wel dat in BB2 er een WO was waar ze ook echt een marathon hadden met dansenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Tijdens dat cocktails gedoe toch? Menno die voor barjongen speelde.
ik heb ook schoenmaat 44/45 (1m91quote:
Ik denk dat ze het ook niet erg boeit als de opdracht mislukt, ze hebben immers alweer 2 weken mogen bestellenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:49 schreef schizolientje het volgende:
Ze zijn lekker negatief, en terecht, ik denk dat ze deze opdracht niet gaan halen
aan ene kant wel lekker heeft die ook weer beweging voor zijn stramme spierenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:49 schreef n1ek het volgende:
Jeroen moet gewoon meedoen, wat ik op de bb site lees..lekker dan :-|
Ik denk ook dat het niet gaat lukken. De schoenen van Marlies zijn te klein, dat hou je gewoon niet uit.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:49 schreef schizolientje het volgende:
Ze zijn lekker negatief, en terecht, ik denk dat ze deze opdracht niet gaan halen
Marlies is een vrouw.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik heb ook schoenmaat 44/45 (1m91). Maar ja geloof dat Marlies iets groter is dus zal wel maat 46 zijn
![]()
Ik krijg zo'n beeld van De Hulk voor mequote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het niet gaat lukken. De schoenen van Marlies zijn te klein, dat hou je gewoon niet uit.
Zla niet met lengte te maken hebben ik ben 1.92 en heb schoenmaat 43.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik heb ook schoenmaat 44/45 (1m91). Maar ja geloof dat Marlies iets groter is dus zal wel maat 46 zijn
![]()
8,5 (vrouwenmaat) is ongeveer maat 40 - 41quote:
Die heeft 2 dagen lang in coma op de grond gelegen, snap echt niet hoe hij dat gedaan heeftquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:52 schreef Timon223 het volgende:
BB site:
Het wordt dus een zware klus voor de Bewoners, maar niets is onmogelijk. Bovendien krijgen ze onverwachte versterking, maar of Jeroen nog energie over heeft...
Arme jongen
ah ja zit natuurlijk ook weer verschil in voetlengte uiteraardquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:52 schreef marky het volgende:
[..]
Zla niet met lengte te maken hebben ik ben 1.92 en heb schoenmaat 43.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:53 schreef schizolientje het volgende:
Jeroen is niet meer in beeld
mijn dochter is 1.92 en heeft schoenmaat 42, volledig in verhouding dus het zou volkomen belachelijk staan als zij maat 38 had met deze lengtequote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:52 schreef marky het volgende:
[..]
Zla niet met lengte te maken hebben ik ben 1.92 en heb schoenmaat 43.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
mijn dochter is 1.92 en heeft schoenmaat 42, volledig in verhouding dus het zou volkomen belachelijk staan als zij maat 38 had met deze lengte
dat lijkt me ook !quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:56 schreef Ecila111 het volgende:
Kort samengevat: mission impossible
Inderdaad die sukkel ligt al 2 dagen gewoon een beetje te relaxen in de meidenkamerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:58 schreef Gert het volgende:
Waar blijft die luie flikker nou... we houden het niet meer van de spanning!
Dat pak appelsapquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laatste minuutjes...
[afbeelding]
Nou, Jeroen had anders ook niks gezien of gemerktquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:02 schreef arneaux het volgende:
Ik lees net op de blog dat Marcia op de princessenkamer is geweest en dat ze niets heeft gezien of gemerkt. Wat een held is t zeg.
schoenen maat 42 is geen probleem, broeken lengtemaat 36 voor vrouwen is moeilijker, maar goed, dit is offtopicquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.. Maargoed, ik denk dat er moeilijk schoenen te krijgen zijn in die maat van vrouwen.
Ik ben benieuwd hoe t gaat zijn.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, Jeroen had anders ook niks gezien of gemerkt
jezus, wat ben jij een slijmbal zegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:02 schreef arneaux het volgende:
Ik lees net op de blog dat Marcia op de princessenkamer is geweest en dat ze niets heeft gezien of gemerkt. Wat een held is t zeg.
Vind het ook wel een beetje zielig eigenlijk, alleen daarom is hij niet ineens van een dooie diender veranderd in een held.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:01 schreef pullup het volgende:
Het is net vakantie op de kamping en dan vinden ze hem zielig hier![]()
Kan je nagaan wat een held Jeroen isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:04 schreef natedanielz het volgende:
[..]
jezus, wat ben jij een slijmbal zeg, die gast hoeft alleen maar te liggen slapen en dat deed hij ook toen Marcia binnenkwam, want hij wist niet eens dat ze er was.
Die Huntelaar-tandjes werken als een luchtfilter.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
Eeeeewww Micheline gaat rijstwafels eten
Wie moet met haar dansen zo direct?
ze lijk gewoon fucking veel op huntelaar niet alleen met die tandjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Die Huntelaar-tandjes werken als een luchtfilter.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |