Een kenner van Italiaans schoon, pyl?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:51 schreef pyl het volgende:
Dat zal dan wel Laura Pausini zijn.
Nummertje 613 overigens, Z!![]()
Wat ben je toch ook een relnicht, hè Gellius?!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:36 schreef Gellius het volgende:
Leuk, wie mailt de HH moderatoren?
quote:
Iiieeeuw!!quote:
Vast, maar niet vaak.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:19 schreef Tokay het volgende:
Kwam meneer wel eens in TopPop?
Dat lijkt me meer een vraag voor je zieleknijper.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:20 schreef Tokay het volgende:
(Waarom moet ik nu opeens aan Guy Verhofstadt denken?)
Daar ergens in de buurt, ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:32 schreef Gellius het volgende:
'n Klemrokker?
quote:
Hij heeft een gedicht van Wystan Hugh Auden op muziek gezet, Gellius.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:39 schreef Gellius het volgende:
Ik ben Tong80 niet, pyl.
Hmmmmmmm ..... een fan niet, maar hij was zeker bijzonder. En sensationeel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:39 schreef Tokay het volgende:
Was jij fan van zijn muziek, pyl?
Opwindend, nietwaar?quote:Mijn hemel, wat een, euhm... bont gezelschap.
Nou ja, dat zegt niets, ik vernam laatst dat Iron Maiden de Rhyme of the Ancient Mariner op muziek heeft gezet. Meestal loopt zoiets slecht af.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:42 schreef pyl het volgende:
[..]
Hij heeft een gedicht van W.H. Auden op muziek gezet, Gellius.
Dat lijkt me meer een vraag voor je zieleknijper.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:43 schreef pyl het volgende:
Opwindend, nietwaar?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:49 schreef Tokay het volgende:
Dat lijkt me meer een vraag voor je zieleknijper.![]()
Dat is best goed gelukt. Allen heb ik daar wel eens een live versie gehoord die Bruce (zanger) aankondigde met: 'This is what not to do if a bird shits on you' ...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nou ja, dat zegt niets, ik vernam laatst dat Iron Maiden de Rhyme of the Ancient Mariner op muziek heeft gezet. Meestal loopt zoiets slecht af.
O nee?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:54 schreef pyl het volgende:
![]()
Enfin, ik vrees dat je de portee niet hebt gevat.![]()
O.quote:
UIt een interview uit 1979.quote:"... forgotten are Hank Williams, forgotten Jimmie Rodgers, forgotten Broonzy and Leadbelly. They was magic, those people. . . but Im 44, an' I ain't forgotten. I'm still shakin' ma arse. There's no one else ma age. . . fuck, there are guys 15 years younger than me, given up, singin' in fucken clubs. . . I dunno - there's your man, McCartney. Sounds like an old fucken man. Tell me this, do youse think Paul McCartney meks records jes' tae annoy me, personally - or does he wannae get up everyone's fucken nose wi' his fucken antics?"
He is reminded, by a local reporter, that McCartney sold out the Apollo.
"An' I didnae, is tha whayouse sayin'?"demanded. "Lissen - if youse put me an' Paul McCartney ina room wi' a 100 people, an they didnae know who we were and you give us a guitar each and we sat at opposite ends of the room and played, do youse know wha would happen?"
The reported declared his ignorance.
"I'd have 99 people up ma end of th' room",declared with a wild, mischievous grin.
"An he'd have one . An' tha'd probably be his wife."
I asked what he thought if it was Lennon, instead of McCartney in that room with him.
"Ah", he crackled. "He'd have one hundred an one people up his end of the room. He mighta been sittin on it fer years, but he still knows how tae shake his arse. . . an thas what rockenroll is all about. Knowing what tae do wiyer arse."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |