Wat een lutserquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
nou, hij kon m'n fobo zelf niet vinden, ondanks dat 'ie m'n username wist, dus ik heb m'n ook van m'n fobo de link moeten geven. 'T leven is moeilijk
quote:From : peter
Sent : Wednesday, October 11, 2006 1:30 PM
To : lienelien
Subject : RE:
| | | Inbox
waarom zet je alles op de site?
Sheep is jaloers ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:27 schreef Supersheep het volgende:
Beste Peter,
Kun je mij leren hoe je het voor elkaar krijgt om aan iemand te vragen wat voor een ondergoed ze aanheeft en dat ze dit vervolgens ook gewoon laat zien?
Met vriendelijke groet,
Een bewonderaar
Ja, zeg eens Lien, waarom doe je datquote:
quote:
Ontzettend, hij krijgt gewoon wat ie vraagt. Misschien moet ik ook maar eens zo direct zijnquote:
OMGquote:
quote:From: lienelien
To: p.
Subject: RE:
Date: Wed, 11 Oct 2006 13:31:08 +0000
ik heb gewoon mijn dagboek op fok. Niets mis mee, toch?![]()
Sent : Wednesday, October 11, 2006 1:32 PM
nee hoor.
dus die string heb je net uitgetrokken?
Sent : Wednesday, October 11, 2006 1:34 PM
| | | Inbox
oke, heb je een relatie
uhuh, we hebben verkeringquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nu wel toch? Dat mag duidelijk zijn lijkt me.
vraag m welk ondergoed hij aanheeftquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:39 schreef lienelien het volgende:
maar hij is nu al door z'n vragen heen, ik ben aan de beurt om iets te vragen
Ik vind het ook een mooie string, maar had het niet op deze manier gespeeldquote:
hoe dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:39 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooie string, maar had het niet op deze manier gespeeld
Vraag of die een wasserij heeft, gezien z'n buitengewone belangstelling voor gedragen kleding.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:39 schreef lienelien het volgende:
maar hij is nu al door z'n vragen heen, ik ben aan de beurt om iets te vragen
En dat is nou exact de reden waarom het altijd misloopt met je.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:39 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooie string, maar had het niet op deze manier gespeeld
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:41 schreef lienelien het volgende:
ik heb m'n maar even gevraagd wat voor 'n ondergoed 'ie aanheeft
nouja, zo'n 849 hèquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:42 schreef Neleos het volgende:
Weet Peter van Oene wel dat miljoenen mensen in Nederland op dit moment meelezen met zijn en lieneliens avonturen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |